Hop til indhold

åh åååh endnu et taskekøb

Dinah
 Share

Recommended Posts

Tog ind til KBH efter lidt forskelligt i Trenddog, men kom hjem med noget helt andet, men den er bare så lækker og blød og . . . . . :oops:

og se, hun kan godt li den:genert:

skal vist sælge mine andre tasker, som også alligevel er for store til hende:mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Altså der er da fine und alles - men bliver den ikke for varm til sommer :hmm: :genert:

altså A9 nej, tror ikke noget kan blive for varmt til hende:cool:

tror heller ikke den er for varm, fordi den er lys og det vamsede i bunden kan tages ud. Den ser varmere ud end den føles, når man mærker den LIVE:lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

altså A9 nej, tror ikke noget kan blive for varmt til hende:cool:

tror heller ikke den er for varm, fordi den er lys og det vamsede i bunden kan tages ud. Den ser varmere ud end den føles, når man mærker den LIVE:lun:

Øv, så kan du altså ikke shoppe sommertaske :genert::engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

Haha, hvor er den bare fin!

Sådan lidt en hemmelig hule. Man kan slet ikke se det er en hundetaske, hvis man ikke ved hun sidder derinde :klap:

nemlig og så er den ikke så klodset, som mange andre. helt vild blød og vejer ingenting.

Det fede ved den er, at man kan lukke helt af, åbne helt i toppen og/eller i enden, hvor hun kan se ud. Ret vigtigt, at hun kan lukkes helt ind, da hun nemt bliver overstimuleret af synsindtryk. Samtidig vil hun også nyde at stikke hovedet ud i solen:lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst snuseren
Dinah altså, du ved da, at man ikke må gå ned på udstyr :slem:

:engel:

:engel:Den dag Dinah ryger i den grøft, bliver den dag der virkelig kan tales om samfundskrise, tror jeg:slem:

Link til indlæg
Del på andre sites

:engel:Den dag Dinah ryger i den grøft, bliver den dag der virkelig kan tales om samfundskrise, tror jeg:slem:

til gengæld bruger jeg jo ikke mere end 30 kr på foder om mdr:engel: = mange tasker på årsbsis:hmm: hmmm ja det er lige sådan jeg skal forsvare den nye taske, når manden kommer hjem:banan:

uhh og jeg må hellere sælge de tre tasker, som hun er for lille til eller ikke vil være i:roll:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg skulle lige til at skrive, at dét ved Dinah om nogen. Men Snuseren kom mig i forkøbet. :mrgreen:

Ih hvor I hygger jer :klap: :klap: men altså DEN taske var altså i nødvendighedskategorien:engel: :slem:

Link til indlæg
Del på andre sites