Hop til indhold

Problemer med k9 sele?


Recommended Posts

Håber i bliver glade for den :-D Jo, jeg savner også håndtaget engang imellem, men er det en helt rundtosset hund jeg har, så tager jeg fat i bryststykket, mest hvis jeg skal holde ham mens nogle går forbi eller lignende. Nød lærer nøgen skude at sejle :mrgreen:

 

jeg fortryder en lille smule at jeg købte den kedelige sort/grå sele, jeg havde på forhånd et godt øje til den blå, men den fører de ikke i maxizoo og jeg havde ikke tålmodighed til at vente på at få den hjem :genert:

 

Ja om ikke andet må jeg jo smide mig ned over hunden og holde ham i en benlås :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 114
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Da jeg havde schæfer, og endnu ikke den sele jeg linker til, så havde jeg en ekstra "line" i form af et kort reb siddende i d-ringen. Man kan også få håndtag med en karabinhage, men jeg var mere til et stykke reb :blink:

 

http://www.kenjan.dk/default.asp?ID=5&show=vareliste&varegrp=1002

 

arh det anede jeg ikke man kunne få :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

hold øje med hf på torsdag... vi skal som sagt til træningstræf og skipper er dødeligt forelsket i lille molly på 7 kg :oops: der er nok mere end en hf'er klar med kameraet :mrgreen:

Kan være du slipper lige på torsdag for det med benlås og alt muligt avanceret :mrgreen: Er nemlig blevet inviteret til påskefrokost lige der, øv, men så slipper Skipper da for hans store kærlighed :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Buddha og JeanetteH: I kan godt begynde at spare sammen så... Er nemlig gået i gang med at sortere i alt det udstyr jeg har liggende, så der kan blive solgt ud af det jeg ikke bruger/kommer til at bruge... :slem: :blink:

 

Er begyndt at være afklaret med, at jeg nok ikke får schæfer igen, så der ikke er nogen grund til at gemme udstyret dertil... Og skulle jeg om mange mange mange år få lysten til schæfer igen, så må jeg bare købe noget nyt der, men som sagt er jeg ret afklaret med, at Ninja var den sidste...

 

Istedet er vi begyndt at snakke om, at når vi får hus så kommer der enten en Vizsla mere eller også så køber jeg min længe ønskede Kelpie :blink:

 

Men jeg laver snart en tråd med udstyr til salg :slem:

Link til indlæg
Del på andre sites

Buddha og JeanetteH: I kan godt begynde at spare sammen så... Er nemlig gået i gang med at sortere i alt det udstyr jeg har liggende, så der kan blive solgt ud af det jeg ikke bruger/kommer til at bruge... :slem: :blink:

 

Er begyndt at være afklaret med, at jeg nok ikke får schæfer igen, så der ikke er nogen grund til at gemme udstyret dertil... Og skulle jeg om mange mange mange år få lysten til schæfer igen, så må jeg bare købe noget nyt der, men som sagt er jeg ret afklaret med, at Ninja var den sidste...

 

Istedet er vi begyndt at snakke om, at når vi får hus så kommer der enten en Vizsla mere eller også så køber jeg min længe ønskede Kelpie :blink:

 

Men jeg laver snart en tråd med udstyr til salg :slem:

 

Uha da da.. så skal jeg da til at spille lotto:mrgreen::engel:

 

Det er forståeligt nok og fedt at du er afklaret:-D

Link til indlæg
Del på andre sites

jeg er forresten stadig positiv over selen :5up: det er rigtig nok at den drejer en smule hvis han trækker, men jeg synes ikke det er så galt.

 

Den er også nemmere at få af og på end jeg først troede. K9 selen var jo ekstremt nem at give på, men måske også derfor han kunne komme ud af den :lol:

 

Super at du er tilfreds med selen.:5up:

 

Jeg mindes også at K9 selen drejede sig lidt når han trak? Den har jo også en fast ring til snoren.

Link til indlæg
Del på andre sites

ja det gjorde den nemlig, og jeg synes måske endda den her drejer sig lidt mindre :hmm:

 

Motors drejer sig selvfølgelig lidt, men så længe den sidder til, så er det ikke specielt meget. Jeg var ellers optimist og fik den spændt en del centimeter ud, men så tyk var han ikke, så den kurede pænt meget :mrgreen:

 

BlackGSD, glæder mig til tråden og til alt det jeg ikke anede jeg ikke kunne leve uden :banan:

Link til indlæg
Del på andre sites

Motors drejer sig selvfølgelig lidt, men så længe den sidder til, så er det ikke specielt meget. Jeg var ellers optimist og fik den spændt en del centimeter ud, men så tyk var han ikke, så den kurede pænt meget :mrgreen:

 

BlackGSD, glæder mig til tråden og til alt det jeg ikke anede jeg ikke kunne leve uden :banan:

 

jeg prøvede først en 110 på ham og den drejede helt vildt selvom den var spændt ind, jeg tror den sad for langt tilbage på kroppen. Men 100 er vist helt perfekt :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...