Gæst Buddha Skrevet Marts 3, 2011 Rapporter Share Skrevet Marts 3, 2011 Hej, jeg tror jeg har ødelagt denne tråd: http://www.hunde-forum.dk/grand-danois/22305-hente-en-boldt-2.html#post583861 Da jeg postede svaret, fik jeg besked om at HF ikke var tilgængeligt, men nu ligger indlægget der 3 gange, men på oversigten kan man ikke se at jeg har svaret. Undskyld! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
PinPoynter Besvaret Marts 3, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 3, 2011 Jeg tror jeg har fixet det Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Buddha Besvaret Marts 3, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 3, 2011 Wohooo :5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Petrine Besvaret Marts 3, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 3, 2011 Jeg har generelt problemer - først var HF helt dødt, nu får jeg fejl når jeg sender mine guldkorn Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Petrine Besvaret Marts 3, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 3, 2011 Jeg har generelt problemer - først var HF helt dødt, nu får jeg fejl når jeg sender mine guldkorn Database error The Hunde Forum database has encountered a problem. Please try the following: Load the page again by clicking the Refresh button in your web browser. Open the www.hunde-forum.dk home page, then try to open another page. Click the Back button to try another link. The www.hunde-forum.dk forum technical staff have been notified of the error, though you may contact them if the problem persists. We apologise for any inconvenience. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Administrator Besvaret Marts 3, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 3, 2011 Databasen er blevet repareret, derfor i har haft problemer den sidste times tid, det burde køre ok igen. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Missing Besvaret Marts 3, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 3, 2011 Databasen er blevet repareret, derfor i har haft problemer den sidste times tid, det burde køre ok igen. Danke Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Tonks Besvaret Marts 3, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 3, 2011 Tak admin :kys: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Petrine Besvaret Marts 3, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 3, 2011 Pyh, har haft stress, skal til agility-konkurrence på søndag, kan jo overhovedet ikke forberede mig, når hf er nede! Tak! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Petrine Besvaret Marts 3, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 3, 2011 Det driller stadig, ret meget og ret meget hele tiden http://www.hunde-forum.dk/traening/22839-agilitytraening-faelles-forar-2011-a-6.html#post613595 Jeg fik fejl at jeg ikke postede, så skrev igen og fik fejl igen - men har åbenbart skrevet to indlæg Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Miss_menelli Besvaret Marts 3, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 3, 2011 Får også stadig den fejl meddelelse Så hvis der er en maaaasse pladder fra mig, må i lige båre over med mig Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst snuseren Besvaret Marts 3, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 3, 2011 Når nu man har mistet håret, er det rart at få vished om at Petrine stresser:oops: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst snuseren Besvaret Marts 3, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 3, 2011 :oops:Når man har mistet håret, er det rart at vide at Petrine stresser! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst spitZ Besvaret Marts 3, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 3, 2011 Jeg har generelt problemer - først var HF helt dødt, nu får jeg fejl når jeg sender mine guldkorn Database error The Hunde Forum database has encountered a problem. Please try the following: Load the page again by clicking the Refresh button in your web browser. Open the www.hunde-forum.dk home page, then try to open another page. Click the Back button to try another link. The www.hunde-forum.dk forum technical staff have been notified of the error, though you may contact them if the problem persists. We apologise for any inconvenience. Den har jeg også lige fået :hmm: Ellers får jeg meget tit ad vide at serveren er optaget... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst spitZ Besvaret Marts 3, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 3, 2011 Det driller stadig, ret meget og ret meget hele tiden http://www.hunde-forum.dk/traening/22839-agilitytraening-faelles-forar-2011-a-6.html#post613595 Jeg fik fejl at jeg ikke postede, så skrev igen og fik fejl igen - men har åbenbart skrevet to indlæg Også mig, jeg er lige kommet til at skrive 3 ens tråde, og når jeg prøver at gå ind i dem for at skrive at to af dem gerne må slettes, får jeg besked om at linket ikke virker og at jeg kan kontakte admin... Jeg har generelt problemer - først var HF helt dødt, nu får jeg fejl når jeg sender mine guldkorn Database error The Hunde Forum database has encountered a problem. Please try the following: Load the page again by clicking the Refresh button in your web browser. Open the www.hunde-forum.dk home page, then try to open another page. Click the Back button to try another link. The www.hunde-forum.dk forum technical staff have been notified of the error, though you may contact them if the problem persists. We apologise for any inconvenience. Den har jeg også lige fået :hmm: Ellers får jeg meget tit ad vide at serveren er optaget... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst spitZ Besvaret Marts 3, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 3, 2011 Det driller stadig, ret meget og ret meget hele tiden http://www.hunde-forum.dk/traening/22839-agilitytraening-faelles-forar-2011-a-6.html#post613595 Jeg fik fejl at jeg ikke postede, så skrev igen og fik fejl igen - men har åbenbart skrevet to indlæg Også mig, jeg er lige kommet til at skrive 3 ens tråde, og når jeg prøver at gå ind i dem for at skrive at to af dem gerne må slettes, får jeg besked om at linket ikke virker og at jeg kan kontakte admin... Jeg har generelt problemer - først var HF helt dødt, nu får jeg fejl når jeg sender mine guldkorn Database error The Hunde Forum database has encountered a problem. Please try the following: Load the page again by clicking the Refresh button in your web browser. Open the www.hunde-forum.dk home page, then try to open another page. Click the Back button to try another link. The www.hunde-forum.dk forum technical staff have been notified of the error, though you may contact them if the problem persists. We apologise for any inconvenience. Den har jeg også lige fået :hmm: Ellers får jeg meget tit ad vide at serveren er optaget... Det går også U T R O L I G T langsomt når jeg skal poste et indlæg, og det er kun denne side som virker sådan:vedikke: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst spitZ Besvaret Marts 3, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 3, 2011 Det driller stadig, ret meget og ret meget hele tiden http://www.hunde-forum.dk/traening/22839-agilitytraening-faelles-forar-2011-a-6.html#post613595 Jeg fik fejl at jeg ikke postede, så skrev igen og fik fejl igen - men har åbenbart skrevet to indlæg Også mig, jeg er lige kommet til at skrive 3 ens tråde, og når jeg prøver at gå ind i dem for at skrive at to af dem gerne må slettes, får jeg besked om at linket ikke virker og at jeg kan kontakte admin... Jeg har generelt problemer - først var HF helt dødt, nu får jeg fejl når jeg sender mine guldkorn Database error The Hunde Forum database has encountered a problem. Please try the following: Load the page again by clicking the Refresh button in your web browser. Open the www.hunde-forum.dk home page, then try to open another page. Click the Back button to try another link. The www.hunde-forum.dk forum technical staff have been notified of the error, though you may contact them if the problem persists. We apologise for any inconvenience. Den har jeg også lige fået :hmm: Ellers får jeg meget tit ad vide at serveren er optaget... Det går også U T R O L I G T langsomt når jeg skal poste et indlæg, og det er kun denne side som virker sådan:vedikke: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
korvis Besvaret Marts 3, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 3, 2011 Det driller stadig, ret meget og ret meget hele tiden http://www.hunde-forum.dk/traening/22839-agilitytraening-faelles-forar-2011-a-6.html#post613595 Jeg fik fejl at jeg ikke postede, så skrev igen og fik fejl igen - men har åbenbart skrevet to indlæg Og jeg kan ikke se Lille Louies indlæg i den tråd, og heller ikke dit sidste indlæg - selv om jeg kan se det i oversigten... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Buddha Besvaret Marts 3, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 3, 2011 spitZ spammer :mrgreen: Tror Admin har været sej og fikset forum nu Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst spitZ Besvaret Marts 4, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 4, 2011 spitZ spammer :mrgreen: Tror Admin har været sej og fikset forum nu Ja please en eller anden stop mig! Ej, nu virker det hele normalt igen, kan se jeg ikke er den eneste som gik i spam-mode i går:engel: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts