Hop til indhold

Jamen altså

Gæst cinwawwow
 Share

Recommended Posts

Gæst cinwawwow

Hejsa.

Nå jeg har altså købt et en han hund og en hun hund af de der chichauhau hau, de der små nogen, ja for at være helt ærlig så købte jeg jeg samtidig et stort indendørs kaninbur, for de fylder jo ikke ret meget, og naboen er en skaldet fyr med ingen hår bodybuilder type, hun er en rigtig lille betina type ingen hjerne, lyst hår og så har de begge kamphund (er der en sammenhæng ???)

nå men det jeg egentlig ville spørge om det var.'

skal de nu have hundemad eller kanin mad >??

håber i kan hjælpe mig fordi det kan virkelig være svært (hurra for stavekontrollen)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Malene Nielsen
Hejsa.

Nå jeg har altså købt et en han hund og en hun hund af de der chichauhau hau, de der små nogen, ja for at være helt ærlig så købte jeg jeg samtidig et stort indendørs kaninbur, for de fylder jo ikke ret meget, og naboen er en skaldet fyr med ingen hår bodybuilder type, hun er en rigtig lille betina type ingen hjerne, lyst hår og så har de begge kamphund (er der en sammenhæng ???)

nå men det jeg egentlig ville spørge om det var.'

skal de nu have hundemad eller kanin mad >??

håber i kan hjælpe mig fordi det kan virkelig være svært (hurra for stavekontrollen)

Det kommer an på flere ting - hvis du gerne vil have de skal have længere ører og længere fortænder, så skal du give dem kaninfoder - kaninfoder gør også, at hundene ikke begynder at gø, men siger kaninlyde istedet.

Gider du ikke at de render på rov efter gulerødder, så ville jeg holde mig til hundefoder :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites