Hop til indhold

National Udstilling i Næstved d. 22-24 april 2011


Gæst maria&kenni
 Share

Recommended Posts

  • Svar 184
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Er der egentlig et sted hvor man kan se hvilke hunde der stiller op i samme klasse som ens egen, eller må jeg bare vente og se til det går løs?? :engel:

 

Det er der ikke. Du kan se antallet i racen (på kreds 10s hjemmeside), men ellers er alt andet "hemmeligt" indtil dagen. :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst maian889
Det er der ikke. Du kan se antallet i racen (på kreds 10s hjemmeside), men ellers er alt andet "hemmeligt" indtil dagen. :mrgreen:

 

Øv da, ku ellers være sjovt at kunne google lidt rundt og se billeder af sine "modstandere" :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvem kommer hvilke dage? jeg har tabt overblikket:genert:

 

Hvis I skriver herunder, kan jeg lave en liste i første indlæg:slem:

 

Jeg er på udstillingen alle dage, da jeg skal arbejde. Om lørdagen vil jeg formentlig være nær bulldogringen (men uden hund).

 

/Mette

Link til indlæg
Del på andre sites

jeg overvejer :genert:

 

(synes, at der er liiiiidt lang til næstved ... men kunne på den anden side godt trænge til at nusse lidt hund og shoppe igennem)

 

Jeg ville virkelig gerne derned, og jeg laver nogle killer-kanelsnegle:slem:

Åhr Charlie:lun:

 

Hmm, må kraftigt overveje det offentlige.. Ved faktisk ikk, hva Alfa (:mrgreen:)billen laver den dag hehe

 

Jeg overvejer at komme om søndagen for at nusse løver. :lun: Hvis jeg tager derned, er I velkomne til at køre med mig, hvis I kan tage til Flintholm station, så jeg kan hente jer der. Jeg har dog ikke helt besluttet det endnu.

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg overvejer at komme om søndagen for at nusse løver. :lun: Hvis jeg tager derned, er I velkomne til at køre med mig, hvis I kan tage til Flintholm station, så jeg kan hente jer der. Jeg har dog ikke helt besluttet det endnu.

 

tak sonja :kys:

 

jeg har dog lige opdaget, at det er i påsken (ja, det går ikke så stærkt herhjemme :roll:) og der er vi i jylland. satser på hillerød i maj i stedet.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Janni privat
Jeg overvejer at komme om søndagen for at nusse løver. :lun: Hvis jeg tager derned, er I velkomne til at køre med mig, hvis I kan tage til Flintholm station, så jeg kan hente jer der. Jeg har dog ikke helt besluttet det endnu.
Minibillen er flyget ud af landet..Kun pga. hun skulle bage kage garanteret :evil:

 

 

 

 

 

 

 

:mrgreen::mrgreen:

 

Jeg kommer stadig... og løverne.. :slem:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst maria&kenni

Nåh jeg kunne ikke lige finde ud af at komme det ind i det første indlæg, så her kommer lige en opdatering over hvem der kommer hvilke dage:mrgreen:

 

Fredag d. 22 april:

- Maria&Kenni - med Ria og Lilli - 2 Finske lapphunde

- Maian889 - med Carlo i MK

- Estrid - med Tavi og Fossi

- BlackGSD i junior klassen

 

Lørdag d. 23 april:

- Bernerazuro (måske)

- Lap-lover

- Chr68866

- MK101

- Inkognito - med Jessie

- Ulla H - med Freddy

 

Søndag d. 24 april:

- Klüssendorf - med Bøllen Andersand

- Kennel-lowchen

- Dinah

- Sonja77 (for at nusse løver:mrgreen:)

- Janni-privat

- FOX

- Basset-baby - Jeg ved dog ikke hvilken dag..

 

Missmette - komner alle dage, da hun skal arbejde.

 

Hvis der er nogen jeg har glemt, må I endelig sige til.. det var lidt svært at overskue:oops::mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Nåh jeg kunne ikke lige finde ud af at komme det ind i det første indlæg, så her kommer lige en opdatering over hvem der kommer hvilke dage:mrgreen:

 

Fredag d. 22 april:

- Maria&Kenni - med Ria og Lilli - 2 Finske lapphunde

- Maian889 - med Carlo i MK

- Estrid - med Tavi og Fossi

- BlackGSD i junior klassen

 

Lørdag d. 23 april:

- Bernerazuro (måske)

- Lap-lover

- Chr68866

- MK101

- Inkognito - med Jessie

- Ulla H - med Freddy

 

Søndag d. 24 april:

- Klüssendorf - med Bøllen Andersand

- Kennel-lowchen

- Dinah

- Sonja77 (for at nusse løver:mrgreen:)

- Janni-privat

- FOX

- Basset-baby - Jeg ved dog ikke hvilken dag..

 

Missmette - komner alle dage, da hun skal arbejde.

 

Hvis der er nogen jeg har glemt, må I endelig sige til.. det var lidt svært at overskue:oops::mrgreen:

 

super, jeg lægger det ind i første indlæg, så det nemt kan findes:5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

tak sonja :kys:

 

jeg har dog lige opdaget, at det er i påsken (ja, det går ikke så stærkt herhjemme :roll:) og der er vi i jylland. satser på hillerød i maj i stedet.

 

Det er også muligt, at jeg venter med at nusse løver til Hillerød. Det er jo en lidt længere tur til Næstved, og jeg skal derned igen dagen efter til dogdancing-konkurrencen.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...