Hop til indhold

Udstilling Tønder


Gæst Malinois
 Share

Recommended Posts

Gæst Kennel Silver Coat
Hun satte ikke billeder ind af syge hunde? Hvor henne?

Og hakkede du ikke også selv? *bare en lille hvisken*

 

Jeg har ik ville skrive her inde, men man er nød til at forsvarer sig:damn:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 446
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Gæst Kennel Silver Coat
Du læser ikke, at vi også er glade for vores opdrætter?

 

Det synes jeg er meget interessant.

 

De eneste der har hakket på andre opdrættere er vist folk der har fået syge hunde og efterfølgende dårlig behandling. Og det er vel egentlig ret reelt at være utilfreds så?

 

Og så ser jeg at opdrætterne hakker indbyrdes ...

 

kender du sagen.....? nej

 

det er ik 14 dage siden jeg har talt med Hanne, så bland dig ik i noget du ik kender til

Link til indlæg
Del på andre sites

kender du sagen.....? nej

 

det er ik 14 dage siden jeg har talt med Hanne, så bland dig ik i noget du ik kender til

 

Gider du da lige forsøge at tale ordentligt til mig!

 

Jeg reagerer på det du skriver ... og du skriver at folk hakker og er lede - og jeg ser folk roser een opdrætter - det er ikke det samme som at hakke på en anden ...

 

Men man læser vel det man vil læse ...

 

Og egentlig ved du jo heller ikke noget om, hvad jeg kender til og ikke til :engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

kender du sagen.....? nej

 

det er ik 14 dage siden jeg har talt med Hanne, så bland dig ik i noget du ik kender til

Skæg tråd. Men hvor er du uforskammet!

Jeg takker min gud for at jeg ikke købte hund hos dig.

Var det ikke dig der var uforskammet da en skrev for nogle dage siden?

Jeg har 2 løvchen og min kennel har behandlet mig sobert og ordentligt

Link til indlæg
Del på andre sites

det kan godt være i kender hinanden her inde, men af lige vel kan man godt skive pænt til hinanden her inde .

 

hvis det var mig det var admin her inde var i blevet fyret på denne side i 14 dag til i kunne skive pænt til hinanden igen.

 

med venlig hilsen apollo

Link til indlæg
Del på andre sites

det kan godt være i kender hinanden her inde, men af lige vel kan man godt skive pænt til hinanden her inde .

 

hvis det var mig det var admin her inde var i blevet fyret på denne side i 14 dag til i kunne skive pænt til hinanden igen.

 

med venlig hilsen apollo

 

der er skrevet meget i denne tråd, også meget grimt. men der er også mange i tråden, mig selv inklusiv, hvis jeg nu må være lidt selvrosende, der formår at holde en ordentlig tone - så det er altså lidt strengt at slå alle i hartkorn og kalde os syge i bøtten :rolleyes:

Link til indlæg
Del på andre sites

der er skrevet meget i denne tråd, også meget grimt. men der er også mange i tråden, mig selv inklusiv, hvis jeg nu må være lidt selvrosende, der formår at holde en ordentlig tone - så det er altså lidt strengt at slå alle i hartkorn og kalde os syge i bøtten :rolleyes:

 

Jeg er meget enig.

 

Det er vist det man i psykologien kalder projektion :cool:

  • Like 2
Link til indlæg
Del på andre sites

der er skrevet meget i denne tråd, også meget grimt. men der er også mange i tråden, mig selv inklusiv, hvis jeg nu må være lidt selvrosende, der formår at holde en ordentlig tone - så det er altså lidt strengt at slå alle i hartkorn og kalde os syge i bøtten :rolleyes:

ja ja så siger vi du er guds bedste barn.

 

ja jeg ved godt jeg ikke er en af de søde, men jeg kan godt nok bliv noget sur når man skiver sådan noget til folk. hvad de gør og ikke gør .

