Hop til indhold

Hjælp til Bachelor projekt om dyr!


Gæst Brutus
 Share

Recommended Posts

Gæst Brutus

Hej allesammen.

 

Min studiegruppe og jeg er i gang med et bachelor projekt om internet adfærd med henblik på kæledyr.

Det skal lige siges, at du svarer 100% anonymt på spørgeskemaet.

Spørgeskemaet lavet i Google docs så der er intet med spam, adds osv.

https://spreadsheets1.google.com/viewform?formkey=dFlybENQV1FQdVVYa3NUaHBmY0EwVVE6MQ#gid=0

 

Håber virkelig at I vil hjælpe os.

På forhånd tak.

Link til indlæg
Del på andre sites

Tak for info og svarene :o)

 

Men nu hvor jeg er ny bruger, så kan jeg ikke linke igen før jeg har skrevet 50 svar.. :???:

Så jeg håber at der er flere der selv vil kopiere og sætte ind i browseren. :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg forstår ikke helt et af spørgsmålene..

 

"HVad vil du bruge på et site, hvis du har et kæledyr"

 

Altså et site om kæledyr? Eller er spørgsmålet forbeholdt dem, som har kæledyhr?

 

 

Jamen det er hvilke ting du vil bruge på sådan en side hvis du havde et kæledyr.

F.eks. herinde er der et forum hvor du kan få tips og tricks om din hund. Så var det lidt om man ville udvide siden så man også kunne chatte, købe/sælge osv.

Altså hvad du selv syntes du har brug for.

Link til indlæg
Del på andre sites

Jamen det er hvilke ting du vil bruge på sådan en side hvis du havde et kæledyr.

F.eks. herinde er der et forum hvor du kan få tips og tricks om din hund. Så var det lidt om man ville udvide siden så man også kunne chatte, købe/sælge osv.

Altså hvad du selv syntes du har brug for.

 

Okay - så det er hvilke funktioner jeg ville bruge på en side, som omhandler kæledyr. Og ikke hvilke funktioner jeg ville anvende hvis jeg selv lavede en side om kæledyr?

Så har jeg vist svaret forkert, men besvarelsen er altså sendt.. mon ikke det går ;-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Okay - så det er hvilke funktioner jeg ville bruge på en side, som omhandler kæledyr. Og ikke hvilke funktioner jeg ville anvende hvis jeg selv lavede en side om kæledyr?

Så har jeg vist svaret forkert, men besvarelsen er altså sendt.. mon ikke det går ;-)

 

Lige præcis...

Pyt med de forkerte svar, det er der ikke noget at gøre ved :-D

Men tak for dine svar, der er nok nogle der vil svare på den måde alligevel.. hehe

Link til indlæg
Del på andre sites

Lige præcis...

Pyt med de forkerte svar, det er der ikke noget at gøre ved :-D

Men tak for dine svar, der er nok nogle der vil svare på den måde alligevel.. hehe

 

Nu ved jeg ikke hvad jeres ambitioner er med bachelorprojektet, men alene det, at nogle bliver i tvivl om, hvad der spørges til, har jo stor indvirkning på validiteten af det, i undersøger; altså om i faktisk måler det i ønsker at måle. Derfor har jeg ikke lyst til at svare, for jeg bliver forvirret.

 

I kunne jo bruge denne tvivl til at lave et realitetstjek af jeres undersøgelsesmetode, som vil komme til at fremstå med større validitet med nogle justeringer.

 

Det er såmænd ikke for at hakke, men et oprigtigt godt råd at få styr på undersøgelsesmetodikken. Nu ved jeg ikke hvilket fag i kommer fra, men jeg ville blive slagtet, hvis det var min undersøgelse - jeg læser psykologi og skriver pt bachelor.

 

Steinar Kvale har f.eks. skrevet et par gode bøger om emnet :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...