Hop til indhold

National Udstilling i Næstved d. 22-24 april 2011


Gæst maria&kenni
 Share

Recommended Posts

Gæst maria&kenni

Er der nogen der ved hvordan det kommer til at foregå? Skal dem der går videre til store ring, konkurrere samme dag eller er det søndag?

 

Der er noget familie påskefrokost, der pludselig presser på :damn:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 184
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Altså jeg har ikke nogen hund eller noget , men må man godt komme og bare se på , ? :oops:

 

ja, det gør jeg. Har dog hund med, men udstiller ikke.

 

Jamen hvad tid er det de forskellige dage , ? er der et eller andet indgangs pris , ? Selvfølgelig kan jeg lide kage , kan alle ikke det , ? :hmm:løver , ? :hmm:

 

aner ikke indgangsprisen:vedikke:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Camilla Sjelhøj

manden og jeg satser på at komme lørdag da det er der, der udstilles riesen schnauzerer, så dem skla vi jo lure lidt på, men er der nogle der ved hvad tid det hele starter? og er det i næstved hallen eller?

Link til indlæg
Del på andre sites

Så har vi været afsted, og er nu hjemme igen og slapper lidt af... Burde egentlig rydde op og gøre lidt rent, men har en evne til at finde på diverse overspringshandlinger :genert:

 

Nå men, det gik faktisk rigtig fint :-D Jeg synes dommeren var flink, dog var Gizmo knap så begejstret for at han skulle pille ved kronjuvelerne... Så det skal trænes intensivt nu ;-)

 

Han løb rigtig godt, og jeg kan virkelig mærke, at der er sket fremskridt siden Fredericia :5up: Dog skal jeg blive bedre til at lade ham free-stacke, jeg kommer til at stille for meget på ham og rette fordi nerverne spiller lidt ind :genert: Så til Hillerød er det nix pille, men bare lade ham stille sig selv :blink:

 

Han fik Excellent :banan: og blev placeret som nr. 1 (var så eneste Vizsla :lol:) men ingen tur i store ring ;-) Men fin fin debut i juniorklassen :-D

 

Her er hans kritik:

 

"Excellent type, very nice head, very good bone, excellent topline, nice topline behind, nice mover"

 

Dommer: Martin Croeser, Sydafrika

Link til indlæg
Del på andre sites

Så har vi været afsted, og er nu hjemme igen og slapper lidt af... Burde egentlig rydde op og gøre lidt rent, men har en evne til at finde på diverse overspringshandlinger :genert:

 

Nå men, det gik faktisk rigtig fint :-D Jeg synes dommeren var flink, dog var Gizmo knap så begejstret for at han skulle pille ved kronjuvelerne... Så det skal trænes intensivt nu ;-)

 

Han løb rigtig godt, og jeg kan virkelig mærke, at der er sket fremskridt siden Fredericia :5up: Dog skal jeg blive bedre til at lade ham free-stacke, jeg kommer til at stille for meget på ham og rette fordi nerverne spiller lidt ind :genert: Så til Hillerød er det nix pille, men bare lade ham stille sig selv :blink:

 

Han fik Excellent :banan: og blev placeret som nr. 1 (var så eneste Vizsla :lol:) men ingen tur i store ring ;-) Men fin fin debut i juniorklassen :-D

 

Her er hans kritik:

 

"Excellent type, very nice head, very good bone, excellent topline, nice topline behind, nice mover"

 

Dommer: Martin Croeser, Sydafrika

 

tillykke med det

 

vi skal også have den dommer imorgen.

Link til indlæg
Del på andre sites

Så vidt jeg ved er det indendørs og stemningen i ringsiderne er ind imellem hektiske, folk har ofte lidt stress på , og ind imellem også hundene.

Jeg ville personligt ikke tage så ung en hvalp med.

Synes der sker for meget at forholde sig til. Og hvis pladsen er trang, så må de små bæres for ikke at blive trådt ned.

Bare min mening.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Basset-baby
Jeg har Rosita med og det koster omkr de 120 kr og man skal kunne fremvise vaccinationskort

 

Hvor gammel er Rosita :) ?

Han har jo naturligvis kun sin 8 ugers vaccination- der har jeg jo kortet :) Men er det nok?

 

Jeg bor selv i Næstved, så bliver han bare det mindste nervøs eller bange tager vi bare hjem med det samme. Han har endnu ikke vist frygt på noget tidspunkt, og hygger sig med de andre hunde i hundeskoven:lol: Han fiser bare hen og hilser på alt og alle :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Så er du da let at genkende:slem:

 

Jeps! :mrgreen:

 

Og Møffe er netop færdigbadet, blowet, børstet og klippet på rekord tid. Enten er min blower bedre end Buddhas (selvom vi har fuldstændig samme) eller også er jeg ved at "get the hang of it" :mrgreen:

 

Men læææækkert med ren hund :lun: Han er totalt i fæld, så hans pels var blevet rigtig, ja, trist... Kedelig... Beskidt... Og fyldt med skel.

 

Nu er han fiiiiiin :lun: Lige indtil han går skel-amok i morgen :???:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvor gammel er Rosita :) ?

Han har jo naturligvis kun sin 8 ugers vaccination- der har jeg jo kortet :) Men er det nok?

 

Jeg bor selv i Næstved, så bliver han bare det mindste nervøs eller bange tager vi bare hjem med det samme. Han har endnu ikke vist frygt på noget tidspunkt, og hygger sig med de andre hunde i hundeskoven:lol: Han fiser bare hen og hilser på alt og alle :-D

 

nej, de skal være 3 mdr. før de må komme med.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Basset-baby
Som Ulla H siger, så står man meget tæt på så stor en udstilling, og det temmelig grænseoverskridning for så lille en hvalp.

 

Det er jeg klar over- har besvaret hendes bekymring. :roll:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...