Hop til indhold
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Hunde-forum.dk

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Hjælp til Bachelor projekt om dyr!

Featured Replies

Besvaret

Hej allesammen.

Min studiegruppe og jeg er i gang med et bachelor projekt om internet adfærd med henblik på kæledyr.

Det skal lige siges, at du svarer 100% anonymt på spørgeskemaet.

Spørgeskemaet lavet i Google docs så der er intet med spam, adds osv.

https://spreadsheets1.google.com/viewform?formkey=dFlybENQV1FQdVVYa3NUaHBmY0EwVVE6MQ#gid=0

Håber virkelig at I vil hjælpe os.

På forhånd tak.

Besvaret

fik denne besked :

Din søgning - https://spreadsheets1.google.com/viewform?formkey ... - matchede ikke nogen dokumenter.

Prøv at sæt den ind ved hjælp af LINK knappen :blink:

Besvaret

Jamen god fornøjelse med projektet da. Jeg har selvfølgelig svaret :-D

Besvaret

Tak for info og svarene :o)

Men nu hvor jeg er ny bruger, så kan jeg ikke linke igen før jeg har skrevet 50 svar.. :???:

Så jeg håber at der er flere der selv vil kopiere og sætte ind i browseren. :-D

Besvaret

:stupid:

så fik jeg den også til at dukke op... sorry :oops:

Besvaret

Jeg forstår ikke helt et af spørgsmålene..

"HVad vil du bruge på et site, hvis du har et kæledyr"

Altså et site om kæledyr? Eller er spørgsmålet forbeholdt dem, som har kæledyhr?

Besvaret
Jeg forstår ikke helt et af spørgsmålene..

"HVad vil du bruge på et site, hvis du har et kæledyr"

Altså et site om kæledyr? Eller er spørgsmålet forbeholdt dem, som har kæledyhr?

Jamen det er hvilke ting du vil bruge på sådan en side hvis du havde et kæledyr.

F.eks. herinde er der et forum hvor du kan få tips og tricks om din hund. Så var det lidt om man ville udvide siden så man også kunne chatte, købe/sælge osv.

Altså hvad du selv syntes du har brug for.

Besvaret
Jamen det er hvilke ting du vil bruge på sådan en side hvis du havde et kæledyr.

F.eks. herinde er der et forum hvor du kan få tips og tricks om din hund. Så var det lidt om man ville udvide siden så man også kunne chatte, købe/sælge osv.

Altså hvad du selv syntes du har brug for.

Okay - så det er hvilke funktioner jeg ville bruge på en side, som omhandler kæledyr. Og ikke hvilke funktioner jeg ville anvende hvis jeg selv lavede en side om kæledyr?

Så har jeg vist svaret forkert, men besvarelsen er altså sendt.. mon ikke det går ;-)

Besvaret
Okay - så det er hvilke funktioner jeg ville bruge på en side, som omhandler kæledyr. Og ikke hvilke funktioner jeg ville anvende hvis jeg selv lavede en side om kæledyr?

Så har jeg vist svaret forkert, men besvarelsen er altså sendt.. mon ikke det går ;-)

Lige præcis...

Pyt med de forkerte svar, det er der ikke noget at gøre ved :-D

Men tak for dine svar, der er nok nogle der vil svare på den måde alligevel.. hehe

Besvaret

Også svar fra mig.

Besvaret

også her :-D.

Besvaret
Lige præcis...

Pyt med de forkerte svar, det er der ikke noget at gøre ved :-D

Men tak for dine svar, der er nok nogle der vil svare på den måde alligevel.. hehe

Nu ved jeg ikke hvad jeres ambitioner er med bachelorprojektet, men alene det, at nogle bliver i tvivl om, hvad der spørges til, har jo stor indvirkning på validiteten af det, i undersøger; altså om i faktisk måler det i ønsker at måle. Derfor har jeg ikke lyst til at svare, for jeg bliver forvirret.

I kunne jo bruge denne tvivl til at lave et realitetstjek af jeres undersøgelsesmetode, som vil komme til at fremstå med større validitet med nogle justeringer.

Det er såmænd ikke for at hakke, men et oprigtigt godt råd at få styr på undersøgelsesmetodikken. Nu ved jeg ikke hvilket fag i kommer fra, men jeg ville blive slagtet, hvis det var min undersøgelse - jeg læser psykologi og skriver pt bachelor.

Steinar Kvale har f.eks. skrevet et par gode bøger om emnet :5up: