Hop til indhold

Stakkels gamle dreng


Doberfan
 Share

Recommended Posts

Ja, nu har jeg fire....

 

Rocky blev konfiskeret af myndighederne pga. forsømmelse, og blev placeret i et internat, hvor han ville være blevet sendt i gaskammeret i dag, hvis vi ikke havde hentet ham. Han er 13 og det er så godt som umuligt at finde hjem til så gamle hunde, så nu bor han her hos os. Han er vildt kærlig og kysser og kysser, og så er han i ufattelig god form for hans alder. Han her en del knuder som mest er fedtknuder, men har også lidt symptomer på nyresvigt, så jeg ved ikke hvor længe han er her, men han fortjener altså at opleve et anstændigt hjem og masser af kærlighed før han skal herfra.

 

Mit iPhoto driller lige nu, men håber at poste billeder senere.

  • Like 6
Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 143
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Du er et godt menneske :hjerte:

 

Må jeg forøvrigt godt spørge dig om noget, sådan lidt OT?

Nogle af de mennesker, jeg af og til ryger ind i diskussioner med, i min amerikanske yahoo-gruppe, påstår hårdnakket at der er en stærk bevægelse i USA, som helt vil fjerne folks ret til at holde dyr :shock:

Denne mystiske bevægelse skulle være meget magtfuld, og står (selvfølgelig) bag alle love, som vil kunne forbedre dyrs vilkår. Derfor er det meeeget vigtigt at man protesterer mod disse love. Jeg og alle andre i gruppen bliver derfor konstant spammet med underskriftindsamlinger og navne og telefonnumre på kongresmedlemmer (mærkeligt nok alle demokrater :hmm:), som helst skal bombarderes med protester.

 

Det lyder jo som alletiders konspirationsteori, men jeg bliver hele tiden forsikret om at det skam er rigtigt nok. Angiveligt skulle det være HSUS, der står bag det hele, men jeg kan ikke finde noget på deres hjemmeside om at de ønsker at forbyde folk at holde dyr :hmm:

Ved du tilfældigvis noget om dette, og er det almindeligt at folk i USA går og tror den slags, eller er jeg bare havnet i en gruppe med de værste nutcases? :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Miss_menelli

Hvor er det bare vidunderligt der findes mennesker som dig :kys:

 

Det varmer så utrolig meget, at læse at den dejlige gamle dreng får mulighed for at opleve et kærligt og varmt hjem, hans sidste tid - Har den aller største respekt for dit arbejde og din person :5up:

 

Verden ville være så meget bedre, hvis der var flere som dig!!

Link til indlæg
Del på andre sites

Ej jeg havde ikke turdet åbne denne tråd, var sikker på at det var en skrækkelig historie, og dem skal jeg helst lige lade op til et par dage :oops::oops:

 

Og så var det en FANTASTISK historie - aaaaaltså, Doberfan, mig og Motor elsker dig! :kys:

 

Glæder mig til at se billeder :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Du er et godt menneske :hjerte:

 

Må jeg forøvrigt godt spørge dig om noget, sådan lidt OT?

Nogle af de mennesker, jeg af og til ryger ind i diskussioner med, i min amerikanske yahoo-gruppe, påstår hårdnakket at der er en stærk bevægelse i USA, som helt vil fjerne folks ret til at holde dyr :shock:

Denne mystiske bevægelse skulle være meget magtfuld, og står (selvfølgelig) bag alle love, som vil kunne forbedre dyrs vilkår. Derfor er det meeeget vigtigt at man protesterer mod disse love. Jeg og alle andre i gruppen bliver derfor konstant spammet med underskriftindsamlinger og navne og telefonnumre på kongresmedlemmer (mærkeligt nok alle demokrater :hmm:), som helst skal bombarderes med protester.

 

Det lyder jo som alletiders konspirationsteori, men jeg bliver hele tiden forsikret om at det skam er rigtigt nok. Angiveligt skulle det være HSUS, der står bag det hele, men jeg kan ikke finde noget på deres hjemmeside om at de ønsker at forbyde folk at holde dyr :hmm:

Ved du tilfældigvis noget om dette, og er det almindeligt at folk i USA går og tror den slags, eller er jeg bare havnet i en gruppe med de værste nutcases? :lol:

 

Tusind tak til alle for jeres søde ord.

 

Umulia, jeg tror det du hentyder til må være PETA (People for the ethnical treatment of animals) tror jeg nok de kalder sig. Ja, de mener, at vi skal slippe alle dyrene løs og lade dem passe sig selv. Mennesker må ikke eje dyr - hundene skal løbe frit rundt, heste og køer, geder og får skal slippes ud af deres stalde/indhegninger osv.

 

Jeg kender ikke en eneste person, der synes PETA har noget som helst fornuftigt at byde på. Det er fanatikere uden sans for virkeligheden, og heldigvis oplever jeg det ikke som om, de er særlig magtfulde.

 

En veninde blev dog konfronteret på gaden og fik at vide, at hun var dyremishandler, fordi hun havde sin hund i snor.... Så hellere lade den blive kørt over?? :stupid:

Link til indlæg
Del på andre sites

Godt der findes mennesker som dig :5up:

 

Han lyder som en rigtig dejlig gammel dreng og jeg er meget glad for at han kunne komme til et ordentlig hjem hos dig.

 

Min kæreste vil gerne have en doberman engang og jeg må indrømme, at jo mere du fortæller om dine og dem du møder, jo bedre synes jeg om racen :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst crazywolf

Det gør mig ondt når man behandler hunde/dyr dårligt, men det gør mig glad når jeg så læser at det ender "godt" :) Godt han kom til jer så han kan gå og hygge sig som han vil. Nååå den gamle dreng har fortjent at blive passet godt på.

Glæder mig også til at se billeder.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...