Hop til indhold

Har jeg fået en ny Prinsesse?


LilleBali
 Share

Recommended Posts

D. 28/2 blev Prinsesse Karina Kamphund opereret for Patella Luxation. Optil operationen havde jeg en lille Prinsesse Karina Kamphund, men efter operationen havde jeg pludselig en lille Kori. (Karina=Kategorina=Kat'go'ri=Kori), dvs. jeg havde en lille hund som ikke var aggressiv/usikker længere, jeg havde en lille 'kamp'hund som pludselig ikke længere havde ondt, og som derved ikke længere var usikker. Eftersom Kori pludselig var en anden, var hun også meget mere tolerant og kunne håndtere andre hunde, og hun kunne rumme meget mere. Pludselig kunne andre hunde få lov til at komme tættere på og pludselig var andre hunde indenfor 'privatsfæren' helt ok. Kori havde ikke længere travlt med at vogte, og andre hunde og mennesker var velkomne.

Kender I det? Har I nogensinde oplevet at jeres hund har ændret SÅ meget personlighed, "blot" fordi den er blevet fri for smerter?

  • Like 1
Link til indlæg
Del på andre sites

Ja det er da en klar forskel man kan se hos hende :-D hvordan med alene hjemme har der været nogen effekt?

Åh ja, det har faktisk også en effekt på alene-hjemme problemet :5up: i og med hun har været tvunget i ro i to måneder (:shock:) er hendes stressniveau faldet betydeligt, og hun har mere ro på. Vi træner stille og roligt alene hjemme men jeg kan bare mærke på hende at hun slet slet ikke er angst længere :banan: Hun kan stadig ikke være 'fuld-tid' alene hjemme, men jeg kan helt klart mærke en forandring hos hende :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Åh ja, det har faktisk også en effekt på alene-hjemme problemet :5up: i og med hun har været tvunget i ro i to måneder (:shock:) er hendes stressniveau faldet betydeligt, og hun har mere ro på. Vi træner stille og roligt alene hjemme men jeg kan bare mærke på hende at hun slet slet ikke er angst længere :banan: Hun kan stadig ikke være 'fuld-tid' alene hjemme, men jeg kan helt klart mærke en forandring hos hende :5up:

 

jeg hører tydeligvis ikke ordentligt efter når folk snakker til mig for det havde jeg da egentlig hørt nu jeg tænker mig om :genert:

 

Men derfor er det stadig en super nyhed :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...