Hop til indhold

Fynsk træningstræf


LiseLyholm&Ronja
 Share

Recommended Posts

  • Svar 423
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

ih hvor ser det hyggeligt ud - vi må med næste gang :klap:

 

Tror dog det var fint vi ikke var med denne gang, hvis SKipper kunne trække dit bækken "skævt", så ville du da have født på banen hvis Karla "jeg er den billigste tøjte i løbetid ever" havde været til stede til at genere ham :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Wow nogle gode billeder Anna! :5up:

 

 

Næste gang skal jeg vist holde mig tættere på jer, så I også kan tage gode billeder af os :engel: Ronja er meget fotogen :engel:

 

 

 

Opdagede slet ikke vi blev filmet :genert:

 

Hvor er vi søde :engel:

 

Tak for filmen! :kys:

 

Den er røget på face :engel:

 

Tak Lise! Jeg er rigtig ked af at jeg ikke fik nogle billeder af jer, men I gik så langt væk... Men det må bli' næste gang!

 

I er sååå søde på videoen! :klap:

 

Og du er altså bare god til det der med kager... :mums:

Link til indlæg
Del på andre sites

Tak Lise! Jeg er rigtig ked af at jeg ikke fik nogle billeder af jer, men I gik så langt væk... Men det må bli' næste gang!

 

I er sååå søde på videoen! :klap:

 

Og du er altså bare god til det der med kager... :mums:

 

 

Jeg overvejede på et tidspunkt også at gå tættere på, men ville ikke forstyrre rally-menneskerne med en løbende løs hund, og Ronja skulle jo ikke blive fristet til at løbe ind på banen :engel:

 

Men næste gang holder vi os tættere på :engel:

 

Tak :kys: Film blive ofte bedst når man ikke ved man bliver filmet :engel:

 

Hihi, jeg øver mig også meget :mrgreen: Er lidt perfektionist med mine kager :genert: Er stadig skuffet over glasuren :genert: Men I kunne lide den, og det var det vigtigste :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

ih hvor ser det hyggeligt ud - vi må med næste gang :klap:

 

Tror dog det var fint vi ikke var med denne gang, hvis SKipper kunne trække dit bækken "skævt", så ville du da have født på banen hvis Karla "jeg er den billigste tøjte i løbetid ever" havde været til stede til at genere ham :mrgreen:

 

 

Det var også super hyggeligt :klap:

 

Med massere af søde mennesker og dejlige forstyrrelser :klap:

 

Vi glæder os til I kommer, jeg er ret vild med Karla :engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

Det er alle mine objektiver, så det er sgu nok mig den er gal med.:lol:

En overgang fandt jeg ud af at det hjalp at bruge M, men nu synes jeg heller ikke det virker ordentligt mere. Men sådan kan det jo gå, når man bare piller rundt i indstillingerne.:damn:

 

Ej for søren da! Ja, jeg ved sgutte hvor meget jeg kan gøre ved dig! :drille:

 

Vi skal nok finde ud af det. Vi prøver dine objektiver på mit kamera (som jeg ved funker), og mine objektiver (som jeg ved funker) på dit kamera - så kan vi nok regne os ud til hvor den er gal. Og så ta'r vi ellers et lille kursus i Av, Tv, M og alle de andre sjove knapper! :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja og nogle af os måtte lige blive stående hos vores hund :genert:

 

Hvor er det skønt med billede 1, molly sidder bare demonstrativt med ryggen til :mrgreen:

 

 

Ja, men sikken en kontakt, du har til ham der :lun:

 

He he, nej Molly vil ikke genkendes sammen med den hob af tossede hunde :mrgreen: :slem:

Link til indlæg
Del på andre sites

ih hvor ser det hyggeligt ud - vi må med næste gang :klap:

 

Tror dog det var fint vi ikke var med denne gang, hvis SKipper kunne trække dit bækken "skævt", så ville du da have født på banen hvis Karla "jeg er den billigste tøjte i løbetid ever" havde været til stede til at genere ham :mrgreen:

 

Molly var godt nok ikke i løbetid, det var der bare nogen der havde glemt at fortælle skipper, så jeg tvivler på at han kunne have været mere voldsomt forelsket selv hvis Karla havde været der :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg er altså super glad for de billeder du tog i går :kys:mit kamera er så dårligt så jeg er bedst til at fange søde situationer hvor man godt kan tilgive at de er totalt ufokuserede og slørede :lol:

 

Både hans opdrætter og farens ejer har kommenteret på hvor flot han er på billederne :genert::lun:

Tak! Så må vi jo ta' nogle flere næste gang! De er ikke alle så heldige mht. lyset, det kunne gøres bedre, så man f.eks. ser hans øjne.

Link til indlæg
Del på andre sites

Ej for søren da! Ja, jeg ved sgutte hvor meget jeg kan gøre ved dig! :drille:

 

Vi skal nok finde ud af det. Vi prøver dine objektiver på mit kamera (som jeg ved funker), og mine objektiver (som jeg ved funker) på dit kamera - så kan vi nok regne os ud til hvor den er gal. Og så ta'r vi ellers et lille kursus i Av, Tv, M og alle de andre sjove knapper! :5up:

 

 

Mit udstyr er godtnok ikke så fancy men jeg vil meget gerne med på jeres foto kursus jeg ved ikke hvad halvdelen af funktionerne på mit kamera betyder :oops:

Link til indlæg
Del på andre sites

Kaos er skæææææg :mrgreen: Selvom Vilya klart foretrækker Koda :hjerte: Hun er lidt sjov, for hun bliver sååååå glad for at se ham - og Koda ved ikke rigtig, hvad han skal stille op med det :mrgreen:

 

Hehe ja de ser så skægt ud når de mødes de to Koda bliver måske lidt genert han er jo mest erfaren indenfor hanhunde hehe :stupid:

Link til indlæg
Del på andre sites

Mit udstyr er godtnok ikke så fancy men jeg vil meget gerne med på jeres foto kursus jeg ved ikke hvad halvdelen af funktionerne på mit kamera betyder :oops:

 

Jamen så laver vi da bare et lille fynsk-foto-kursus-for-hundenørder! :5up: Jeg vil meget gerne hjælpe, hvis der er flere der ikke helt ved hvad man skal trykke/skrue på, så bare sig til!

Link til indlæg
Del på andre sites

Træner skam også :mrgreen: Men havde jo været til træning om formiddagen, så hun var vidst lidt flad, og så er jeg nok lidt genert, ville føle mig lidt fjollet hvis jeg træner mine fuldstændig begynder-øvelser når andre er så gode :oops:

 

Det skal du ikke :ae:

 

Jeg følte mig fjollet fordi jeg gik og trænede slalom og alverdens måder osv, mens de ikke så langt væk trænede seriøst LP :oops:

 

Du skal bare springe ud i det :mrgreen:

 

Men kan godt se det, hvis hun lige havde været til træning :-D Så bliver de så trætte :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Træner skam også :mrgreen: Men havde jo været til træning om formiddagen, så hun var vidst lidt flad, og så er jeg nok lidt genert, ville føle mig lidt fjollet hvis jeg træner mine fuldstændig begynder-øvelser når andre er så gode :oops:

 

Jeg ved lige præcis hvad du mener med at føle sig fjollet. Og det tror jeg alle ved. For vi har alle været i den situation på et tidspunkt - men på et tidspunkt indser man at alle har startet fra nul en gang, og der er faktisk ingen der synes at man er fjollet. Så det er bare om at kaste sig ud i det, og bruge alle "de gode" til at få tips og tricks fra! :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...