 

med venlig hilsen apollo

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har ikke tænkt mig at blande mig i denne diskussion, men jeg bliver lige nødt til at spørge dig hvorfor du laver så tætte parringer? Der må være en hensigt eller ideologi bag...?
Nu fik jeg læst mig igennem alt her. Men fik du et svar på dit spørgsmål? Jeg har måske nok overset det, men vil du så ikke være venlig at linke til det?
Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Obama-lamselår
ja ja så siger vi du er guds bedste barn.

 

ja jeg ved godt jeg ikke er en af de søde, men jeg kan godt nok bliv noget sur når man skiver sådan noget til folk. hvad de gør og ikke gør .

 

med venlig hilsen apollo

Hun sagde ikke hun var Guds bedste barn.. Hun sagde bare at hun, og flere inkluderet, sagtens kunne tale på en ordentlig måde..

Link til indlæg
Del på andre sites

Hunden med de øjne, hvor bor den? Jeg har helt sikkert mødt den her i Århus :hmm: den lignede en hvalp men var voksen. Og så de uhyggelige øjne.

Har ejer ikke fået en ny hund fra den kennel? gratis? er det ikke sådan man gør?

Link til indlæg
Del på andre sites

det glæder mig at høre søster lagkage, og eik og ja er ikke så god til at stave fordi jeg er ordblind. men det kan jeg jo ikke gøre for vel .

 

med venlig hilsen apollo

Det var også derfor jeg skrev til hende som jeg gjorde. Uforskammet at kalde dig et barn. Der er plads til enhver
Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Stinnemus

Yikes - bevar mig vel for en tråd. Jeg melder pas på löwchen hvis dét her er tonen opdrættere imellem! :shock:

 

Jeg udstiller PUDEL, men har aldrig hørt sådan en gang mudderkastning (pakket ind i nogenlunde civiliserede indlæg) opdrættere imellem - ikke engang tæt på. Tværtimod er folk altid villige til at give ros, hvor ros skal gives og råd hvor det er passende.

 

 

 

Synes der er mange, der skriver her i trådene der skulle tage en dyb indånding, tælle til 10 og så gå en 5-8 sider tilbage og læse deres egne indlæg igennem igen som de er set fra en udenforstående - og det gælder begge sider af sagen! Det er IKKE et kønt billede i får malet af en ellers sød og charmerende race

 

Husk: den første man skal hanke op i for at skabe ro og fred er én selv!

Link til indlæg
Del på andre sites

Yikes - bevar mig vel for en tråd. Jeg melder pas på löwchen hvis dét her er tonen opdrættere imellem! :shock:

 

Jeg udstiller PUDEL, men har aldrig hørt sådan en gang mudderkastning (pakket ind i nogenlunde civiliserede indlæg) opdrættere imellem - ikke engang tæt på. Tværtimod er folk altid villige til at give ros, hvor ros skal gives og råd hvor det er passende.

 

 

 

Synes der er mange, der skriver her i trådene der skulle tage en dyb indånding, tælle til 10 og så gå en 5-8 sider tilbage og læse deres egne indlæg igennem igen som de er set fra en udenforstående - og det gælder begge sider af sagen! Det er IKKE et kønt billede i får malet af en ellers sød og charmerende race

 

Husk: den første man skal hanke op i for at skabe ro og fred er én selv!

ja du er sku inde på noget der . :5up::klap::klovn:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Malinois

At nogle få billeder fra en lille udstilling kan gøre så meget ballade. Jaja der kan bare se.

Vi som ønsker en sød lille race hund, bliver nødtil at tage ud af landet, for at få en god hund/opdrætter troede jeg så ikke. :confused:

Kan nu godt forstå hvorfor Løwchen ser ud som de gør, når de få opdrætter som findes ikke engang kan finde ud af samarbejde. De ser ikke ret meget anderledes ud som for 13 år siden. :cry:

Tænk hvor meget i alle sammen kunne have gjort for den smukke hund, istedet for bruge tiden på at skade hinanden.

