Gæst malula Skrevet Marts 21, 2011 Rapporter Share Skrevet Marts 21, 2011 Hej allesammen - nu har jeg taget mig sammen til at få taget nogle billeder, så jeg kan præsentere vores Buddy på en ordentlig måde Jeg hedder Susan, er 48 år og går for tiden hjemme. Så der er masser af tid til hygge sammen med Buddy Vi har hentet Buddy hos en kvinde, som ikke kunne have ham mere, pga tidsmangel. Det var jo vores held, for han er virkelig dejlig og efterhånden også harmonisk herhjemme. Han har dog endnu ikke helt lært at forlige sig med vores to katte. Men tiden arbejder jo for dem alle tre....... :hmm: Buddy er halvt bokser og halvt flatcoated retriever. Han er 2,5 år, fuld af energi og næsten umulig at køre træt. Men det KAN lykkes, har jeg fundet ud af :5up: Vi går mange ture (han er god til at få mig ud af døren ), også i hundeskoven. Der kommer vi nok til at bruge mange timer ude. Det er et virkelig skønt område. Desuden har vi også lige begyndt på hundetræning og det glæder jeg mig vildt meget til at komme rigtigt i gang med. Jeg har i hvert fald fundet ud af, hvor meget jeg har savnet at have hund. Det er næsten to år siden, vi måtte sige farvel til vores 16 år gamle hund Diego. Jeg kan også godt se, at jeg kommer til at bruge mange, mange timer her på hundeforum. Der er virkelig mange gode tips og tricks og forhåbentlig også gode råd, hvis man får brug for det Håber at blive taget godt imod Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
skipper-odense Besvaret Marts 21, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 21, 2011 Velkommen til og tillykke med det nye familiemedlem Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Muttley Besvaret Marts 21, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 21, 2011 Hvor er han dejlig! og stort tillykke, ja det skønt og have hund! Han er super smuk Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
sonja77 Besvaret Marts 21, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 21, 2011 Tillykke med ham Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
FrkSmilla Besvaret Marts 21, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 21, 2011 Tillykke emd ham, han ser dejlig ud. :hjerte: Der er flere tråde herinde, hvor der er gode råd til hvordan man sammenfører kat og hund, så de får det godt sammen. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst bøvle Besvaret Marts 21, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 21, 2011 hejsa:vinken: og velkommen herinde.. jandet er en værre tidsrøver dette forum, men super godt, syntes jeg:5up: sikke en smuk og sund hund du har der:slem: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret Marts 21, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 21, 2011 Hej og velkommen til:-D Buddy ser sød ud:lun: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
DaniellaJ Besvaret Marts 21, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 21, 2011 :banan:Velkommen til Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst malula Besvaret Marts 21, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 21, 2011 Tusind tak allesammen for de søde ord. En vidunderlig velkomst Og ja, jeg er også begyndt at studere de forskellige tråde mht hund og kat Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst hersom Besvaret Marts 22, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 22, 2011 Velkommen til :klap: Glæder mig så meget til mine hunde er raske så jeg kan møde ham Buddy in life :banan: Han ser super lækker ud..:5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst malula Besvaret Marts 22, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 22, 2011 Velkommen til :klap: Glæder mig så meget til mine hunde er raske så jeg kan møde ham Buddy in life :banan: Han ser super lækker ud..:5up: Han ER også lækker :hjerte: Og ja, vi glæder os også til de er raske. Spændt på, om de kan hitte ud af det sammen :banan: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Obelix Besvaret Marts 26, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 26, 2011 Velkommen til . Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lenschow Besvaret Marts 29, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 29, 2011 Sikke en smuk hund! Velkommen til Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Maria84 Besvaret Marts 29, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 29, 2011 Velkommen. Håber du bliver glad for at være her Buddy ser rigtig dejlig ud :5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Bille Besvaret Marts 30, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 30, 2011 Hej og velkommen til dig og din dejlige Buddy Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst maria&kenni Besvaret April 6, 2011 Rapporter Share Besvaret April 6, 2011 Velkommen til Håber du vil nyde det lige så meget som os andre:mrgreen: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Audrey Besvaret April 6, 2011 Rapporter Share Besvaret April 6, 2011 Jeg er også ny herinde, håber jeg snart lærer at finde rundt Stort tillykke med dejlige Buddy Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Dinah Besvaret April 6, 2011 Rapporter Share Besvaret April 6, 2011 Jeg er også ny herinde, håber jeg snart lærer at finde rundt Stort tillykke med dejlige Buddy det lærer du hurtigt:blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst maria&kenni Besvaret April 6, 2011 Rapporter Share Besvaret April 6, 2011 Velkommen til Tillykke med det nye familiemedlem, han ser godt nok dejlig ud :blink: Håber du vil få glæde af HF. :klap: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts