Hop til indhold

Diverse problemer med HF


Administrator
 Share

Recommended Posts

Som I fleste har oplevet, er der i øjeblikket periodiske problemer med databasen her på HF.

 

Der er foretaget diverse tests, og der er desværre fejl på hardware, som betyder at serveren skal udskiftes.

 

Jeg er ved at undersøge om en opgradering af serveren også er nødvendig for at klare presset, eller vi kan nøjes med en 1-1 udskiftning.

 

Jeg har endnu ikke en dato på hvornår det sker, men det bliver hurtigst muligt.

 

Tråden bliver opdateret når jeg ved mere.

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 730
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Serveren bliver opgraderet til en hurtigere og mere kraftfuld maskine, da den nuværende er ved at være for lille.

 

Jeg har desværre ikke et tidspunkt på hvornår det sker, men lige i skrivende stund bliver det "gamle" HF flyttet, så det er snart :-)

 

Jeg håber det fjerner de fleste fejl vi har oplevet den seneste tid.

  • Like 1
Link til indlæg
Del på andre sites

:genert: ved ikke om det har noget med den nye server at gøre - men jeg kan ikke få lov at oploade billeder - ej heller sætte kopi af print screen ind her :???:

 

Hvis det ikke er serverens fejl, er der så lavet nogle ændringer i måden at oploade på - har tidligere kunnet uden problemer, men nu siger den fail hver gang (og en gang sagde den, at jeg skulle kontakte administrator)

Link til indlæg
Del på andre sites

:genert: ved ikke om det har noget med den nye server at gøre - men jeg kan ikke få lov at oploade billeder - ej heller sætte kopi af print screen ind her :???:

 

Hvis det ikke er serverens fejl, er der så lavet nogle ændringer i måden at oploade på - har tidligere kunnet uden problemer, men nu siger den fail hver gang (og en gang sagde den, at jeg skulle kontakte administrator)

 

 

jeg har samme problem :genert:

Link til indlæg
Del på andre sites

Bare til orientering kan Doberfan og Pal-Buller-Tempo heller ikke lægge billeder op :???:

 

 

Hestekjær og jeg kan heller ikke.

 

I forgårs fik jeg en fejl med nummer igår stod den bare og blev ved og ved med at prøve, men der skete aldrig noget.

Dette er når jeg uploader billed i en post, har ikke afprøvet albums upload.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...