Hop til indhold

FORDOMME


Gæst Afganskmynde
 Share

Recommended Posts

  • Svar 630
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Gæst Afganskmynde
årh...:hjerte:

 

Tror faktisk det er Vicce næste gang...hehe...men ved ik helt...

 

hey... Nu begynder I jo alle sammen nasten at skrive lige som mig.

 

Med masser af... kjaerlighed vel og maerke. Det kan jeg godt lide:klap:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Afganskmynde
du skal bare lede grundigt nok...eller noget...hehe....og så må man ha pitbulls(nogen steder)...O.K. USA..:-D

 

 

Ja, man maa godt ha' Pit bulls, men saa reduceres husforsikringen. vi havde en skon Pit i Nemo's traeningsklasse. Nemo, gik los paa den, og den lagde sig ned og overgav sig fuldstandig til en lille hidsig cocker spaniel. UBER sod Pit:hjerte:. Ja, og saa har vi da nogle sode Pit's af slagsen, iblandt legekammeraterne henne i hundeparken. "Sjovt" nok, er det sjaeldent Pit racen der laver ballade, naar der er ballade derovre.

 

Jeg bedommer ikke hunde (eller mennesker:blink:) for deres racer, men ud fra... deres indre:vuf:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Janni privat
Ja, man maa godt ha' Pit bulls, men saa reduceres husforsikringen. vi havde en skon Pit i Nemo's traeningsklasse. Nemo, gik los paa den, og den lagde sig ned og overgav sig fuldstandig til en lille hidsig cocker spaniel. UBER sod Pit:hjerte:. Ja, og saa har vi da nogle sode Pit's af slagsen, iblandt legekammeraterne henne i hundeparken. "Sjovt" nok, er det sjaeldent Pit racen der laver ballade, naar der er ballade derovre.

 

Jeg bedommer ikke hunde (eller mennesker:blink:) for deres racer, men ud fra... deres indre:vuf:

:hmm:Er du ii familie med fru Silvercoat??? :hjerte::5up:
Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Miss_menelli
Jamen jeg er ikke sikker ... De kommer ridende på lyserøde elefanter og virker pænt stive.

 

Det er sgu' skidt!

 

Hjælper et par stykker af dem her :drille::drille::drille::drille:?

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Obama-lamselår
Nej. Jeg sporger dig hvad du mener med det, du sagde for?

Heiy Afganskmynde.. Hvilket arbejde har du egentlig? For i det her indlæg, lyder du som en politibetjent, eller skolelærer..!? Rauw:slem: (:drille::engel:Bare en spøg) Just wondering.. Total OT

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Afganskmynde
Heiy Afganskmynde.. Hvilket arbejde har du egentlig? For i det her indlæg, lyder du som en politibetjent, eller skolelærer..!? Rauw:slem: (:drille::engel:Bare en spøg) Just wondering.. Total OT

 

 

tak - Det tager jeg som en kompliment.

 

Jeg er Hjemmegaende gudinde;-).

Link til indlæg
Del på andre sites

Åååååh altså ! Kan vi ikke give den søde misforståede :hjerte:-smiley en pause ?

 

Jeg er begyndt at drømme om den ...

 

Ja det er helt utroligt hvad nogen kan få ud af et latterligt hjerte, og så endda blive ved med at tage tråden op:damn:

Link til indlæg
Del på andre sites

Heiy Afganskmynde.. Hvilket arbejde har du egentlig? For i det her indlæg, lyder du som en politibetjent, eller skolelærer..!? Rauw:slem: (:drille::engel:Bare en spøg) Just wondering.. Total OT

 

Hør hov! Som lærerstuderende kan jeg ikke lade være med at tage den kommentar som personlig kritik og i øvrigt en MEGET grim fordom :fornaermet:

 

:hjerte:

 

 

(:blink:, bare lige fordi vi ikke kender hinanden.. Endnu)

  • Like 1
Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...