Aslan Skrevet Marts 17, 2011 Rapporter Share Skrevet Marts 17, 2011 ASlan har mistet interessen i tyggeben, både almindelig og de afbleget. Når han får en knogle, slikker han marven ud og så rører han det egentlig ikke rigtig mere Jeg syntes han er begyndt at få dårlig ånde, men hans mave er fin. Så tænker jeg om det måske er tandsten :vedikke: Og om det der PlaqueOff virker?? Og er der smag i? Nogen? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Hewlett Besvaret Marts 17, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 17, 2011 Jeg synes det lugter lidt af fisk, men må godt nok indrømme at jeg ikke har smagt på det :blink: Ninja spiser sin mad med ligeså stor fornøjelse som hun altid plejer, så tror bestemt det er noget der falder i hundenes smag. Men synes bare jeg har læst at plagueoff ikke fjerner tandsten/plak af sig selv. Det løsner ligesom op for skidtet, sådan at du faktisk kan kradse det af med en negl. Så det er en perfekt kombi hvis man giver plagueoff OG ben/grene/gulerødder whatever, som ligesom går ind og rengør tænderne efter plagueoff har haft sin virkning. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Ditte91 Besvaret Marts 17, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 17, 2011 Oskar er begyndt på det for et par uger siden. Eftersigende skulle man kunne se forskel efter 3-5 uger. Det er et naturmiddel - algemel :slem: Og nå ja.. Med størrelsen på doseringsskeen, som er med i bøtten, så tvivler jeg meget på at Aslan overhovedet vil smage forskel Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Stjernetosse Besvaret Marts 17, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 17, 2011 Jeg overvejer at give det en chance :hmm: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
sonja77 Besvaret Marts 17, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 17, 2011 Ellers kan du jo også børste tænder på ham. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret Marts 17, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Marts 17, 2011 Ellers kan du jo også børste tænder på ham. Har vi prøvet, og øvet i meget lang tid..... det kan gøre meget ondt og tandbørste overlever ikke Så nu ville jeg gøre det the easy way. Jeg overvejer at give det en chance :hmm: de har tilbud på 60 g til 99 hos alt til kat og hund Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Stjernetosse Besvaret Marts 17, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 17, 2011 Har vi prøvet, og øvet i meget lang tid..... det kan gøre meget ondt og tandbørste overlever ikke Så nu ville jeg gøre det the easy way. de har tilbud på 60 g til 99 hos alt til kat og hund Tak! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Obelix Besvaret Marts 17, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 17, 2011 Vi har brugt det lige fra Obelix fik sine voksne tænder. Jeg plejer bare at putte det på fodret med en lille klat vand (ellers "blæser" det af) . Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret Marts 17, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Marts 17, 2011 Så ER det bestilt, så passer det med at alle dem der ikke har haft held med det, skriver i morgen :damn: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Stinnemus Besvaret Marts 17, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 17, 2011 Begyndte med det op til verdensudstillingen - fik at vide han skulle have en tandrensning inden, men da jeg kom til ringtræning 5 uger efter sagde min træner: ah, det var da dejligt at se at han har fået den tandrensning Me love - synes det er penge der er godt givet ud. Jason kan ikke smage det:-D Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Dinah Besvaret Marts 17, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 17, 2011 Rosita har altid fået det og jeg fortsatte, da hun kom her:slem: Hun har helt rene tænder, og de er aldrig børstet:blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Stjernetosse Besvaret Marts 17, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 17, 2011 Jeg giver det en chance og bestiller nu her... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Oskar-løwen Besvaret Marts 17, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 17, 2011 Mine hunde bruger det - og her fungerer det ret godt. Tænderne er blevet fine og lugten er næsten væk Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Hewlett Besvaret Marts 17, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 17, 2011 Dejligt med link til tilbud :hjerte: Vi er ved at løbe tør.. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Malene Nielsen Besvaret Marts 17, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 17, 2011 Hvis han ikke gider de hårde ben (det er nu heller ikke dem, der er de bedste tandbørster), hvad så med at give ham nogle af de blødere ben såsom ribben, skulderblade osv - de virker rigtig godt og så er de yderst velsmagende ifølge hundene Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Inkognito Besvaret Marts 17, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 17, 2011 Jeg undskylder lige på forhånd til TS for OT. Hvis han ikke gider de hårde ben (det er nu heller ikke dem, der er de bedste tandbørster), hvad så med at give ham nogle af de blødere ben såsom ribben, skulderblade osv - de virker rigtig godt og så er de yderst velsmagende ifølge hundene Det markerede: Det forsøger min dyrlæge at bilde mig ind... Hvad er de bedste tandbørster? