Hop til indhold

Efterlysning Skanderborg/Silkeborg


cs-dumle
 Share

Recommended Posts

Freddy og Ras er løbet bort. De er sidst set 18. marts 2011 nær Himmelbjerget.

 

Ejeren Annette sidder i kørestol og har derfor ekstra brug for din hjælp.

 

Har du set dem, ring straks

 

22 999 434

 

En stor og inderlig tak for hjælpen.

 

Familien.

 

Vil du uddele flyers, hjælpe med at lede eller andet se Facebookgruppen "Hjælp os med at finde hundene Freddy og Ras"

 

Efterlysningsplakat kan printes ud her: http://www.hundog...yogras.pdf

 

Facebookgruppen kan findes her: http://www.facebo...8&ap=1

Link til indlæg
Del på andre sites

Det er lidt underligt at ingen skulle have set dem i al denne tid. De har også været på facebook og i lokalavisen. Håber så snart det giver positiv gevindst.

 

Det håber jeg dælme også... hvis de er i det skovområde vi ledte i i lørdags er det ikke mærkeligt. Der var ikke et øje i nærheden (og det selvom Himmelbjerget og området i nærheden vrimlede med mennesker) og der var bare tæt skov så langt øjet rakte.

De er jo netop blevet utrolig sky og andre folk har ikke kunnet kalde dem til sig :(

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Advantage

Jeg var lige inde at hente foder til hestene i farmland inde i Horsens i dag og de har efterlysningen hængende på deres opslagstavle. Der var på efterlysningen skrevet med kuglepen at de menes at være set i juelsminde. Det er jo kun 7 km. fra hvor jeg bor, men syntes det er meget lang fra himmelbjerget hvor de er forsvundet, så kan det mon passe :vedikke:

 

Hvad race er det egentlig. Jeg tænker mere på størrelsen af hundene, da det er lidt svært at bedømme ud fra billedet. Men umiddelbart ligner det 2 store hunde

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg var lige inde at hente foder til hestene i farmland inde i Horsens i dag og de har efterlysningen hængende på deres opslagstavle. Der var på efterlysningen skrevet med kuglepen at de menes at være set i juelsminde. Det er jo kun 7 km. fra hvor jeg bor, men syntes det er meget lang fra himmelbjerget hvor de er forsvundet, så kan det mon passe :vedikke:

 

Hvad race er det egentlig. Jeg tænker mere på størrelsen af hundene, da det er lidt svært at bedømme ud fra billedet. Men umiddelbart ligner det 2 store hunde

 

Jeps... det kan det godt. Det er et stort virar af set her og der, alene og sammen rundt om mange steder nu :???:

 

Du kan se et kort over steder de er set på den nyligt oprettede hjemmeside: Freddy og Ras er efterlyst

 

Jeg hælder dog stadig til himmelbjerget, da de her blev set både sammen og hver for sig 3 gange (to gange sammen og en gang Ras alene) i løbet af 3uger. De andre tip der er blevet fulgt og fundet længere væk fra har vist sig at være andre hunde.

 

Jeg skal selvfølgelig ikke kunne sige at det ikke kunne være dem og hold endelig øje med dem... jeg tænker bare at området ved himmelbjerget er ideelt for bortløbne sky hunde.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...