Hop til indhold
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Hunde-forum.dk

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Nordmann på besøg ;)

Featured Replies

Besvaret

Hej! :vinken:

Er en pige på 20 år med en lille cavalier king charles spaniel på 1 år og 3mnd.

Vi er bosatt i Norge med min samboer, der eier ett lille firma i Oslo.:cool:

Vi er begge 50% dansker med familie i Tarm og Brande/Herning.

Så i får unnskylde min dårlige danske, har nærmest ikke skrevet på 5år.:oops:

 

Min lille cavalier hedder Sofus og han er en lille rakker.:lol:

Meget sosial, meget aktiv og har selv valgt at være ulydig og selvbestemt. :roll:

 

 

Vi er masser på tur, legemøder med andre hunder og andet rart.

Jeg elsker at fotografere :blink:

JEg har osse en lille hjemmeside med blogg på ;-)

 

Sofus fra ikveld:-)

 

Nikon13062008_124312072008.jpg

Besvaret

Hej og velkomen til, jeg håber at du bliver glad for at være her :vinken:

 

Ps.: Det går da ret godt, det der skriveri... :blink: (selv om jeg ikke er helt med på hvad en rakker er? :oops:)

Besvaret
Velkommen til :vinken:

 

Og Nollike - jeg tror en rakker er en lille bandit / terrorist...

 

Det gættede jeg også på, men herinde er det ikke altid en fordel at gætte... :blink: :lol:

Besvaret
Velkommen til :vinken:

 

Og Nollike - jeg tror en rakker er en lille bandit / terrorist...

 

Du har helt rigtig..jeg er vandt med at min farmor der taler kun dansk sier rakker. :-P

 

han er en lille stor bandit :pift:

Besvaret
:blink: så må vi håbe der enten kommer en norsk kyndig eller at hun selv forklarer det for os dumme danskere :mrgreen:

 

I må bare kæfte på mig. jeg har bare godt at lære min dansk opp igen.

 

 

I må ha tusinde takk for flotte velkomner :D

Besvaret
nej nej da - det er da fint med lidt international kolorit på forum :-D

 

hov hov, jeg er da bare ifra Norge.. det er da bare det store naboland :lol:

Besvaret
:lol: så længe det er udenfor landets grænser er det vel internationelt :mrgreen:

 

Nå okey da :-P

Besvaret
Det gættede jeg også på, men herinde er det ikke altid en fordel at gætte... :blink: :lol:

 

Det har du helt ret i. Jeg trak lidt på smilebåndet af den bemærkning. *GGG*

 

Også lige en velkomst hilsen fra mig til Bambi. Håber du bliver glad for vores Forum. Vi er faktisk så søde..... når vi selv skal sige det. :lol:

Besvaret

Hejsa og velkommen :vinken:

 

Ham Sofus er en smuk ung mand :lun:, og en bandit det skal han da være, ellers ville det ikke være helt "rigtigt" :shock::mrgreen:

 

Jeg elsker Norge :hjerte: Det er det smukkeste land :lun: kun overgået af Danmark :blink:

Besvaret

Velkommen til :-D

 

Og så vil jeg lige sige at vejen til vores hjerter går gennem masser af billeder så skynd dig at sætte nogle flere ind af den lille smukke hund :-D

Besvaret

Hejsa og Velkommen :vinken:

 

Da jeg var bosat i Norge skulle jeg lige kæfte op og spille smart, så jeg fortalte dem lige at de der nordmænd faneme ikke kunne stave. De kiggede på mig og på avisen jeg læste i og sagde så: Det er en dansk avis du læser i :oops::oops: Så meget for at spille smart :oops::oops:

 

:mrgreen:

Besvaret
Hejsa og Velkommen :vinken:

 

Da jeg var bosat i Norge skulle jeg lige kæfte op og spille smart, så jeg fortalte dem lige at de der nordmænd faneme ikke kunne stave. De kiggede på mig og på avisen jeg læste i og sagde så: Det er en dansk avis du læser i :oops::oops: Så meget for at spille smart :oops::oops:

 

:mrgreen:

 

*fnis*

Besvaret

Velkommen til trådstarter.

 

 

Skulle lige tage tilløb til at gå ind i denne tråd da jeg blev mødt af en sur smiley...

 

Men så igen, nu var det jo en nordmand, så man ved aldrig om det var fordi det blev postet en dag de ikke havde vundet guld i langrend :mrgreen::mrgreen::mrgreen::mrgreen:

Besvaret

Velkommen til, håber du bliver glad for at være her. :vinke:

 

Hvor er Sofus lækker, men gerne nogle flere billeder af lille Sofus for min skyld ;-)

 

Jeg har selv haft en cavalier, og det er bare den dejligste race :hjerte:

Besvaret
Velkommen til trådstarter.

 

 

Skulle lige tage tilløb til at gå ind i denne tråd da jeg blev mødt af en sur smiley...

 

Men så igen, nu var det jo en nordmand, så man ved aldrig om det var fordi det blev postet en dag de ikke havde vundet guld i langrend :mrgreen::mrgreen::mrgreen::mrgreen:

 

 

Jeg ved ikke hvorfor den kom opp der... :?:

 

 

 

 

Tusind takk for de varme hilsner. Flere billeder vil nok komme, det er noget jeg kan love jer ;-)

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.