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Malene Nielsen Besvaret Marts 17, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 17, 2011 Jeg undskylder lige på forhånd til TS for OT. Det markerede: Det forsøger min dyrlæge at bilde mig ind... Hvad er de bedste tandbørster? Det er de blødere ben, som hunden med en del kraft kan tygge igennem - hunden vil ligge og gnave mindre stykker af og mister stort set aldrig lysten til, at gnave på benet, da der er bonus hver gang i form af et lille stykke. Vi bruger ribben, skulderblade, halsstykker, halestykker og ryg - hals og ryg fra større dyr, kan dog godt være ret hårde, men ikke tilnærmelsesvis som marvben. Marvbenene/kraftbenene/de bærende knogler er ofte for kraftige til, at hunden kan knuse dem, så mange hunde mister interessen, når de har fået marven ud. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret Marts 18, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Marts 18, 2011 Det er de blødere ben, som hunden med en del kraft kan tygge igennem - hunden vil ligge og gnave mindre stykker af og mister stort set aldrig lysten til, at gnave på benet, da der er bonus hver gang i form af et lille stykke. Vi bruger ribben, skulderblade, halsstykker, halestykker og ryg - hals og ryg fra større dyr, kan dog godt være ret hårde, men ikke tilnærmelsesvis som marvben. Marvbenene/kraftbenene/de bærende knogler er ofte for kraftige til, at hunden kan knuse dem, så mange hunde mister interessen, når de har fået marven ud. Du er altså en meget klog dame :5up::5up::5up: Så må jeg jo til.......slagteren istedet for brugsen:5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
kennel-lowchen Besvaret Marts 18, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 18, 2011 Jeg bruger det og jeg er vildt begejstret... Fandt lige et billede af Amigos tænder for 2-3 måneder siden og fik et chok da jeg kiggede ham i kæften før.. Jeg tager lige et billede af nu og henter billedet af før og lægger herind Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
tantemaier Besvaret Marts 18, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 18, 2011 Jeg har prøvet plageOff på den ene af vores hunde, men synes egentlig ikke det havde nogen effekt... Der findes også en tandpasta med enzymer i, som kan fjerne tandsten. Man behøver ikke bruge det som tandpasta, men kan også putte det i foderet. Men for søren, jeg kan da ikke lige huske hvad det hedder. Gudrun anbefalede mig det, men vi har lige et lager af noget andet tandpasta vi lige skal have brugt Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Inkognito Besvaret Marts 18, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 18, 2011 Det er de blødere ben, som hunden med en del kraft kan tygge igennem - hunden vil ligge og gnave mindre stykker af og mister stort set aldrig lysten til, at gnave på benet, da der er bonus hver gang i form af et lille stykke. Vi bruger ribben, skulderblade, halsstykker, halestykker og ryg - hals og ryg fra større dyr, kan dog godt være ret hårde, men ikke tilnærmelsesvis som marvben. Marvbenene/kraftbenene/de bærende knogler er ofte for kraftige til, at hunden kan knuse dem, så mange hunde mister interessen, når de har fået marven ud. Mange tak for svaret Det er da noget jeg godt kan give til mine, når vi har fået vores hus igen Herhjemme gider tøserne ikke engang tage marven ud af sådanne kraftige ben. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
kennel-lowchen Besvaret Marts 18, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 18, 2011 De lovede billeder Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
kennel-lowchen Besvaret Marts 18, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 18, 2011 de lovede billeder Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Jørgen A Besvaret Marts 19, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 19, 2011 Jeg har brugt Plaque Off i en periode, men syntes ikke, at det gav noget resultat. Jeg børster i stedet for tænder på hundene hver aften og kan se og lugte, at det holder bisserne rene for tandsten. Desuden får de kødben en gang om ugen. Jeg har 190 g. Plaque Off tilbage, som jeg giver væk gratis, hvis der er nogen, som er interesseret. I skal blot betale for forsendelsen, hvis i ikke selv henter det. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Stjernetosse Besvaret Marts 19, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 19, 2011 Jeg har brugt Plaque Off i en periode, men syntes ikke, at det gav noget resultat. Jeg børster i stedet for tænder på hundene hver aften og kan se og lugte, at det holder bisserne rene for tandsten. Desuden får de kødben en gang om ugen.Jeg har 190 g. Plaque Off tilbage, som jeg giver væk gratis, hvis der er nogen, som er interesseret. I skal blot betale for forsendelsen, hvis i ikke selv henter det. Hvor bor du? Jeg kunne bestemt være interesseret... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts