Hop til indhold

Royal Canin MOBILITY


Hoppebolden
 Share

Recommended Posts

Halløj...

 

Nogle der har prøvet at fodre med RC Mobility?

 

Fodrer normalt med RC mini adult, men tænkte at da hun er pt bliver holdt i ro pga fornyeligt konstateret løs patella, kunne det måske være en ide?

 

Men nu har jeg også læst lidt i de andre tråde - og flere steder ser jeg folk som mener at RC i det hele taget er et dårligt foder :hmm:

Link til indlæg
Del på andre sites

Halløj...

 

Nogle der har prøvet at fodre med RC Mobility?

 

Fodrer normalt med RC mini adult, men tænkte at da hun er pt bliver holdt i ro pga fornyeligt konstateret løs patella, kunne det måske være en ide?

 

Men nu har jeg også læst lidt i de andre tråde - og flere steder ser jeg folk som mener at RC i det hele taget er et dårligt foder :hmm:

 

jeg har ikke selv prøvet det, men har en kollega der fodre sin lille hund med mobility og det holder hende fuldstændig fint gående, selvom hun er gammel og har gigt:5up: Går hun en uge uden det foder kan de ses tydeligt på hende.

 

RC er ganske udmærket og dokumenteret foder. Det man kan have i mod det er at der er korn i, hvilket nogle ikke bryder sig om, sådan i korte træk.

Min den lille får RC medium og det er nok det fungerer rigtig godt til hende:)

Link til indlæg
Del på andre sites

Karla var i en længere periode på RC Hypoallergenic - ikke fordi hun har allergi, men fordi hun godt kunne lide det :mrgreen: og vi fik 6 kg gratis :engel: det fungerede hun rigtigt fint på.

 

Lige nu er hun på RC mobility blandet med arion, fordi vi vandt 3 kg af det til en konkurrence... Også det ser fint ud - fin pels, fin mave osv.

 

Jeg har præferencer med hensyn til foder - helt sikkert! Men jeg er også så nærig, at når jeg får det gratis, så får hun altså lov at æde det, såfremt hun gider og trives fint på det...

 

Jeg har just vundet 6 kg Eukanuba, så nu må vi se om det er noget damen vil spise når vi når så langt en dag...

Link til indlæg
Del på andre sites

Karla var i en længere periode på RC Hypoallergenic - ikke fordi hun har allergi, men fordi hun godt kunne lide det :mrgreen: og vi fik 6 kg gratis :engel: det fungerede hun rigtigt fint på.

 

Lige nu er hun på RC mobility blandet med arion, fordi vi vandt 3 kg af det til en konkurrence... Også det ser fint ud - fin pels, fin mave osv.

 

Jeg har præferencer med hensyn til foder - helt sikkert! Men jeg er også så nærig, at når jeg får det gratis, så får hun altså lov at æde det, såfremt hun gider og trives fint på det...

 

Jeg har just vundet 6 kg Eukanuba, så nu må vi se om det er noget damen vil spise når vi når så langt en dag...

 

Jeg har faktisk også startet Duffer på RC mobility nu og hun er ligeså glad for det som RC mini adult..

 

Fik 14 kg gratis af den flinke dyrelæge, da jeg var nede og få undersøgt Duffy for 14 dage siden...

 

Jeg er studerende og er lige flyttet, så at få foder til 8 måneder eller mere gratis er jo luxus :banan:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...