Hop til indhold

Truckerhundens tur til Spanien


Gryn
 Share

Recommended Posts

Nu er Groa udlært som truckerhund. Hun har lige været med på sin første udenlandstur som enehund. Sidst vi var der nede havde hun jo Speedy til at hjælpe sig.

Der er en masse billeder, også nogle uden hund på. Flere har spurgt efter billeder, så her er de:

 

1. Godt de også har pinde i Holland

2. Det er trygt og godt at sidde på fars arm og se på skibe

3. Skib gennem sluse i Holland ( vi holdt søndag der nede)

4. En træt hund, vi havde været ude at opleve i 3 timer

5. Kommer far mon snart så vi kan komme videre?

Link til indlæg
Del på andre sites

1. hvis bremserne skulle blive varme er der en sandkasse for enden af nedkørslen

2. Truckstop i Frankrig. Det lignede mest af alt et gammelt polsk truckstop, malingen skallede af, og EL-instalationerene var vist hjemmelavet. Der kom vand ud af brusehovedet, men der kom ligs så meget ud af huller i røret. Men maden var god og billig

3. Groa nyder at snuse omkring i Pudelen hjemland

4. Loirefloden

5. Udsigten vi vågnede op til lige nord for Paris.

 

det var de sidste billeder i denne omgang:-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Sikke fine billeder Gryn :lun:

 

Tillykke til Groa med uddannelsen :5up:

Tak.

Prøven er bestået når man:

forholder sig roligt under kørslen, sidder stille og vente på at komme ud, ikke noget med at trippe i den åbne dør, ved at vilde lege foregår uden for bilen, og stille lege i bilen kun sker når bilen holder bomstille.

 

:megaked: :megaked: :megaked: Jeg vil også være truckerhund, så jeg kan komme til Holland og Spanien og se alt muligt smukt og spændende :megaked: Tror du, jeg kan komme i lære hos Groa :engel:

Måske Groa vil lære dig op, men hun skal selv være uddannet i min. 6 måneder før hun må oplære andre, og hvem skal så passe Cille imens?

Link til indlæg
Del på andre sites

Måske Groa vil lære dig op, men hun skal selv være uddannet i min. 6 måneder før hun må oplære andre, og hvem skal så passe Cille imens?

 

Hvad mener du med, hvem der skal passe Cille :confused: Hun skal da osse med :5up: sådan en lille bitte hund lægger I slet ikke mærke til :engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Karumski

Jeg tror jeg vil være truckerhund i mit næste liv sammen med jer. :lol::lol::lol:

 

Skønne billeder og sikke en natur I har oplevet. Man bliver jo helt grøn af misundelse. :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvad mener du med, hvem der skal passe Cille :confused: Hun skal da osse med :5up: sådan en lille bitte hund lægger I slet ikke mærke til :engel:

Ja, hun kan da gemmes under sædet om natten, og du kan få en hængekøje omme i traileren:lol:

 

Hvor ser det dejligt ud.

Og I har haft en ekstra flot udsigt fordi I sidder så højt i bilen.

Det må være et drømmejob når man får sådanne ture.

Ja det er lækkert at komme ud og se noget andet, især når det er sommer. jeg ville egenrlig gerne lidt mere eksport, men samtidig vil jeg være ked af at undvære familie og venner.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...