Hop til indhold

Agilitykonkurrencer fælles tråd - forår 2011


Amocca
 Share

Recommended Posts

Grunden er, at hun ikke kunne dele videoen op, så alle vores løb ligger ud i én køre på samme video... og jeg havde frabedt mig at få lagt mit AG Åben løb ud til offentlig beskuelse. :mrgreen: Jeg fjumrer jo rundt som en idiot og løber den forkerte vej på banen :oops:, Tyson ligner en, der er blevet slået på balancen og springer ned igen. :ae:

 

Men send bare linket til Petrine. :blink:

 

Ej, så galt er det da heller ikke med AG Åben. Nu ikke så sart... :mrgreen:

 

Ja, det var det jeg sagde til dig, lad være med at give op på forhånd, det kunne man se på dig, at du havde, og det påvirker også Louie. :-)

 

Han laver nogle fiiine ting, ikke mindst i Spring Åben. Du kan se på videoen, hvorfor han løber udenom det spring, det er din placering, den er gal med, + at du ikke viser ham, at han skal tage springet. Så faktisk "trækker" du ham forbi det. Ellers løber han jo super. :-D

 

Ja, det er ret tydeligt hvorfor han ikke tager det. Jeg ved ikke lige hvad der gik galt med min arm der.. Måske var jeg overrasket over at det var gået så fint indtil da.

 

Jeg synes også mit sidste løb på videoen er ret godt (AG 1). Det kører jo virkelig som smurt lige indtil vi når til den våde vippe, som han åbenbart ikke gider - jeg tror faktisk heller aldrig vi har fået trænet i regnvejr.

 

Jeg endte forresten med også at melde mig til begge de åbne løb i Hillerød. Når vi alligevel er deroppe, kan vi jo lige så godt få mest muligt ud af dagen, selvom de nok er alt for svære til os igen.

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 999
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Vi har haft en deeeejlig dag med det skønneste vejr og selskab i Hedensted, hvor DCH Vejle holdt landsdækkende konkurrence :-D

 

Vi blev disket i AGÅ pga. åndsvag førerfejl. Fik ikke trukket hende væk fra et tunnelhul og vups sagde det, så var hun igennem den :mrgreen:.

 

SpringÅben løb hun sindssygt hurtigt, og var vildt langt foran mig, hvilket var fint, for hun var ok styrbar på afstanden. Desværre kiksede det næstsidste spring - så endnu en disk :stupid:

 

Spring 1 vandt vi på fin tid :klap:og var fejlfri - så en fin påtegning i bogen!

 

Ag1 blev jeg nødt til at diske os, da hun valgte at vippefeltet var ligegyldigt, så hun sprang bare halvvejs oppe fra vippen. :evil: Den slags vil jeg ikke være med til. Hun var kommet over midten, så det kostede en disk, men tilbage røg hun. Jeg er faktisk ret stolt over mig selv, at jeg formåede at gøre det - for jeg har været notorisk dårlig til at være konsekvent når jeg løber konkurrencer :engel:

 

Videoer kommer, men for nu må I få dette lille billede, og dermed vide at Louise J også kommer og fortæller historier :mrgreen:

 

[ATTACH]43040[/ATTACH]

 

Nøj, hvor fedt!!! Tillykke! Hvor mange pinde har I i SP1 nu?

 

Til det markerede - sejt! Jeg skal også lære det... :oops:

Link til indlæg
Del på andre sites

Nøj, hvor fedt!!! Tillykke! Hvor mange pinde har I i SP1 nu?

 

Til det markerede - sejt! Jeg skal også lære det... :oops:

 

Vi har 2 hos DCH og 1 hos DKK.

 

Og, ja, det er vist kun 2. gang nogensinde jeg har formået at gøre det :oops: Men altså på vippen kan det jo være direkte farligt at springe så langt inde fra... balancen står jo trods alt stille...

 

Den vane må hun altså ikke tage til sig! :evil:

Link til indlæg
Del på andre sites

Video :-D

 

De diskes samme sted som Karla og jeg blev disket. Min AGÅ løb blev desværre ikke filmet.

