Hop til indhold

online dyrehandel


Sille12
 Share

Recommended Posts

Hej,

Hmm, jeg undrer mig:confused:. Var lige inde på gipote(og nej ikke flere hvalpe til mig men man må jo godt kigge lidt ikke;-)).

Derinde var der en annonce for en online dyrehandel (happy-pet-house)og som jeg læste det(ikke super grundigt:oops:) så kunne man bestille en hund og så leverede de:genert:.

det lyder om en ny ordning/forretning. Er det noget I har erfaring med/ en mening om?

Personligt synes jeg at det lyder lidt mystisk:hmm:, men måske er det bare mig, der ikke ved bedre:rolleyes:;-).

V.H. Sille

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 80
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Her til morgen kunne jeg ikke finde den annonce på Gipote. Men efter deres nydesign er det i det hele taget svært at finde noget derinde.

 

Edit: Men det kan google til gengæld.

 

Best Friends by Free Css Templates

 

Måske ikke noget under hvis den er blevet slettet på Gipote.

 

Jeg sidder godt nok og håber det er en joke eller et eksperiment for at se hvor mange hvalpekøbere der er villige til at gøre den slags :evil:

 

og hentet fra europas bedste kenneler i østeuropa :rolleyes: ikke at der ikke findes gode opdrættere derovre, men så sælger de nok ikke deres hvalpe på postordre

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg synes det er skræmmende, og håber at der ikke er nogen der hopper på den. Stakkels hunde.

Gad vide om, cavalierklubben og bordercollieklubben ved at de linker til dem? Og de to opdrættere under DKK, som der også linkes til? Jeg ville personligt ikke sættes i forbindelse med den slags humbug og dyremishandling i hvert fald.

Med linkes til mener jeg når man går ind under hunde på hjemmesiden og klikker på billederne.

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg synes det er skræmmende, og håber at der ikke er nogen der hopper på den. Stakkels hunde.

Gad vide om, cavalierklubben og bordercollieklubben ved at de linker til dem? Og de to opdrættere under DKK, som der også linkes til? Jeg ville personligt ikke sættes i forbindelse med den slags humbug og dyremishandling i hvert fald.

Med linkes til mener jeg når man går ind under hunde på hjemmesiden og klikker på billederne.

 

Jeg når ikke lige selv at gøre noget ved det i dag, men ellers ville jeg sende de omtalte en lille mail med et link til hjemmesiden. Det kan da være de så kan få den lukket... For nej det tror jeg ikke at de ved.

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg når ikke lige selv at gøre noget ved det i dag, men ellers ville jeg sende de omtalte en lille mail med et link til hjemmesiden. Det kan da være de så kan få den lukket... For nej det tror jeg ikke at de ved.

 

Jeg har skrevet det til den ene opdrætter, men kan ikke umiddelbart finde kontaktinfo til klubberne og den anden opdrætter.

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg tror I kan være ganske rolige, der er ikke nogen "stakkels hunde" involveret, kun stakkels fjolser, der bliver taget for 5-6000 kr. pr. bestilling. Det er da en god fidus :lol:

 

Du har sikkert ret!

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg når ikke lige selv at gøre noget ved det i dag, men ellers ville jeg sende de omtalte en lille mail med et link til hjemmesiden. Det kan da være de så kan få den lukket... For nej det tror jeg ikke at de ved.

 

De kan nok ikke gøre så meget for at forhindre at andre linker til deres hjemmeside. Set anses for god kotume at man spørger om tilladelse til at linke til en hjemmeside, men det er intet krav.

 

Mht om det er en scam, både telefonnumeret og domænet giver navnet på rigtige personer hvis man kører dem en tur gennem Krak.

 

At hundene skulle være billige, jeg tog et par stikprøver på DBA og GOG, og det er enten samme pris eller lidt billigere. Men det er så heller ikke leveret til døren.

Link til indlæg
Del på andre sites

Hej,

Hmm, jeg undrer mig:confused:. Var lige inde på gipote(og nej ikke flere hvalpe til mig men man må jo godt kigge lidt ikke;-)).

Derinde var der en annonce for en online dyrehandel (happy-pet-house)og som jeg læste det(ikke super grundigt:oops:) så kunne man bestille en hund og så leverede de:genert:.

det lyder om en ny ordning/forretning. Er det noget I har erfaring med/ en mening om?

Personligt synes jeg at det lyder lidt mystisk:hmm:, men måske er det bare mig, der ikke ved bedre:rolleyes:;-).

V.H. Sille

 

Hvor, kan ikke finde den ?

Link til indlæg
Del på andre sites

Det er da mere end mystisk . hvis danske kommende hundeejerer køber sådanne hvalpe uden at vide en skid om forældredyrene, tævernes daglige forhold at leve under osv.

Desværre er det de forkerte der falder i, i sådan en annonce.

Tænk at de kan skaffe ens ønskehund pr post???? JUBI

Man burde overbebyrde dem med mails. F.eks jeg vil have en garenteret championtævehvalp efter liner, hvor alle forældre og bedsteforældre er FCI championer.

Så skaffer de nok en fiktiv aneliste med de korrekte udmærkelser.

Men ejere af disse hunde kan så spores.

Link til indlæg
Del på andre sites

Det er da mere end mystisk . hvis danske kommende hundeejerer køber sådanne hvalpe uden at vide en skid om forældredyrene, tævernes daglige forhold at leve under osv.

Desværre er det de forkerte der falder i, i sådan en annonce.

Tænk at de kan skaffe ens ønskehund pr post???? JUBI

Man burde overbebyrde dem med mails. F.eks jeg vil have en garenteret championtævehvalp efter liner, hvor alle forældre og bedsteforældre er FCI championer.

Så skaffer de nok en fiktiv aneliste med de korrekte udmærkelser.

Men ejere af disse hunde kan så spores.

 

Kan du ikke give mig linket

Link til indlæg
Del på andre sites

Hejsa - har kun dette som jeg sendte til DKK

 

.ExternalClass .ecxhmmessage P{padding:0px;}.ExternalClass body.ecxhmmessage{font-size:10pt;font-family:Tahoma;}

Hej Vibeke

Her en ny annonce, der åbenbart har undret en del brugerer af Hundeforum.

 

http://www.happy-pet-house.dk/index.html

 

Det må da være reel ulovlig hundehandel eller hvad.

Virker da for mærkeligt.

 

Hilsen Ulla Henriksen

Kennel Sparky-Joy´s

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...