 

Det er var nok bedre, hvis man kunne finde ud af at arbejde sammen istedet for mod hinanden og lære af hinanden for at gøre racen bedre, som jeg troede var alle opdætteres hensigt, sinde de avlede denne skønne race.

 

Nu har vi været i Belgisk hyrdehunde verden i 10 år, og har da aldrig mødet nogen af denne slags folk før. Troede desværre at opdrætter ville gøre alt for at bevare deres race, og samarbejde hen imod dette.

Der findes 4 varianter af Belgier, og alle disse opdrætter samabejder for at få de bedste hunde.

Vi har nu Malinois fra DKK, og har vi kun mødt søde og rare folk. Alle opdrætter kontakter hinanden når de står med hvalpe køber. De henviser til hinanden. De stod alle samlet udenfor i Tønder. De havde en super hyggelig dag sammen.

 

Her i denne tråd, ser i jo hvorfor vi valgte for 10 år siden af gå ud af DKK og over i DDH.

Vi har været på rigtig mange udstillinger hos DDH, og aldrig har vi mødt så meget mudderkast, hakken og riven i hinanden, tværdigmod, har vi kunne lære af hinanden racerne indbyrdes. Vi har glædet os, når det gik godt for de andre (Også andre racer) Vi var som 1 stor familie når vi var til udstilling.

Alle glædede sig. Disse tider savner jeg meget.

Jeg svor ellers dengang vi aldrig skulle tilbage til DKK, men da vi skiftede race bliv vi nødtil dette.

 

Har siddet og set lidt rundt, det kunne være man bare skulle købe sin Løwchen hos DHL, hvor vi kender mange udstiller. Eller gå til udlandet også holde sig fra jer andre. Synd og skam. :vedikke:

 

Kan slet ikke forstå voksne mennesker er værre end børn.

Kan slet ikke fatte hvad i får ud af dette, især dig Janni, :confused::confused:

Hvorfor være sådan overfor andre, vær dog overfor andre som du ønsker de skal være overfor dig.

Kan slet ikke forstille mig, at du ønsker at folk skal være sure, og vred på dig, hade dig.

Så du må virkelig have det dårlig med dig selv. Tænk man gider bruge tid på at få andre til at hade en. Istedet for blive gode venner og hjælpe hinanden. Lære af hinanden.

Tænk nogle lækre Løwchen i få opdrætter kunne skabe, hvis i samabejde.

Prøv at tænk på hvordan de ser jer ude i verden. I har mere krig indbrydes som der findes rundt om i verden.

 

Derfor må nye Løwchen ejer, søge ud i verden, hvor de netop kan finde ud af at samarbejde, for at skabe en skøn hund.

 

Alle andre hunde opdrætter, samarbejder netop for at avle alle deres sygdomme væk, og prøve at skabe den perfekte hund inden for deres race.

Men i gør alle her det modsatte. Det eneste det glæder for jer Løwchen opdætter er at skade hinanden så meget som muligt, det fatter jeg altså ikke ret meget af :vedikke:

 

Nå men kommer vel til den konklusion at Løwchen racen ikke ændrer sig foreløbig, så længe der er krig og ødelæggelse mellem jer. Istedet for prøve at få racen til at blive super.

Kan godt forstå der er opdrætter som laver far/datter mor/ søn parring, for at bevare de gode liner som dem selv, når i ikke kan hjælpe hinanden. Så må man jo bruge de gode egenskaber ens egen kennel har af matrialer.

Et sted skal man jo hente de gode værdier, når man ikke kan hente dem hos andre.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Malinois

Vi vælger at beholde vores brugslinie Malinois i mange år endnu. Og holde os væk fra denne krigs zone.

Også ellers koncentre os om Brugsline arbejde og lydigheds konkurrencer i DCH.

 

Også må jeg følge med fra sidelinine hos Tina, også hjælpe hende med at få så gode hunde som muligt, ved netop at sige min mening om racen, komme med gode ideer til hvordan de bliver bedre, både pels mæssigt, tempermang osv.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...