 

Og åbenbart er jeg meget skrap, så her er

på at filmning gik galt :mrgreen::lol:

 

Jeg skælder lidt ud på Louise undervejs :oops: for hun blev ved med at stoppe Stakkels Mingus i den slalom - hun fik dog en super fin slalom i AG1, men det løb har jeg desværre ikke på film :stupid:

 

 

Et enkelt af mine løb nåede på video - så var det da heldigt, at det var det jeg vandt og ikke et af mine 3 disk-løb :mrgreen:

Anna & Karla i SP1

Link til indlæg
Del på andre sites

Video :-D

 

De diskes samme sted som Karla og jeg blev disket. Min AGÅ løb blev desværre ikke filmet.

 

Og åbenbart er jeg meget skrap, så her er

på at filmning gik galt :mrgreen::lol:

 

Jeg skælder lidt ud på Louise undervejs :oops: for hun blev ved med at stoppe Stakkels Mingus i den slalom - hun fik dog en super fin slalom i AG1, men det løb har jeg desværre ikke på film :stupid:

 

 

Et enkelt af mine løb nåede på video - så var det da heldigt, at det var det jeg vandt og ikke et af mine 3 disk-løb :mrgreen:

Anna & Karla i SP1

 

 

Jaa!!! Hvor er i gode, begge to! Og superflot vinderløb! Men Amocca - du skal vist ønske dig et stativ i julegave! :mrgreen::drille:

Link til indlæg
Del på andre sites

Så har jeg siddet og bakset med verdens længste video fra i søndags, så den nu er blevet til 7 små :banan: (dog med fint vandmærke på)

 

Først får I Spring Åben:

 

[media]

[/media] (Louie - disk.)

 

[media]

[/media] (Tyson - fejlfri og inden for banetiden :klap:)

 

 

Derefter Agility Åben:

 

[media]

[/media] (Louie - disk.)

 

[media]

[/media] (Lumi - disk.)

 

 

Så er det tid til Agility Kl. 1:

 

[media]

[/media] (Louie - disk.)

 

[media]

[/media] (Tyson - disk.)

 

[media]

[/media] (Lumi - disk.)

 

Vi har desværre ikke film fra Spring klasse 1, for det stod ned i stænger. Lumi løb ikke, Louie blev disket, men Tyson klarede det flot (dog med slalomfejl).

Link til indlæg
Del på andre sites

Er det normalt, at hvis et stævne løber over to dage, så er der på den første dag AG1 + Spring Åben og på dag to AG Åben + Spring 1...

 

Det er da rimelig irriterende.

 

 

jeg synes ikke det er "normalt" nej, men har oplevet det før - det var dog hos DKK... Hos DCH har jeg oplevet en enkelt gang, at de har delt op, så store hunde løb den ene dag og små og mellem den anden dag... det synes jeg også var sådan lidt.... sært....

Link til indlæg
Del på andre sites

Er det normalt, at hvis et stævne løber over to dage, så er der på den første dag AG1 + Spring Åben og på dag to AG Åben + Spring 1...

 

Det er da rimelig irriterende.

 

Det er hysterisk belastende, men ja, sådan gør DKK altid! Hvis Louie havde været med i dag, havde han været tæt på en pind, først to åbne klasser, så lang pause og ag1 til sidst, som var en Louie-bane!

 

 

Petrine har haft en ... kreativ dag!

 

Første løb, slog rekord, blev disket efter nul forhindringer :banan: Da jeg sagde start til Petrine blev hun fuldstændigt hyper og løb i cirkler, for at tage første spring den forkerte vej - pyt

 

Andet løb - tog tre spring og balancen (for fuld hammer), men så gad hun altså ikke det spring, der stod efter balancen, tog vippen (som hun elsker) og spurtede mod udgangen, vores kontakt er SÅ god, at hun ikke lige fik øje på springet, men bare løb direkte ind i side-stykket på springet :damn:

 

