Hop til indhold

Stakkels gamle dreng


Doberfan
 Share

Recommended Posts

Hvor er det abre en dejlig historie at læse :lun:.

 

Flot at du har overskud til at overtage ham, så han kan få en god alderdom :5up:.

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 143
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Jeg var også overrasket over hvor godt han holder sig.

 

Ja, vi har syv tdr. land og elsker virkelig at bo her.

 

Er så slet ikke misundelig på dig lige nu:fornaermet: - lækkert landsted, dejligt vejr før os andre og overskud til en masse dejlige vovser:lun: (det fremover forbudt at blære sig med sådanne billeder:-D)

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg er sikker på at der på regnbuebroen bliver snakket meget om en kvinde med et STORT :hjerte: og som er elsket af mange hunde ... Doberfan :lun:

 

Godt der findes mennesker som dig :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Er så slet ikke misundelig på dig lige nu:fornaermet: - lækkert landsted, dejligt vejr før os andre og overskud til en masse dejlige vovser:lun: (det fremover forbudt at blære sig med sådanne billeder:-D)

 

Til gengæld kan jeg jo ikke rende rundt og møde HF'ere og deres hunde ligeså tit jeg vil. :fornaermet:

 

Lidt fordele skal der vel være ved at bo i et u-land. :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Til gengæld kan jeg jo ikke rende rundt og møde HF'ere og deres hunde ligeså tit jeg vil. :fornaermet:

 

Lidt fordele skal der vel være ved at bo i et u-land. :mrgreen:

 

Du kan bare invitere - du har jo de optimale udendørs arealer til et lille træf:slem:. Du kan lave en slags HF summer camp:lol:. Og ellers må du jo snart komme en tur til DK, så stiller vi lige op med hundene på rad og række, så du kan få nusset og klappet til den store guldmedalje:5up:

 

Men ja ellers må det da være dejligt med sådanne fordele:lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Du kan bare invitere - du har jo de optimale udendørs arealer til et lille træf:slem:. Du kan lave en slags HF summer camp:lol:. Og ellers må du jo snart komme en tur til DK, så stiller vi lige op med hundene på rad og række, så du kan få nusset og klappet til den store guldmedalje:5up:

 

Men ja ellers må det da være dejligt med sådanne fordele:lun:

 

Jamen alle er velkomne - når som helst!!

 

Besøg i DK bliver vist ikke før oktober - men så skal der også tages hævn. Jeg har faktisk sat en uge af til at møde HF'ere. :-D

  • Like 1
Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Afganskmynde
Jeg var også overrasket over hvor godt han holder sig.

 

Ja, vi har syv tdr. land og elsker virkelig at bo her.

 

Wow. 7 tdr. land - det ville mine mynder eeeeeeelske at boltre sig paa!!.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...