Gæst cinwawwow Skrevet Marts 9, 2011 Rapporter Share Skrevet Marts 9, 2011 Hejsa. Nå jeg har altså købt et en han hund og en hun hund af de der chichauhau hau, de der små nogen, ja for at være helt ærlig så købte jeg jeg samtidig et stort indendørs kaninbur, for de fylder jo ikke ret meget, og naboen er en skaldet fyr med ingen hår bodybuilder type, hun er en rigtig lille betina type ingen hjerne, lyst hår og så har de begge kamphund (er der en sammenhæng ???) nå men det jeg egentlig ville spørge om det var.' skal de nu have hundemad eller kanin mad >?? håber i kan hjælpe mig fordi det kan virkelig være svært (hurra for stavekontrollen) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Malene Nielsen Besvaret Marts 9, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 9, 2011 Hejsa. Nå jeg har altså købt et en han hund og en hun hund af de der chichauhau hau, de der små nogen, ja for at være helt ærlig så købte jeg jeg samtidig et stort indendørs kaninbur, for de fylder jo ikke ret meget, og naboen er en skaldet fyr med ingen hår bodybuilder type, hun er en rigtig lille betina type ingen hjerne, lyst hår og så har de begge kamphund (er der en sammenhæng ???) nå men det jeg egentlig ville spørge om det var.' skal de nu have hundemad eller kanin mad >?? håber i kan hjælpe mig fordi det kan virkelig være svært (hurra for stavekontrollen) Det kommer an på flere ting - hvis du gerne vil have de skal have længere ører og længere fortænder, så skal du give dem kaninfoder - kaninfoder gør også, at hundene ikke begynder at gø, men siger kaninlyde istedet. Gider du ikke at de render på rov efter gulerødder, så ville jeg holde mig til hundefoder :5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Afganskmynde Besvaret Marts 10, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 10, 2011 Og folk synes jeg lavede underlige indlaeg herinde... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst kleo Besvaret Marts 10, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 10, 2011 kaninfoder da, om sommeren kan du selv plukke mælkebøtter, det er gratis, smart:) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Siri Besvaret Marts 10, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 10, 2011 Kaninfoder! Det er både billigere og lettere. :5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst FrøkenWhipsy Besvaret Marts 10, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 10, 2011 Ej altså...Det må da være for sjov......ik ? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
guanomo Besvaret Marts 10, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 10, 2011 HELT ÆRLIGT vågn op- der ER sgu da en sammenhæng !! folk uden hjerne, anskaffer sig hunde uden hjerne, det er rent muskler og store babser- og absolut INGEN hjerne..... du har vel svaret der? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
sonja77 Besvaret Marts 10, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 10, 2011 Stakkels troll, der ikke engang kunne skabe en ophidset debat og få noget at more sig over. :ae: 1 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Siri Besvaret Marts 10, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 10, 2011 Stakkels troll, der ikke engang kunne skabe en ophidset debat og få noget at more sig over. :ae: Det er faktisk næsten lidt synd! Ikke engang en enkelt bruger kom op i det røde felt! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Lusen Besvaret Marts 10, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 10, 2011 Jeg syntes du skal købe et hamsterbur til dem, hamsterfoder er billiger og så skal du heller ikke bruge penge på alt det dyre grøntfoder. :stupid: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lenschow Besvaret Marts 10, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 10, 2011 Ganske kort: Det afhænger helt af idiohtismens indflydelse på dit liv - og nej det er ikke stavet forkert:-) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gryn Besvaret Marts 10, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 10, 2011 Stakkels troll, der ikke engang kunne skabe en ophidset debat og få noget at more sig over. :ae: To sjæle en tanke. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
skipper-odense Besvaret Marts 10, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 10, 2011 Det havde nok været "sjovere" for ts hvis han havde valgt noget lidt mindre dumt at skrive :blink: Vi kan jo sagtens hidse os op herinde ellers Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst The dogfather Besvaret Marts 10, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 10, 2011 Velkommen kære nabo... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Buddha Besvaret Marts 10, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 10, 2011 Velkommen kære nabo... Eeej vil se billeder af Betina!! Tænk at du ikke har præsenteret hende før Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
DaniellaJ Besvaret Marts 10, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 10, 2011 Okay jeg troede først at ts havde to chihauhauer i bur Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Tonks Besvaret Marts 10, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 10, 2011 Okay jeg troede først at ts havde to chihauhauer i bur Det bare en troll der vil lave lidt "sjov" i gaden :blink: bær over med staklen, der er ingen vilde reaktioner herinde fra prøv HG Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
DaniellaJ Besvaret Marts 10, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 10, 2011 Det bare en troll der vil lave lidt "sjov" i gaden :blink: bær over med staklen, der er ingen vilde reaktioner herinde fra prøv HG Gider altså ikke hg Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Tonks Besvaret Marts 10, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 10, 2011 Gider altså ikke hg gjeeees Daniella altså! Det var jo ikke DIG der skulle prøve HG! :stupid: 1 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst The dogfather Besvaret Marts 10, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 10, 2011 gjeeees Daniella altså! Det var jo ikke DIG der skulle prøve HG! :stupid: og nu er det tid til at bruge den her konstruktivt: Daniella...come on... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
DaniellaJ Besvaret Marts 10, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 10, 2011 Nu forvirre i mig altså Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Hewlett Besvaret Marts 10, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 10, 2011 Nu forvirre i mig altså :ae::kys: 1 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
DaniellaJ Besvaret Marts 10, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 10, 2011 :ae::kys: Du er sød Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Obelix Besvaret Marts 10, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 10, 2011 Hvis bare historien havde holdt sig til to små hunde som blev holdt i kaninbr, og intet om foderet, så havde det da helt sikkert nok hidset nogle stykker op . Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts