Hop til indhold

Agilitytræning - fælles forår 2011


Amocca
 Share

Recommended Posts

  • Svar 1,2k
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Skal det være Amocca der laver den? Men jo, nu starter min efterårssæson

 

Jeg synes absolut vi bør have en ny træningstråd - denne her er jo 121 sider lang efterhånden ... og nej jeg synes ikke det behøver at være mig der laver hverken den ene eller den anden tråd.... :mrgreen:

 

Men nu gør jeg det, så er det ligesom gjort...

Link til indlæg
Del på andre sites

Øv, hvor er det ærgerligt, at hun hele tiden bliver skadet. :ae:

 

Det er i hvert fald vigtigt at varme rygsøjlen godt op inden træning, jeg laver altid ottetal og zig-zag mellem benene og twist og turn (altså den ene og den anden vej).

 

Vi har også altid varmet rigtig meget op og holder hende altid igang undervejs (meget mere end de fleste andre, så det er slet ikke fair :???:). Og vi laver også lige præcis det du nævner. :5up:

 

Men zigzag mellem ben foregår jo i trav og slalom i galop, så det er nok alligevel ikke helt det samme - eller selvfølgelig er zigzag mindre belastende. Hvordan kommer jeg det mon nærmere? Kan jeg lave nogle øvelser, hvor de muskler bliver endnu mere trænet? :hmm:

 

Kæresten har lovet at lave sådan et vippebræt til hende her i næste uge. Vippe bræt - www.123hjemmeside.dk/hundenshus

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...