Hop til indhold

omplaceringshunden Buddy


Gæst malula
 Share

Recommended Posts

Gæst malula

Hej allesammen - nu har jeg taget mig sammen til at få taget nogle billeder, så jeg kan præsentere vores Buddy på en ordentlig måde :genert:

Jeg hedder Susan, er 48 år og går for tiden hjemme. Så der er masser af tid til hygge sammen med Buddy :-D

Vi har hentet Buddy hos en kvinde, som ikke kunne have ham mere, pga tidsmangel. Det var jo vores held, for han er virkelig dejlig og efterhånden også harmonisk herhjemme.

Han har dog endnu ikke helt lært at forlige sig med vores to katte.

Men tiden arbejder jo for dem alle tre....... :hmm:

Buddy er halvt bokser og halvt flatcoated retriever. Han er 2,5 år, fuld af energi og næsten umulig at køre træt. Men det KAN lykkes, har jeg fundet ud af :5up:

Vi går mange ture (han er god til at få mig ud af døren :lol: ), også i hundeskoven. Der kommer vi nok til at bruge mange timer ude. Det er et virkelig skønt område.

Desuden har vi også lige begyndt på hundetræning og det glæder jeg mig vildt meget til at komme rigtigt i gang med. :-D

 

Jeg har i hvert fald fundet ud af, hvor meget jeg har savnet at have hund. Det er næsten to år siden, vi måtte sige farvel til vores 16 år gamle hund Diego.:cry:

 

Jeg kan også godt se, at jeg kommer til at bruge mange, mange timer her på hundeforum. Der er virkelig mange gode tips og tricks og forhåbentlig også gode råd, hvis man får brug for det ;-)

Håber at blive taget godt imod :vinken:

Link til indlæg
Del på andre sites

Velkommen til :klap:

 

Glæder mig så meget til mine hunde er raske så jeg kan møde ham Buddy in life :banan:

 

Han ser super lækker ud..:5up:

 

Han ER også lækker :hjerte:

 

Og ja, vi glæder os også til de er raske. Spændt på, om de kan hitte ud af det sammen :banan:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...