Dinah Skrevet Marts 14, 2011 Rapporter Share Skrevet Marts 14, 2011 Tog ind til KBH efter lidt forskelligt i Trenddog, men kom hjem med noget helt andet, men den er bare så lækker og blød og . . . . . og se, hun kan godt li den:genert: skal vist sælge mine andre tasker, som også alligevel er for store til hende:mrgreen: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
sonja77 Besvaret Marts 14, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 14, 2011 Why am I not surprised? :klap: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Dinah Besvaret Marts 14, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Marts 14, 2011 Why am I not surprised? :klap: jamen Sonja - denneher kaldte simpelthen på mig oppe fra øverste hylde:vedikke: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
a9 Besvaret Marts 14, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 14, 2011 Altså der er da fine und alles - men bliver den ikke for varm til sommer :hmm: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Vivi Besvaret Marts 14, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 14, 2011 Wow, den er godt nok lækker! Der er langt imellem at jeg ser rigtigt pæne transporttasker. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Oskar-løwen Besvaret Marts 14, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 14, 2011 Tog ind til KBH efter lidt forskelligt i Trenddog, men kom hjem med noget helt andet, men den er bare så lækker og blød og . . . . . og se, hun kan godt li den:genert: skal vist sælge mine andre tasker, som også alligevel er for store til hende:mrgreen: Den er fin - og hun ser helt salig ud Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
sahara Besvaret Marts 14, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 14, 2011 Kan godt forstå den kaldte på dig..den ser bare så blød og dejlig ud den skulle bar ehavde været sort så var jeg solgt:blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lille Louie Besvaret Marts 14, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 14, 2011 Haha, hvor er den bare fin! Sådan lidt en hemmelig hule. Man kan slet ikke se det er en hundetaske, hvis man ikke ved hun sidder derinde :klap: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Dinah Besvaret Marts 14, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Marts 14, 2011 Altså der er da fine und alles - men bliver den ikke for varm til sommer :hmm: altså A9 nej, tror ikke noget kan blive for varmt til hende:cool: tror heller ikke den er for varm, fordi den er lys og det vamsede i bunden kan tages ud. Den ser varmere ud end den føles, når man mærker den LIVE:lun: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
a9 Besvaret Marts 14, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 14, 2011 altså A9 nej, tror ikke noget kan blive for varmt til hende:cool: tror heller ikke den er for varm, fordi den er lys og det vamsede i bunden kan tages ud. Den ser varmere ud end den føles, når man mærker den LIVE:lun: Øv, så kan du altså ikke shoppe sommertaske Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Dinah Besvaret Marts 14, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Marts 14, 2011 Haha, hvor er den bare fin! Sådan lidt en hemmelig hule. Man kan slet ikke se det er en hundetaske, hvis man ikke ved hun sidder derinde :klap: nemlig og så er den ikke så klodset, som mange andre. helt vild blød og vejer ingenting. Det fede ved den er, at man kan lukke helt af, åbne helt i toppen og/eller i enden, hvor hun kan se ud. Ret vigtigt, at hun kan lukkes helt ind, da hun nemt bliver overstimuleret af synsindtryk. Samtidig vil hun også nyde at stikke hovedet ud i solen:lun: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Dinah Besvaret Marts 14, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Marts 14, 2011 Øv, så kan du altså ikke shoppe sommertaske :damn: arg det havde jeg slet ikke tænkt på Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
a9 Besvaret Marts 14, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 14, 2011 :damn: arg det havde jeg slet ikke tænkt på Dinah altså, du ved da, at man ikke må gå ned på udstyr :slem: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst snuseren Besvaret Marts 14, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 14, 2011 Dinah altså, du ved da, at man ikke må gå ned på udstyr :slem: :engel:Den dag Dinah ryger i den grøft, bliver den dag der virkelig kan tales om samfundskrise, tror jeg:slem: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Afganskmynde Besvaret Marts 14, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 14, 2011 Jeg kan godt forstaa det koeb der. Den ser jo uber laekker ud og bloed:lun: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Dinah Besvaret Marts 14, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Marts 14, 2011 Dinah altså, du ved da, at man ikke må gå ned på udstyr :slem: :engel:Den dag Dinah ryger i den grøft, bliver den dag der virkelig kan tales om samfundskrise, tror jeg:slem: til gengæld bruger jeg jo ikke mere end 30 kr på foder om mdr:engel: = mange tasker på årsbsis:hmm: hmmm ja det er lige sådan jeg skal forsvare den nye taske, når manden kommer hjem:banan: uhh og jeg må hellere sælge de tre tasker, som hun er for lille til eller ikke vil være i:roll: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
sonja77 Besvaret Marts 14, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 14, 2011 Dinah altså, du ved da, at man ikke må gå ned på udstyr :slem: Jeg skulle lige til at skrive, at dét ved Dinah om nogen. Men Snuseren kom mig i forkøbet. :engel:Den dag Dinah ryger i den grøft, bliver den dag der virkelig kan tales om samfundskrise, tror jeg:slem: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Tonks Besvaret Marts 14, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 14, 2011 åårh en fin taske Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Dinah Besvaret Marts 14, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Marts 14, 2011 Dinah altså, du ved da, at man ikke må gå ned på udstyr :slem: :engel:Den dag Dinah ryger i den grøft, bliver den dag der virkelig kan tales om samfundskrise, tror jeg:slem: Jeg skulle lige til at skrive, at dét ved Dinah om nogen. Men Snuseren kom mig i forkøbet. Ih hvor I hygger jer :klap: :klap: men altså DEN taske var altså i nødvendighedskategorien:engel: :slem: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Obelix Besvaret Marts 14, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 14, 2011 Den ser godt nok lækker og dejlig blød ud . Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst FrøkenWhipsy Besvaret Marts 14, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 14, 2011 Øi ! Den er da bare SÅ fin Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
FrkSmilla Besvaret Marts 14, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 14, 2011 Hvor er den hyggelig :klap:Og guuuud hvor er hun altså lille og fin. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Dinah Besvaret Marts 15, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Marts 15, 2011 Hvor er den hyggelig :klap:Og guuuud hvor er hun altså lille og fin. tak - det kommer tit bag på folk hvor lille hun er, når de ser hende i virkeligheden:mrgreen: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts