Hop til indhold

fristelser....


potil
 Share

Recommended Posts

  • Svar 246
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Jeg ved ikke med andre, men jeg klikker ikke på facebook links.

 

 

ok... tror ikke at hun er på Dankas hjemmeside, hun er godt nok en af deres hunde, men skal væk fra hendes adoptivfamilie efter kun 2 måneder :cry:

 

 

hende her

[media]http://a7.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc6/247394_165617553500720_100001574298708_420476_956284_n.jpg[/media]

Redigeret af potil
billedlink
Link til indlæg
Del på andre sites

Har fået et retrieverbehov jeg ikke vidste jeg havde. Se lige denne søde flatter Dyrenettet - dyr slges og kbes - heste, hunde, katte, kaniner, chinchilla, marsvin, fugle, fisk, krybdyr, ilder, fjerkr, geder, fr og andre dyr

 

Håber jeg kan finde ud af at linke nu :genert:

 

Desværre er det ikke lige aktuelt med en tredje hund og så synes jeg også det er for stor en hund at have på 4. sal. Tænk hvis den kommer til at fejle noget, har ikke en chance for at bære ham op og ned.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst spitZ
Har fået et retrieverbehov jeg ikke vidste jeg havde. Se lige denne søde flatter Dyrenettet - dyr slges og kbes - heste, hunde, katte, kaniner, chinchilla, marsvin, fugle, fisk, krybdyr, ilder, fjerkr, geder, fr og andre dyr

 

Håber jeg kan finde ud af at linke nu :genert:

 

Desværre er det ikke lige aktuelt med en tredje hund og så synes jeg også det er for stor en hund at have på 4. sal. Tænk hvis den kommer til at fejle noget, har ikke en chance for at bære ham op og ned.

 

Pjat med dig!

JohnnyJack4.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 2 weeks later...
  • 3 weeks later...
  • 3 weeks later...
  • 7 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...