skipper-odense Skrevet Marts 2, 2011 Rapporter Share Skrevet Marts 2, 2011 Jeg kunne ikke lige finde den originale tråd Men det er jo sådan set meget snart, jeg har bil og plads til 4 passagerer så vi kan deles om benzinudgifterne... Nogen der vil køre med fra Odense? Og ja kommer der andre herindefra? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Bagge Besvaret Marts 2, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 2, 2011 Jeg kunne ikke lige finde den originale tråd Men det er jo sådan set meget snart, jeg har bil og plads til 4 passagerer så vi kan deles om benzinudgifterne... Nogen der vil køre med fra Odense? Og ja kommer der andre herindefra? Ved du om det er for sent at melde til? Har jeg jo ikke fået gjort Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Riesenfan Besvaret Marts 2, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 2, 2011 Foredrag om hvad?? Og præcis hvor?? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Tonks Besvaret Marts 2, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 2, 2011 om hvad? hvor? og hvad koster det? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
skipper-odense Besvaret Marts 2, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Marts 2, 2011 Ja der manglede vist lidt info dkk-faaborg.dk Bagge jeg aner det ikke, jeg havde selv glemt alt om det indtil tidligere i dag da jeg så et opslag om det på facebook. Men på siden ovenover står der ikke noget om tilmeldingsfrist så jeg har tænkt mig at prøve hvis der er nogen at følges med :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Bagge Besvaret Marts 2, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 2, 2011 Jeg vil meget gerne med hvis vi stadig kan melde til. Og reserverer gerne en plads i limoen(Håber det er sån en du kører i :slem:) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
skipper-odense Besvaret Marts 2, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Marts 2, 2011 Jeg vil meget gerne med hvis vi stadig kan melde til. Og reserverer gerne en plads i limoen(Håber det er sån en du kører i :slem:) haha kan du klare dig med en volvo stationcar? :blink: super så tilmelder jeg mig også og så må vi se om der er andre der vil køre med Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Bagge Besvaret Marts 2, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 2, 2011 Sys KarinaO skrev i den anden tråd hun gerne ville med hvis nogen kørte, fordi hun ikke gad cykle, den dovne :blink: Men mon ikke hun kommer på banen Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
skipper-odense Besvaret Marts 2, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Marts 2, 2011 Jeg vil meget gerne med hvis vi stadig kan melde til. Og reserverer gerne en plads i limoen(Håber det er sån en du kører i :slem:) Jeg kom igennem tilmeldingen uden problemer Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Bagge Besvaret Marts 2, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 2, 2011 Hvor skal vi betale? Har meldt mig til inde på siden, sad ventende med dankortet, men det er måske først på dagen der betales? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
skipper-odense Besvaret Marts 2, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Marts 2, 2011 Hvor skal vi betale? Har meldt mig til inde på siden, sad ventende med dankortet, men det er måske først på dagen der betales? På den første side jeg linkede til der står der et kontonr man skal overføre penge til Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Frigga Besvaret Marts 2, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 2, 2011 Jeg er klar! Jeg tilmelder også lige Findus en plads i bilen, hvis hun ikke allerede har sagt ja Hvor mange kan vi være? Overvejer nemlig om kæresten ikke også skal med, da bøger ikke lige er noget for ham, og jeg ikke altid synes jeg gider give referater af diverse hundebøger. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
skipper-odense Besvaret Marts 2, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Marts 2, 2011 Jeg er klar! Jeg tilmelder også lige Findus en plads i bilen, hvis hun ikke allerede har sagt ja Hvor mange kan vi være? Overvejer nemlig om kæresten ikke også skal med, da bøger ikke lige er noget for ham, og jeg ikke altid synes jeg gider give referater af diverse hundebøger. Hmm hvis Karina vil med så skal i godt nok sidde klemt på bagsædet :blink: Vi er 4 nu med Bagge, dig, Findus og mig. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
KarinaO Besvaret Marts 2, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 2, 2011 Ja tak, jeg vil rigtig gerne med. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Findus Besvaret Marts 2, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 2, 2011 Jeg er klar! Jeg tilmelder også lige Findus en plads i bilen, hvis hun ikke allerede har sagt ja Hvor mange kan vi være? Overvejer nemlig om kæresten ikke også skal med, da bøger ikke lige er noget for ham, og jeg ikke altid synes jeg gider give referater af diverse hundebøger. Tak fordi du tænker på mig :kys: Jeg springer dog over i denne omgang, pengene er ikke så store for tiden, så sparer lige, hvor jeg kan.. Håber på at jeg kan få et referat fra jer med alle de gode guldkorn Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
skipper-odense Besvaret Marts 2, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Marts 2, 2011 Tak fordi du tænker på mig :kys: Jeg springer dog over i denne omgang, pengene er ikke så store for tiden, så sparer lige, hvor jeg kan.. Håber på at jeg kan få et referat fra jer med alle de gode guldkorn Øv du ikke kommer med nå men frigga så er der plads til kæresten hvis han tør følges med os piger :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Frigga Besvaret Marts 3, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 3, 2011 Øv du ikke kommer med nå men frigga så er der plads til kæresten hvis han tør følges med os piger :blink: Nå, men det turde han rent faktisk ikke...han mente, at jeg kunne fortælle hvad der blev sagt (eij, det var jo det jeg prøvede på at undgå :stupid:). Så vi ses...hvis der stadig er ledige pladser til arrangementet. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
skipper-odense Besvaret Marts 3, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Marts 3, 2011 Nå, men det turde han rent faktisk ikke...han mente, at jeg kunne fortælle hvad der blev sagt (eij, det var jo det jeg prøvede på at undgå :stupid:). Så vi ses...hvis der stadig er ledige pladser til arrangementet. Hehe sikken kylling Nå hvis der sidder andre der gerne vil med så er der en ledig plads i min bil Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
skipper-odense Besvaret Marts 3, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Marts 3, 2011 Aslan var der noget med at du ville have et lift :hmm:har lige tjekket med kæresten og hvis vi tager motorvejen burde ringe ikke være nogen større omvej, i hvert fald ikke tidsmæssigt... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Bagge Besvaret Marts 7, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 7, 2011 Har I fået nogen tilbagemelding efter i har tilmeldt? Satser på jeg har gjort det rigtigt Hvor og hvornår mødes vi? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
skipper-odense Besvaret Marts 7, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Marts 7, 2011 Har I fået nogen tilbagemelding efter i har tilmeldt? Satser på jeg har gjort det rigtigt Hvor og hvornår mødes vi? Nej Frigga spurgte også i lørdags så jeg ved hun heller ikke har hørt noget Hmm jeg skal lige regne på hvor langt der er til Fåborg så vender jeg tilbage :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Riesenfan Besvaret Marts 8, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 8, 2011 æh ja sorry men fuldstændig off topic: Jeg kan ikke finde Ninjamors profil herinde længere, er hun slettet?? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Frigga Besvaret Marts 9, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 9, 2011 Nej Frigga spurgte også i lørdags så jeg ved hun heller ikke har hørt noget Hmm jeg skal lige regne på hvor langt der er til Fåborg så vender jeg tilbage :blink: Jeg ville have haft rykket DKK, men glemte det. Jeg har betalt, så jeg dukker op uanset om jeg får bekræftelse eller ej. Men jeg synes det er lidt amatøragtigt at man ikke sender bekræftelse ud... EDIT: Nu har jeg lige skrevet og spurgt om de vil sende bekræftelse ud til dem, der har tilmeldt sig. æh ja sorry men fuldstændig off topic: Jeg kan ikke finde Ninjamors profil herinde længere, er hun slettet??Hun har selv bedt om at få slettet sin profil. Du kan læse om det i tråden "Kan jeg ikke se skoven for bar træer" i Løs Snak. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
skipper-odense Besvaret Marts 9, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Marts 9, 2011 Jeg ville have haft rykket DKK, men glemte det. Jeg har betalt, så jeg dukker op uanset om jeg får bekræftelse eller ej. Men jeg synes det er lidt amatøragtigt at man ikke sender bekræftelse ud... Hun har selv bedt om at få slettet sin profil. Du kan læse om det i tråden "Kan jeg ikke se skoven for bar træer" i Løs Snak. Ja ellers ville de vel også betale pengene tilbage nå vi må kæmpe os ind i salen hvis der bliver problemer Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Frigga Besvaret Marts 9, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 9, 2011 Ja ellers ville de vel også betale pengene tilbage nå vi må kæmpe os ind i salen hvis der bliver problemer Vi vil ikke få nogen bekræftelse. Det er kun hvis det bliver aflyst, at vi vil få besked. Så det lader til at der er ubegrænset antal pladser, så no worries Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts