Hop til indhold

Udstillingsminder


Gæst Eyecatcher
 Share

Recommended Posts

Gæst Eyecatcher

Jeg sad og kiggede billeder igennem og faldt over det her billede:cool: Så kom udstillingsminderne pludselig op i mig igen, så jeg tænkte at jeg ville trække tråden frem igen:mrgreen: Det er taget sidste år på en sjællandsk udstilling (kan ikke huske hvor), men det er taget af Dinah .. Sådan får løvelejren ventetiden til at gå når vi holder en lille pause fra kagen :slem:

SEJE xD.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 77
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Katla er min første udstillingshund, så jeg er altid DØDnervøs inden vi skal i ringen. I Herning i efteråret 2011, blev det endelig vores tur til at komme i ringen... Vi svansede svævende rundt og var så fine :mrgreen: Indtil en sød dame som var tilskuer, gjorde mig opmærksom på, at det kun var HANhvalpene der var på nu, så jeg måtte pænt tøffe ud og vente. Jeg var SÅ flov og Katla forstod absolut ikke hvorfor vi ikke skulle løbe lidt mere. :oops:

Mens jeg så står og prøver at få blodet til at falde længere ned i kroppen, kalder Peter + hans forældre på mig og råber "SMIIIILE" og så ville de fotograferer! KÆFT jeg var sur!!

 

Okt-nov 2011 018.jpg

 

Her stå rjeg og prøver på IKKE at eksploderer!

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...