Sidste løb - meget meget langsom start, tog første spring, gik lidt forbi spring 2, pyt vi satser på spring 3...næææ nej, fik øje på veninden i det fjerneste hjørne af banen, spurtede derover og hoppede op på skødet af hende :5up: Den utroligt venlige dommer sagde 'tror du ikke, du kan kalde hende til dig' - nej, Petrine havde tydeligt sagt fuck dig, og holdt fast i den udtalelse hele vejen hjem :oops:

 

Vi havde en fantastisk dag, veninden sad i klapvognen (hun ER mager), jeg sad i stolen, med et blåt tæppe over hovedet (for at Petrine skulle være i et telt og ikke blive stresset af de andre), folk lagde pænt mærke til os, hilste på Vilya (nøj, sådan en hyrdeting, der ikke gør det med hovedet, jeg synes er ækelt, selv Petrine synes hun er en sød lille en), fik tilbudt en papillon ('du kunne vel ikke tænke dig en papillon mere? 3 årig kastrat og HAN kan alle forhindringerne'), er solskoldet i hovedet, har købt kilovis af lunger, fået kritik af skamklipning, hilst på sjove folk :klap:

 

Petrine er flad, håber der er lidt energi i morgen, hvor hun lige nupper 3 disker mere til samlingen.

Link til indlæg
Del på andre sites

Det er hysterisk belastende, men ja, sådan gør DKK altid! Hvis Louie havde været med i dag, havde han været tæt på en pind, først to åbne klasser, så lang pause og ag1 til sidst, som var en Louie-bane!

 

 

Petrine har haft en ... kreativ dag!

 

Første løb, slog rekord, blev disket efter nul forhindringer :banan: Da jeg sagde start til Petrine blev hun fuldstændigt hyper og løb i cirkler, for at tage første spring den forkerte vej - pyt

 

Andet løb - tog tre spring og balancen (for fuld hammer), men så gad hun altså ikke det spring, der stod efter balancen, tog vippen (som hun elsker) og spurtede mod udgangen, vores kontakt er SÅ god, at hun ikke lige fik øje på springet, men bare løb direkte ind i side-stykket på springet :damn:

 

Sidste løb - meget meget langsom start, tog første spring, gik lidt forbi spring 2, pyt vi satser på spring 3...næææ nej, fik øje på veninden i det fjerneste hjørne af banen, spurtede derover og hoppede op på skødet af hende :5up: Den utroligt venlige dommer sagde 'tror du ikke, du kan kalde hende til dig' - nej, Petrine havde tydeligt sagt fuck dig, og holdt fast i den udtalelse hele vejen hjem :oops:

 

Vi havde en fantastisk dag, veninden sad i klapvognen (hun ER mager), jeg sad i stolen, med et blåt tæppe over hovedet (for at Petrine skulle være i et telt og ikke blive stresset af de andre), folk lagde pænt mærke til os, hilste på Vilya (nøj, sådan en hyrdeting, der ikke gør det med hovedet, jeg synes er ækelt, selv Petrine synes hun er en sød lille en), fik tilbudt en papillon ('du kunne vel ikke tænke dig en papillon mere? 3 årig kastrat og HAN kan alle forhindringerne'), er solskoldet i hovedet, har købt kilovis af lunger, fået kritik af skamklipning, hilst på sjove folk :klap:

 

Petrine er flad, håber der er lidt energi i morgen, hvor hun lige nupper 3 disker mere til samlingen.

 

Ha ha Petrine-mor, som du dog kan beskrive "en dag på agilitybanen"!! :sjov: Det lyder rigtig hyggeligt, hvor ville jeg gerne ha' været med!

Link til indlæg
Del på andre sites

Det er hysterisk belastende, men ja, sådan gør DKK altid! Hvis Louie havde været med i dag, havde han været tæt på en pind, først to åbne klasser, så lang pause og ag1 til sidst, som var en Louie-bane!

 

Åh, hvor jeg elsker Petrine-historier :klap: Og der skal SÅ meget være en form for særpris til vinderen i "Deltagelse i flest mulige konkurrencer".

 

Det lyder som en hyggelig dag :-D

 

Var der ikke nogen slalom i siden det var en Louie-bane?

