Hop til indhold

Kan I lugte Jeres hund ?


Hewlett
 Share

Recommended Posts

Gæster i hus og bil siger, at de kan lugte, at jeg har hund :hmm: men jeg kan altså ikke :fornaermet:

 

Men hvis jeg stikker næsen helt ned i hendes pels eller til hendes poter, så DUFTER hun dejligt :hjerte: så ind imellem tager jeg en sniffer, man kan nemlig godt blive lidt afhængig af duften :genert:

 

Jacki lugter heller ikke af våd hund, det har ingen af mine hunde nu gjort :vedikke: Og fæl ånde har vi heller aldrig lidt af i casa a9 :-D kun mig, men mest om morgenen :blink:

 

Ind i mellem kan jeg lugte, hvis hendes tæpper trænger til at blive vasket, eller hvis hun har fået en tørret tyggeting, specielt død hest lugter ikke ret godt :???: men det kan hun så heldigvis ikke lide, så er det problem løst :lol:

Redigeret af a9
Link til indlæg
Del på andre sites

Mine lugter af skyllemiddel... :slem: de får rene hynder og tæpper hveranden dag og ligeledes skifter jeg tæpper i sofaen hveranden dag.. så de lufter af blå Bamseline :blink: (på nær deres poter de dufter bare skønt af popcorn:stupid:)

Link til indlæg
Del på andre sites

Ih jeg elsker duften af mine hunde - kan ikke rigtig sammenligne det med noget.. Bevares, de kan også lugte af varm våd hund, men det giver mig altid sådan en "aaah" fornemmelse, for så har vi været ude på en lang lækker tur, og de er glade..

 

Nå de sover ved mit hoved, kan jeg godt dufte til deres poter, og mavsen :hjerte:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Chocolate Labrador
forresten så dufter Izzies poter også af popcorn :lun:

 

Haha troede det var løgn indtil jeg selv duftede efter - på min berta selvfølgelig :-) der må være svedkirtlerne det giver den let salte duft???

Link til indlæg
Del på andre sites

Samme her. :lun:

 

Også mig... Specielt hendes poter dufter rigtig dejligt :hjerte: Min kæreste synes dog, at jeg er tosset, når jeg nævner det, men de dufter altså helt specielt godt :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Silke lugter af varm sovehund, når jeg har været i bad om morgenen, og hun lige har set sit snit til en ekstra lur... :lun:

 

Eller kan jeg ikke lugte hende. Hun har sikkert masser af lugte. Men det har jeg også selv. Og almindeligvis kan man jo ikke lugte sig selv.

Det er jo også derfor, at folk, der bruger parfume eller deo-spray, kommer til at tage alt for meget på. De kan ikke selv lugte, hvordan de lugter:badr:.

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg ELSKER også at sniffe til mine piger. De dufter dejligt. Når de er inde har de egentlig ikke nogen speciel duft, ikke noget jeg kan beskrive, men en hyggelig duft. Når de lige har været ude, dufter de af frisk luft. Deres poter dufter også dejligt af "sure" tæer. En super hyggelig duft, måske er popcorn ikke helt ved siden af. Det er så hyggeligt at lægge hovedet ind til dem og så tage en ordentlig inhalering :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...