Hop til indhold

Aslan i hans nye have


Aslan
 Share

Recommended Posts

Aslan har i dag haft sin første "hele" dag i sin nye have.

 

Han fik morgenmad kl 6:30, spredt i haven :blink:

Så nullerede han rundt og snusede lidt.

Så syntes han at han skulle smide sig i de planter vi skal have /har trukket op :blink:

Så skulle han også lige gø af alle de nye lyde :oops:

 

Og så da han gøede, gik der kæde gøning i det, og alle de andre hunde, begyndte også :roll:

 

Det endte med Time Out (fra haven) omkring kl 10 og kl 10:30 gik han total død.

 

Så sov han lige en stor time, og så ud i haven igen.

 

Og så en time mere og ud i haven, og så 30 min, og så mad....strøet i haven :-D

 

Og han har sovet siden kl 17.

 

Men men men, der skal jo lige nogle billeder ind :blink:

 

IMG_2599.jpg

 

Hvor er det ærgeligt at alt det sjove skal rykkes op

 

IMG_2606.jpg

 

IMG_2607.jpg

 

IMG_2608.jpg

 

Så holder jeg pause efter at have hjulpet mor med at rykke alt det sjove grønne stads op

 

IMG_2611.jpg

 

Nuuuuu er jeg ret træt, godt jeg har en dyne med som jeg føler mig tryg på :5up:

 

IMG_2619.jpg

 

 

IMG_2620.jpg

 

 

Jeg ved ikke helt hvem der nyder det mest, mig eller Aslan.

Jeg slipper for at blive skældt ud af gamle sure damer som ikke har et liv, og derfor skal brokke sig over noget, som er tilladt (lufte hund)

Og vi begge slipper for trapper.

Aslan kan gå ind og ud som han vil, istedet for at vente på at jeg kommer ud af døren.

Dog var haven ikke helt ok, uden at jeg også var derude. Men det er forståeligt.

 

Alt i alt, har vi haft en god dag, og vi glæder os til at flytte helt ind :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Årh han nyder sin nye have :lun:

 

Han er da godt nok vokset hurtigt nu :shock: lillebitte Aslan har fået lange ben. Han er altså bare lækker :lun:

 

Det er heeeeeeeeeeelt vildt, han vokser ca 1 cm om ugen. Men jeg håber godt nok at han begynder at vokse brede lidt, ellers får vi jo en hund på 2 meter og 30 :???:

 

 

Og ja, han har viiiiiirkelig nydt det (sådan så det da ud)

Link til indlæg
Del på andre sites

Han ser virkelig ud til at nyde alt det grønne stads, men stakkels vovse, at du sådan river det hele op dog! :lol:

 

Jaaaaaaaaaaa vi er onde :(

 

Men vi vil gerne have terasse og da han alligevel har en tendens til rødder (livret muligvis) Gidder vi ikke skælde og smælde hver gang han vi tager ham i at grave.....OOOOOG vi slipper for at holde det :blink::mrgreen::blink::mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Ihhh, hvor han hygger, den bette !!! Og i tillæg til haven og sneglene er der på denne årstid også døde fugleunger at smowse i :mums: :madtid:...og ja, jeg taler af erfaring med vores lille vapper :badr::mrgreen:

 

Ja så skal han da nok få dårlig mave :roll: adder døde fugle unger, nu skal jeg jo ud og tjekke have hver morgen adder

Link til indlæg
Del på andre sites

Det er heeeeeeeeeeelt vildt, han vokser ca 1 cm om ugen. Men jeg håber godt nok at han begynder at vokse brede lidt, ellers får vi jo en hund på 2 meter og 30 :???:

 

 

Og ja, han har viiiiiirkelig nydt det (sådan så det da ud)

Det var ikke så lidt.

 

Hehe :lol: Ja det er så det med store hunde... Det første stykke tid vokser de kun i længden... syntes ofte de kan ligne nogle ranglede teenagere i lømmelperioden, og så heller ikke med helt styr over benene endnu :lol:

men det ser nu altså også lidt kært ud :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja, specielt snegle, adder, men han må jo kunne li dem :roll: Han har spist en del :rolleyes:

 

Meeeen nu har vi næsten revet det hele op!

Nej, hvor er han bare dejlig :mums:

 

Og tillykke med haven, det er en rigtig skøn ting, når man har hund.

 

Jeg kom til at tænke på noget jeg har læst, da du skrev han spiste sneglene, jeg mener at have læst, at de kan få orm - eller er det hjerteorm :?: af at spise snegle. Jeg er i hvert fald lidt hysterisk med at Soffi ikke skal spise dem.

 

Men det er måske helt forkert husket :confused:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg kom til at tænke på noget jeg har læst, da du skrev han spiste sneglene, jeg mener at have læst, at de kan få orm - eller er det hjerteorm :?: af at spise snegle. Jeg er i hvert fald lidt hysterisk med at Soffi ikke skal spise dem.

 

Men det er måske helt forkert husket :confused:

 

Så er det skismer godt at det forhåbentlig kun er meget få der er tilbage...håber jeg!

Link til indlæg
Del på andre sites

Nej, hvor er han bare dejlig :mums:

 

Og tillykke med haven, det er en rigtig skøn ting, når man har hund.

 

Jeg kom til at tænke på noget jeg har læst, da du skrev han spiste sneglene, jeg mener at have læst, at de kan få orm - eller er det hjerteorm :?: af at spise snegle. Jeg er i hvert fald lidt hysterisk med at Soffi ikke skal spise dem.

 

Men det er måske helt forkert husket :confused:

 

Nu jeg tænker over det, mener jeg at huske, at Birgitta herinde netop altid advarer folk mod snegle, på grund af hjertelungeorm...? Eller hvad den hedder...

 

Så tror du har ret...:???:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hmm, penge...penge...penge.....

 

Meeeeeeeeeeeen jeg tror ikke jeg ville kunne betale mig fra det sjov som aslan og jeg (ifølge mig selv) har haft med den plante.

 

Men nu kan jeg da prale med at aslan har lagt en 500 kr i stykker :P

Bage efter har jeg revet den op :blink:

 

Og så siger de vi ikke er effektive :roll:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...