Link til indlæg
Del på andre sites

Var der ikke nogen slalom i siden det var en Louie-bane?

 

Jo, men den stod 'godt' og resten var lige noget for ham - synes du skal kaste dig over DKK-stævner (der er et i Albertslund den 18-19. juni)! Hvor alle andre var småflade, da vi nåede til klasse 1, så ville Louie lige have været der, hvor han kunne koncentrere sig ;-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Jo, men den stod 'godt' og resten var lige noget for ham - synes du skal kaste dig over DKK-stævner (der er et i Albertslund den 18-19. juni)! Hvor alle andre var småflade, da vi nåede til klasse 1, så ville Louie lige have været der, hvor han kunne koncentrere sig ;-)

 

Hahaha, ja, det var nemlig ikke helt skidt for ham, at de åbne klasser var først i søndags.. Han var lidt mere styrbar, da vi nåede til Klasse 1.

 

Men ork ork ork, Petrine. Har da allerede været til et DKK-stævne, meldt mig til Skelskør om en uge og Hillerød d. 29. :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Video :-D

 

De diskes samme sted som Karla og jeg blev disket. Min AGÅ løb blev desværre ikke filmet.

 

Og åbenbart er jeg meget skrap, så her er

på at filmning gik galt :mrgreen::lol:

 

Jeg skælder lidt ud på Louise undervejs :oops: for hun blev ved med at stoppe Stakkels Mingus i den slalom - hun fik dog en super fin slalom i AG1, men det løb har jeg desværre ikke på film :stupid:

 

 

Et enkelt af mine løb nåede på video - så var det da heldigt, at det var det jeg vandt og ikke et af mine 3 disk-løb :mrgreen:

Anna & Karla i SP1

 

Super flot SP1 løb. :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Så har jeg siddet og bakset med verdens længste video fra i søndags, så den nu er blevet til 7 små :banan: (dog med fint vandmærke på)

 

Først får I Spring Åben:

 

[media]

[/media] (Louie - disk.)

 

[media]

[/media] (Tyson - fejlfri og inden for banetiden :klap:)

 

 

Derefter Agility Åben:

 

[media]

[/media] (Louie - disk.)

 

[media]

[/media] (Lumi - disk.)

 

 

Så er det tid til Agility Kl. 1:

 

[media]

[/media] (Louie - disk.)

 

[media]

[/media] (Tyson - disk.)

 

[media]

[/media] (Lumi - disk.)

 

Vi har desværre ikke film fra Spring klasse 1, for det stod ned i stænger. Lumi løb ikke, Louie blev disket, men Tyson klarede det flot (dog med slalomfejl).

 

Fedt at du fik dem delt op. :klap:

 

Når jeg ser videoen fra AG1 er det jo ret tydeligt, hvorfor Tyson to gange tager den forkerte forhindring - særligt til sidst, hvor jeg lige har råbt "fremad", og han så naturligt nok løber... fremad. :lol: Og så kan jeg jo se på videoen, at vi får feltfejl på balancen. :stupid: Når vi træner, laver han de flotteste 2o2o på balancen, jeg bliver simpelthen nødt til at huske at være konsekvent med, at det skal han også gøre til konkurrencer. :oops:

Link til indlæg
Del på andre sites

Det kan være, at jeg kigger forbi, når dogdancing-konkurrencen er slut. :-)

 

Er muligt, vi kun tager åben-klasserne, for Petrine har næppe energi at vente 4 timer på klasse 1 :???:

 

Har været på hundeweb, sidste ag-konkurrence hos DKK er i september, slutter stævnesæsonen der? Eller kommer der flere på senere?

Link til indlæg
Del på andre sites

Der er kommet program til Skælskør - klasse et starter kl 8 :evil::roll::???:

 

Uha, Stine og Luis (nede fra klubben) har gode chancer, der er kun fire mellemhunde i SP1 og seks mellemhunde i AG1 om formiddagen, hvor de er meldt til!

 

Petrine, hvorfor er du nu tilmeldt med dit danske navn? Må man godt kalde dig det? Shit, du forvirrer mig med alle de navne. :rolleyes::lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...