Hop til indhold

Diverse problemer med HF


Administrator
 Share

Recommended Posts

  • Svar 730
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Det bliver jeg lige nød til at undersøge nærmere, for hvis jeg downloader gifv filen, kan den ikke afspilles i browseren,

så det tyder på at den skal have en afspiller for at blive vist.

 

Det kommer måske an på browseren?

Men det ville også være fint, bare man kan linke til den og få den vist her på siden som billede. Man behøver ikke nødvendigvis kunne uploade dem.

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja jeg tænkte godt det ikke var så nemt, da den ikke ville vises direkte i IE :-)

 

IE er generelt op ad bakke, når det gælder webdesign og udvikling, jeg får jævnligt dårlige nerver af den browser :lol: Gifv er dog ikke noget, jeg selv har arbejdet med, og det er umiddelbart lidt svært at finde noget dokumentation om det udover, at det egentlig bare er en tekstfil, der kombinerer to filtyper (lyd og video), der fungerer som HTML5 video.

Umiddelbart er der ingen let løsning på det, ej heller fra vbulletin selv :hmm:

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja, det er nyeste version. Nu har jeg lige prøvet at afinstallere og hente den igen, og forsøgte at gå ind i "Ser du Skattejægerne"-tråden, og det kan jeg stadig ikke :(

 

Det lykkedes mig at finde årsagen til Skattejægerne, det var disse tegn i et indlæg Appen ikke kunne lide: ��

 

Spøjst at jeg så godt kan se dit indlæg nu på app'en hvis det er de tegn, der er skyld i problemet :hmm:

Link til indlæg
Del på andre sites

Det er fordi de er indsat med følgende html kode, de får appén til at crashe (indsat med mellemrum for at ungå fejl i dette indlæg) :

& #55357;

 

Er ret sikket på tegnene dukker op, hvis folk indsætter emojis fra iPhones og iPads emoji tastatur, som sandsynligvis ikke kan læses af Android og andre styresystemer :)

Link til indlæg
Del på andre sites

Er ret sikket på tegnene dukker op, hvis folk indsætter emojis fra iPhones og iPads emoji tastatur, som sandsynligvis ikke kan læses af Android og andre styresystemer :)

 

Ja det tyder på det, men noget uheldigt at en emoji fra en iPhone for tråden til at crashe når den efterfølgende ses på en iPhone :-)

 

Du mener vel Android til sidst? ;-) Men fedt, hvis årsagen er fundet :-D

 

Jeg chekkede lige børnetråden, og jeg troede, det var Vinhous indlæg, der gav problemer, men det er Bagges lige inden, og her er vidst også en iPhone smiley - den vises i hvert tilfælde som et spørgsmålstegn på min mobil.

http://www.hunde-forum.dk/lost-snak/40216-bornetraden-alt-og-intet-om-hfs-born-del-4-a-post1465884.html#post1465884

Link til indlæg
Del på andre sites

Du mener vel Android til sidst? ;-) Men fedt, hvis årsagen er fundet :-D

 

Jeg chekkede lige børnetråden, og jeg troede, det var Vinhous indlæg, der gav problemer, men det er Bagges lige inden, og her er vidst også en iPhone smiley - den vises i hvert tilfælde som et spørgsmålstegn på min mobil.

http://www.hunde-forum.dk/lost-snak/40216-bornetraden-alt-og-intet-om-hfs-born-del-4-a-post1465884.html#post1465884

 

Det link er et eksempel på et link der ikke virker på min tablet....

 

Ok det gør det så da jeg citere det, mærkligt

Link til indlæg
Del på andre sites

 

Jeg chekkede lige børnetråden, og jeg troede, det var Vinhous indlæg, der gav problemer, men det er Bagges lige inden, og her er vidst også en iPhone smiley - den vises i hvert tilfælde som et spørgsmålstegn på min mobil.

http://www.hunde-forum.dk/lost-snak/40216-bornetraden-alt-og-intet-om-hfs-born-del-4-a-post1465884.html#post1465884

 

Så du kan godt se indlægget med spørgsmålstegnet, uden at appen crasher på din mobil?

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...