Hop til indhold

Månedens hund juli 2008 "Spisende hunde"


 Share

Recommended Posts

MÅNEDENS HUND JULI 2008

 

Denne månedes kategori: "Spisende hunde" billeder

 

Her lægges billeder online som man ønsker at deltage med i:

"Månedens hund" juli 2008 - spisende hunde.

 

Har du et sjovt billede hvor der spises en is, et kødben, en skål flødeskum eller andet, så kom og vær med.

 

HUSK at kandidat billederne skal være online i denne tråd senest den 20. juli kl. 21.00 for at deltage, da afstemningen på de indsendte billeder starter umiddelbart herefter.

 

KUN 1 billede af samme hund, og kun én hund på billedet, kan deltage pr.måned i konkurrencen. For at begrænse billederne og forøge stemmerne på de indsendte billeder, er det kun tilladt at deltage med én hund. Vil du have flere billeder online af din(e) hund(e), skal den/de i fotoalbummet:wink:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 53
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Måtte vi ikke kun vise en hund, hvis vi havde flere?

 

Nej, men der må kun være en på hvert billede. Da Speedy levede var både hun og Groa med, bare på hvert sit billede.

 

Jeg tror altså ham Admin har ændret lidt i reglerne :hmm: for nu står der at det

er det kun tilladt at deltage med én hund
Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst anne-marie
MÅNEDENS HUND JULI 2008

 

Denne månedes kategori: "Spisende hunde" billeder

 

Her lægges billeder online som man ønsker at deltage med i:

"Månedens hund" juli 2008 - spisende hunde.

 

Har du et sjovt billede hvor der spises en is, et kødben, en skål flødeskum eller andet, så kom og vær med.

 

HUSK at kandidat billederne skal være online i denne tråd senest den 20. juli kl. 21.00 for at deltage, da afstemningen på de indsendte billeder starter umiddelbart herefter.

 

KUN 1 billede af samme hund, og kun én hund på billedet, kan deltage pr.måned i konkurrencen. For at begrænse billederne og forøge stemmerne på de indsendte billeder, er det kun tilladt at deltage med én hund. Vil du have flere billeder online af din(e) hund(e), skal den/de i fotoalbummet:wink:

 

Vi gentager lige admins start indlæg, vi må kun deltage med et billede af en hund denne gang :-)

 

Jeg overvejer hvorvidt jeg skal deltage med Maggie med tyggepind eller Mika med stort ben :hmm:

Ikke nemt!

Link til indlæg
Del på andre sites

Vi gentager lige admins start indlæg, vi må kun deltage med et billede af en hund denne gang :-)

 

Jeg overvejer hvorvidt jeg skal deltage med Maggie med tyggepind eller Mika med stort ben :hmm:

Ikke nemt!

Ok, det havde jeg ikke set, men deltager jo ikke, så springer man over teksten;-)

det er ikke nemt hvis man har to at vælge i mellem, godt du kan tænke over det lidt endnu:-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...