Hop til indhold

så var der noget galt alligevel...


korvis
 Share

Recommended Posts

Og så var der jo kommet flere indlæg i mellemtiden! :mrgreen:

 

Spilop - dejligt at høre om dine gode erfaringer, det gi'r håb! Skal definitivt også ha' en tid til Iso, bare sådan forebyggende.

 

Mht. mig selv, så snakkede hun også om problemet med at evt. behandle musikere - vi kan jo ikke holde 4 dages pause, bare sådan. Så hun var lidt nysgerrig på hvordan det ville fungere, om man overhoved vil være i stand til at spille i dagene efter sådan en behandling..! :shock:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 222
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Hvordan går det med hende, vi har ikke hørt fra dig længe.

Jo tak, jeg synes det går rigtig fint!

 

Siden vi var hos Anne Line har vi ikke haft flere "incidenter", hvor hun før havde problemer når hun havde ligget og sovet.

 

Hun har heller ikke gået underligt siden behandlingen, og jeg kan se nu hvor galt det har været før. Hun løfter ikke bagbenene optimalt endnu, men efter at ha' været holdt i ro så længe, har hun jo heller ikke ret meget muskler, kunne jeg forestille mig...

 

Her til aften har Frostie været med og kigget på agilitytræning, og for første gang siden skaden har hun faktisk villet ind på banen igen! Men det måtte hun selvfølgelig ikke. Hun har dog løbet rundt og snust lidt på pladsen, og har hygget sig rigtig meget - hun er glad igen!

 

Desværre er det stadig ikke godt imellem Frostie og Iso... Sist de var oppe at toppes kom Iso til at gøre noget der gjorde ondt på Frostie - og det har bare sat sig fast i Frosties hjerne. Hun vil ikke i nærheden af Iso. Så nu går de delt, adskilt af et babygitter. De kan sagtens kigge på hinanden, og sådan næææsten snuse til hinanden, men Frostie holder god afstand. Så det er jo kedeligt, men til at leve med. Jeg håber dog at det måske gi'r sig hvis Frostie bli'r helt stærk igen.

 

Jeg skal ringe Anne Line i morgen, og så må vi se om Frostie skal ha' en behandling mere - det tror jeg nu ville være godt.

Link til indlæg
Del på andre sites

Jo tak, jeg synes det går rigtig fint!

 

Siden vi var hos Anne Line har vi ikke haft flere "incidenter", hvor hun før havde problemer når hun havde ligget og sovet.

 

Hun har heller ikke gået underligt siden behandlingen, og jeg kan se nu hvor galt det har været før. Hun løfter ikke bagbenene optimalt endnu, men efter at ha' været holdt i ro så længe, har hun jo heller ikke ret meget muskler, kunne jeg forestille mig...

 

Her til aften har Frostie været med og kigget på agilitytræning, og for første gang siden skaden har hun faktisk villet ind på banen igen! Men det måtte hun selvfølgelig ikke. Hun har dog løbet rundt og snust lidt på pladsen, og har hygget sig rigtig meget - hun er glad igen!

 

Desværre er det stadig ikke godt imellem Frostie og Iso... Sist de var oppe at toppes kom Iso til at gøre noget der gjorde ondt på Frostie - og det har bare sat sig fast i Frosties hjerne. Hun vil ikke i nærheden af Iso. Så nu går de delt, adskilt af et babygitter. De kan sagtens kigge på hinanden, og sådan næææsten snuse til hinanden, men Frostie holder god afstand. Så det er jo kedeligt, men til at leve med. Jeg håber dog at det måske gi'r sig hvis Frostie bli'r helt stærk igen.

 

Jeg skal ringe Anne Line i morgen, og så må vi se om Frostie skal ha' en behandling mere - det tror jeg nu ville være godt.

 

Lyder godt. Kan godt forstå Frosties skepsis, det skal nok gå over når hun bliver frisk igen og ikke mere skal frygte at noget gør ondt. Det tager bare lidt tid, men hun skal bare lige være ovenpå igen og få troen til sig selv tilbage. Tak for update det var dejligt at høre

Link til indlæg
Del på andre sites

Jamen jeg håber virkelig at de får det ok sammen igen... Der har jo aldrig været noget før, og det er jo heller ikke sådan at de ikke kan tåle synet af hinanden...

 

Dejligt at det går fremad med Frostie! Skønt!!

 

Men hvor er det bare trist at de har fået et anstrengt forhold. Har de været "på" hinanden flere gange?

Link til indlæg
Del på andre sites

Dejligt at det går fremad med Frostie! Skønt!!

 

Men hvor er det bare trist at de har fået et anstrengt forhold. Har de været "på" hinanden flere gange?

 

Ja desværre, en 3-4 gange... :megaked: Og sidst kom Iso åbenbart til at gøre noget der gjorde ondt på Frostie, så nu vil hun ikke i nærheden af Iso. Det sidder virkelig dybt i hende, og bunder helt sikkert også i at hun altid har været meget usikker på fremmede hunde. Men det ændrede sig jo heldigvis meget da vi fik Iso, og der har jo aldrig før været noget med de to. Så det er noget lort, for at sige det rent ud, og jeg er rigtig meget ked af at det er blevet sådan...

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja desværre, en 3-4 gange... :megaked: Og sidst kom Iso åbenbart til at gøre noget der gjorde ondt på Frostie, så nu vil hun ikke i nærheden af Iso. Det sidder virkelig dybt i hende, og bunder helt sikkert også i at hun altid har været meget usikker på fremmede hunde. Men det ændrede sig jo heldigvis meget da vi fik Iso, og der har jo aldrig før været noget med de to. Så det er noget lort, for at sige det rent ud, og jeg er rigtig meget ked af at det er blevet sådan...

 

Årh stakkels Frostie - det var da også uheldigt! Ih, jeg håber virkelig at det bliver bedre med tiden. Kan slet ikke forestille mig hvor hårdt det må være at have to hunde, der ikke kan sammen :ae:

Link til indlæg
Del på andre sites

Det er rigtig ærgeligt, men det kan jo være at det bare tager ekstra lang tid nu før Iso har vundet tilliden hos Frostie igen. Nu skal der lige falde ro over tingene og det skal gå laaangsomt for Frostie, men mon ikke det tilliden kommer tilbage over tid. Der skal "kun" én ting til, for at ødelægge tilliden, men 100 ting til at gøre det godt igen. Så vi :x: fingre for at det bare tager lidt tid for Frostie før hun har tillid til Iso igen.

Link til indlæg
Del på andre sites

Så har Frostie været hos Anne Line igen!

 

Jeg har jorden mest piiinlige hund når jeg er der, hun kravler og kradser på Anne Line heeele tiden, for at tigge Frolic... :oops:

 

Igen kunne jeg nærmest ikke se at Anne Line gør noget, det er i hvert fald meget lidt. Men jeg kan jo se det på Frostie! :5up:

 

Vi snakker helt vildt meget under behandlingen, og kommer ind på mange sjove ting, det er virkelig hyggeligt! Men vi fik da også snakket om Frostie, og det er vist ret sikkert at hendes problemer kommer fra skulderen. Det lyder på Anne Line som at Frostie vil kunne løbe lidt agility igen, men jeg kommer nok til at være ekstremt forsigtig, og det bli'r i hvert fald ikke andet end seniorhøjde...

 

Nu skal Frostie igen ha' ro i 4 dage, og så skal jeg ringe Anne Line sidst i mej, hvor jeg er hjemme fra Kina igen. Der ta'r jeg også Iso med, så hun kan bli' tjekket efter i sømmene!

 

Der tror jeg også at de to tøser skal ha' besøg af en adfærdsdims, hvis ikke de har det bedre sammen til den tid... Indtil da er de bare adskilt, de kan hele tiden se hinanden igennem babygitteret, så de er ikke sådan helt væk fra hinanden. Men alle "situationer" kan undgås, og Frostie kan føle sig tryg og rolig - samtidig med at hun stadig kan se Iso.

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 1 month later...

Så kommer desværre den sidste, og meget kedelige update i denne tråd... Frostie er her ikke mere... :cry:

 

Efter de positive oplevelser hos Anne Line gik det faktisk ok med Frosties ben. Men desværre fik hun tilbagefald igen. Det stod også klart at Frostie bare havde det rigtig dårligt, og at der sandsynligvis var mere og andet end benene det var galt med.

 

Det er stille og roligt gået ned ad bakke, og da jeg kom hjem efter at ha' været ude at rejse i to uger, reagerede Frostie nærmest ikke på at se mig igen. Det var et hårdt slag, men viste mig også hvor dårligt hun faktisk havde det...

 

Efter at ha' gået og tænkt og overvejet i lang tid, havde Frostie og jeg i går en dag hvor jeg bare kunne mærke at "dette er vores sidste dag sammen"... Da vi skulle gå i seng kom Frostie og la' sig helt tæt op ad mig, og ville bare nusses i søvn - noget hun aldrig før har gjort, ikke på den måde. Det føltes næsten som om hun bad mig om hjælp...

 

Derfor tog jeg den meget tunge beslutning at ringe til dyrlægen i morges. Kl. 16.30 var Frostie borte, og det hele foregik på en meget fredelig og værdig måde. Jeg valgte den dyrlæge hvor Frostie fik akupunktur, da hun kun har positive oplevelser derfra. Og hun fik da også sine elskede godbidder af den søde dyrlæge, og lå selvfølgelig og tiggede ind i det sidste.

 

Det har været enormt svært at ta' beslutningen, da Frosties "dårligdomme" har været meget diffuse. Men der er ingen tvivl om at hun havde det meget dårligt til sidst, og var virkelig ked af det, så jeg føler mig overbevist om at det var det rigtige jeg gjorde.

 

R.I.P min aller smukkeste, dejlige og højt elskede Frostie-pige...

 

:megaked: :megaked: :megaked: :megaked: :megaked: :megaked: :megaked: :megaked: :megaked: :megaked:

 

IMG_3167.jpg

  • Like 4
Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst labberdrengene
Så kommer desværre den sidste, og meget kedelige update i denne tråd... Frostie er her ikke mere... :cry:

 

Efter de positive oplevelser hos Anne Line gik det faktisk ok med Frosties ben. Men desværre fik hun tilbagefald igen. Det stod også klart at Frostie bare havde det rigtig dårligt, og at der sandsynligvis var mere og andet end benene det var galt med.

 

Det er stille og roligt gået ned ad bakke, og da jeg kom hjem efter at ha' været ude at rejse i to uger, reagerede Frostie nærmest ikke på at se mig igen. Det var et hårdt slag, men viste mig også hvor dårligt hun faktisk havde det...

 

Efter at ha' gået og tænkt og overvejet i lang tid, havde Frostie og jeg i går en dag hvor jeg bare kunne mærke at "dette er vores sidste dag sammen"... Da vi skulle gå i seng kom Frostie og la' sig helt tæt op ad mig, og ville bare nusses i søvn - noget hun aldrig før har gjort, ikke på den måde. Det føltes næsten som om hun bad mig om hjælp...

 

Derfor tog jeg den meget tunge beslutning at ringe til dyrlægen i morges. Kl. 16.30 var Frostie borte, og det hele foregik på en meget fredelig og værdig måde. Jeg valgte den dyrlæge hvor Frostie fik akupunktur, da hun kun har positive oplevelser derfra. Og hun fik da også sine elskede godbidder af den søde dyrlæge, og lå selvfølgelig og tiggede ind i det sidste.

 

Det har været enormt svært at ta' beslutningen, da Frosties "dårligdomme" har været meget diffuse. Men der er ingen tvivl om at hun havde det meget dårligt til sidst, og var virkelig ked af det, så jeg føler mig overbevist om at det var det rigtige jeg gjorde.

 

R.I.P min aller smukkeste, dejlige og højt elskede Frostie-pige...

 

:megaked: :megaked: :megaked: :megaked: :megaked: :megaked: :megaked: :megaked: :megaked: :megaked:

 

IMG_3167.jpg

:megaked::megaked::megaked::megaked: åh nej hvor er det trist at høre, jeg sidder her med tårene ned af kinderne:megaked::megaked:kæmpe kram herfra

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...