Hop til indhold

fristelser....


potil
 Share

Recommended Posts

  • Svar 246
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

ja, han gør - det er ikke noget for dig for alvor? han ville nok betakke sig for et liv på 5. på nørrebro, desværre :lol:

 

Arh så længe jeg har en græsk pensionist, så er det vist rigeligt ;-) Men kommer han til DK, så tager jeg ham gerne i pleje! Selvom det altid lidt er et sats for mig at tage gamle hunde i pleje... det hænder jo at de bliver hængende! :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Arh så længe jeg har en græsk pensionist, så er det vist rigeligt ;-) Men kommer han til DK, så tager jeg ham gerne i pleje! Selvom det altid lidt er et sats for mig at tage gamle hunde i pleje... det hænder jo at de bliver hængende! :-D

 

arhja, det kan jeg også godt forstå. så også, at rigtig mange fra deres gamling-program havde fået hjem i danmark, det er virkelig dejligt. i mit næste liv, når jeg ikke har sådan en skravlet allergiker i hjemmet, så gad jeg gerne være plejemor - selv om jeg nemt kan forestille mig, at det er lidt et sats hver gang, om de nogensinde får lov at komme videre.

Link til indlæg
Del på andre sites

arhja, det kan jeg også godt forstå. så også, at rigtig mange fra deres gamling-program havde fået hjem i danmark, det er virkelig dejligt. i mit næste liv, når jeg ikke har sådan en skravlet allergiker i hjemmet, så gad jeg gerne være plejemor - selv om jeg nemt kan forestille mig, at det er lidt et sats hver gang, om de nogensinde får lov at komme videre.

 

Det er fantastisk at have hunde i pleje og jeg har faktisk normalt ikke et problem med at sende dem videre i nye hjem... men de gamle hunde - dem har jeg et svagt punkt for. Ih altså, hvor er de bare helt unikke :lun: Og det er jo derfor, at jeg i dag har Lily, som trods alle odds stadig lever her 1½ år efter, at hun fik konstateret kræft. Man får bare 10 gange det igen, som man giver sådan en hund!

Link til indlæg
Del på andre sites

Det er fantastisk at have hunde i pleje og jeg har faktisk normalt ikke et problem med at sende dem videre i nye hjem... men de gamle hunde - dem har jeg et svagt punkt for. Ih altså, hvor er de bare helt unikke :lun: Og det er jo derfor, at jeg i dag har Lily, som trods alle odds stadig lever her 1½ år efter, at hun fik konstateret kræft. Man får bare 10 gange det igen, som man giver sådan en hund!

 

Du har helt ret Siri. Man får tusindefold tilbage fra sådan nogle gamle hunde :lun: Hvis jeg havde mulighed for det så tog jeg gerne alle hasterhundene fra Polen til mig og så ville jeg gøre deres sidste tid til den bedste tid i deres liv. Den bedste belønning man kan få, er at se sådan en hund live op.

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 2 weeks later...
Gæst MonaJacob

Skøn hund. :-) Dem fra Gadehunde er meget søde at snakke med, og de sørger også for at give dig råd og tips når der er nogle ting du er i tvivl om. Min venindes familie har en hund fra gadehunde.dk, og den hund er blevet et midtpunkt for deres familie. ;-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Nej nej, Kim!

Jo, men.. Jeg mangler altså et stort krammedyr der løber rundt i hele huset med hovedet i klemme i skraldespanden. Hovedet her ser ud til at passe.

 

Du skal da have ham her: Greyhound Racing Odsherred - Greyhound Adoption

 

Jeg skal nok hente ham for dig hvis det er et problem med transporten. :mrgreen:

 

Umiddelbart synes jeg at navnet på ham der passer bedre til en havetraktor. Og det hoved kommer aldrig til at kunne sidde ordentlig fast i en skraldespand. :P

 

I grunden har jeg jo slet ikke brug for flere hunde... Men fantasien arbejder jo lidt alligevel.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Greyhounds
Jo, men.. Jeg mangler altså et stort krammedyr der løber rundt i hele huset med hovedet i klemme i skraldespanden. Hovedet her ser ud til at passe.

 

 

 

Umiddelbart synes jeg at navnet på ham der passer bedre til en havetraktor. Og det hoved kommer aldrig til at kunne sidde ordentlig fast i en skraldespand. :P

 

I grunden har jeg jo slet ikke brug for flere hunde... Men fantasien arbejder jo lidt alligevel.

 

Men hunden har jo brug for DIG, så det...

Link til indlæg
Del på andre sites

Men hunden har jo brug for DIG, så det...

 

Ja. Men jeg kender til folk der i en god mening har overskredet deres egne evner som hundeejer, og lige pludselig ender med at have 15 store hunde i en hus på 42 m², i byzone. Det vil jeg gerne undgå.

Den greyhound der henvises til er en udmærket hund (tro endelig ikke at jeg først har opdaget ham i dag!). Men han er ikke umiddelbart på spanden.

Hvis jeg var superegoist, ville jeg sende en mail til Lille P's opdrætter for at blive skrevet på listen til hendes måske-kuld af deerhound næste år.

Hvis jeg var godhjertet ville jeg rejse i den modatte retning efter en hund af anden race som virkelig er på spanden.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Greyhounds

Ja - jeg kender en i et hus med ca 30 greyhounds, plus lidt Borzoi, Irsk Ulvehund og Scottish Deerhound.. Så bliver det et spørgsmål om hvem der bor hos hvem. Ville ønske jeg havde et kæmpe palæ og ubegrænsede midler.

Link til indlæg
Del på andre sites

Jo, men.. Jeg mangler altså et stort krammedyr der løber rundt i hele huset med hovedet i klemme i skraldespanden. Hovedet her ser ud til at passe.

 

 

 

 

I grunden har jeg jo slet ikke brug for flere hunde... Men fantasien arbejder jo lidt alligevel.

 

Ja, jeg synes jo nok at beskrivelsen af det tigerstribede dyr mindede mistænkelig meget om Happy.....:mrgreen:

 

Men hvad så med en lillebitte whippet? De fylder da ingenting, så de tæller næsten ikke i regnskabet...:engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja, jeg synes jo nok at beskrivelsen af det tigerstribede dyr mindede mistænkelig meget om Happy.....:mrgreen:

 

Ja, det er jo det. Men jeg er standharftig, og har lige modstået en mulighed for at få fat på en helsøster til Happy, men hun er omplaceret nu.

 

Men hvad så med en lillebitte whippet? De fylder da ingenting, så de tæller næsten ikke i regnskabet...:engel:

 

 

Nu lyder du næsten som du har en billigt til salg.

 

Skal det være for mit vedkommende, er der jo nok nogen i den pukkelryggede familie der står på spring, hvis jeg kan ordne dørmanden.

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja, det er jo det. Men jeg er standharftig, og har lige modstået en mulighed for at få fat på en helsøster til Happy, men hun er omplaceret nu.

 

 

 

 

Nu lyder du næsten som du har en billigt til salg.

Skal det være for mit vedkommende, er der jo nok nogen i den pukkelryggede familie der står på spring, hvis jeg kan ordne dørmanden.

 

:shock: Nej, det ved gud jeg ikke har. Han er fast installation i sofaen hos casa Butterworth til den dag han ikke orker mere! Og ja, det sidste har du uden tvivl ret i. :mrgreen: Men ham dørmanden har du da vist ordnet før, har du ikke?

Link til indlæg
Del på andre sites

:shock: Nej, det ved gud jeg ikke har. Han er fast installation i sofaen hos casa Butterworth til den dag han ikke orker mere! Og ja, det sidste har du uden tvivl ret i. :mrgreen: Men ham dørmanden har du da vist ordnet før, har du ikke?

 

NÅ! Du var da ellers ved at finde egnede madopskrifter som kræet kunne bruges i...?

Dørmanden er ikke blevet nemmere at omgås, og spørgsmålet er om det er besværet værd.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...