Hop til indhold

Foredrag med Ninjamor i Fåborg d. 16/3


Recommended Posts

  • Svar 52
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Jeg kunne ikke lige finde den originale tråd :genert:

 

Men det er jo sådan set meget snart, jeg har bil og plads til 4 passagerer så vi kan deles om benzinudgifterne... Nogen der vil køre med fra Odense?

 

Og ja kommer der andre herindefra? :-D

 

Ved du om det er for sent at melde til? Har jeg jo ikke fået gjort :oops:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Frigga

Jeg er klar! Jeg tilmelder også lige Findus en plads i bilen, hvis hun ikke allerede har sagt ja :mrgreen: Hvor mange kan vi være? Overvejer nemlig om kæresten ikke også skal med, da bøger ikke lige er noget for ham, og jeg ikke altid synes jeg gider give referater af diverse hundebøger.

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg er klar! Jeg tilmelder også lige Findus en plads i bilen, hvis hun ikke allerede har sagt ja :mrgreen: Hvor mange kan vi være? Overvejer nemlig om kæresten ikke også skal med, da bøger ikke lige er noget for ham, og jeg ikke altid synes jeg gider give referater af diverse hundebøger.

 

Hmm hvis Karina vil med så skal i godt nok sidde klemt på bagsædet :blink: Vi er 4 nu med Bagge, dig, Findus og mig.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Findus
Jeg er klar! Jeg tilmelder også lige Findus en plads i bilen, hvis hun ikke allerede har sagt ja :mrgreen: Hvor mange kan vi være? Overvejer nemlig om kæresten ikke også skal med, da bøger ikke lige er noget for ham, og jeg ikke altid synes jeg gider give referater af diverse hundebøger.

 

Tak fordi du tænker på mig :kys: Jeg springer dog over i denne omgang, pengene er ikke så store for tiden, så sparer lige, hvor jeg kan.. Håber på at jeg kan få et referat fra jer med alle de gode guldkorn :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Tak fordi du tænker på mig :kys: Jeg springer dog over i denne omgang, pengene er ikke så store for tiden, så sparer lige, hvor jeg kan.. Håber på at jeg kan få et referat fra jer med alle de gode guldkorn :-D

 

Øv du ikke kommer med :???: nå men frigga så er der plads til kæresten hvis han tør følges med os piger :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Frigga
Øv du ikke kommer med :???: nå men frigga så er der plads til kæresten hvis han tør følges med os piger :blink:

Nå, men det turde han rent faktisk ikke...han mente, at jeg kunne fortælle hvad der blev sagt (eij, det var jo det jeg prøvede på at undgå :stupid:). Så vi ses...hvis der stadig er ledige pladser til arrangementet.

Link til indlæg
Del på andre sites

Nå, men det turde han rent faktisk ikke...han mente, at jeg kunne fortælle hvad der blev sagt (eij, det var jo det jeg prøvede på at undgå :stupid:). Så vi ses...hvis der stadig er ledige pladser til arrangementet.

 

Hehe sikken kylling :lol:

 

Nå hvis der sidder andre der gerne vil med så er der en ledig plads i min bil :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Frigga
Nej Frigga spurgte også i lørdags så jeg ved hun heller ikke har hørt noget :vedikke:

 

Hmm jeg skal lige regne på hvor langt der er til Fåborg så vender jeg tilbage :blink:

Jeg ville have haft rykket DKK, men glemte det. Jeg har betalt, så jeg dukker op uanset om jeg får bekræftelse eller ej. Men jeg synes det er lidt amatøragtigt at man ikke sender bekræftelse ud...

 

EDIT: Nu har jeg lige skrevet og spurgt om de vil sende bekræftelse ud til dem, der har tilmeldt sig.

 

æh ja sorry men fuldstændig off topic: Jeg kan ikke finde Ninjamors profil herinde længere, er hun slettet??
Hun har selv bedt om at få slettet sin profil. Du kan læse om det i tråden "Kan jeg ikke se skoven for bar træer" i Løs Snak.
Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg ville have haft rykket DKK, men glemte det. Jeg har betalt, så jeg dukker op uanset om jeg får bekræftelse eller ej. Men jeg synes det er lidt amatøragtigt at man ikke sender bekræftelse ud...

 

Hun har selv bedt om at få slettet sin profil. Du kan læse om det i tråden "Kan jeg ikke se skoven for bar træer" i Løs Snak.

 

Ja ellers ville de vel også betale pengene tilbage :confused: nå vi må kæmpe os ind i salen hvis der bliver problemer :cool:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Frigga
Ja ellers ville de vel også betale pengene tilbage :confused: nå vi må kæmpe os ind i salen hvis der bliver problemer :cool:

Vi vil ikke få nogen bekræftelse. Det er kun hvis det bliver aflyst, at vi vil få besked. Så det lader til at der er ubegrænset antal pladser, så no worries :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...