Hop til indhold

Tweesa, LL, SMM, DAMER! HJÆLP!!! Er i modekjolekrise!


Recommended Posts

  • Svar 107
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Gæst aycasa

Jeg køber tit tøj af mærken Esprit...

Dem findes også på nettet...

 

Jeg kan jo ikke linke i nu, men prøve esprit.dk og så

R23121 som søgeord...

 

Kunne den være noget til dig? De har også mange flotte sko på hjemmesiden...

Link til indlæg
Del på andre sites

Uh uh uh jeg tror jeg elsker dig :kys:

 

Er der nogle bestemte jeg skal tjekke på asos? :genert:

 

 

Altså jeg er sådan en der tit vælger sko først, og så en kjole der passer til xD

 

Uh uh, jeg må iøvrigt lige slå et slag for kjole afdelingen i magasin! Star by Julien Mcdonald er sådan en linje med afsindigt flotte kjoler, tænk Karen Millen. Blandt andet med en billig udgave af Herve Leger (?) bandage kjolen som gør alle tyndere ;)

Størrelserne går helt op i en 50, men mest 48. Og de er til at betale! Flasher lige min om lidt

Link til indlæg
Del på andre sites

Altså jeg er sådan en der tit vælger sko først, og så en kjole der passer til xD

 

Uh uh, jeg må iøvrigt lige slå et slag for kjole afdelingen i magasin! Star by Julien Mcdonald er sådan en linje med afsindigt flotte kjoler, tænk Karen Millen. Blandt andet med en billig udgave af Herve Leger (?) bandage kjolen som gør alle tyndere ;)

Størrelserne går helt op i en 50, men mest 48. Og de er til at betale! Flasher lige min om lidt

 

Quoter lige mig selv - er den ikke fiiin :hjerte:

Link til indlæg
Del på andre sites

Århhh.... hvem der skulle til bryllup (eller bare havde en god grund til at købe kjole.... men med hvalp på vej, campingsvognsplaner og en gul motorlampe, der lyser i bilen.... suk - jeg hader at være voksen)

 

Nå men.... svampekjole?

 

 

svampekjole-378521-110x0.jpg

 

svampekjole fra MANIA copenhagen

 

Bare ikke Yvonne eller abekjolen, for hvis jeg nu skulle finde nogle penge et sted, så er de miiiiiine!

Link til indlæg
Del på andre sites

Århhh.... hvem der skulle til bryllup (eller bare havde en god grund til at købe kjole.... men med hvalp på vej, campingsvognsplaner og en gul motorlampe, der lyser i bilen.... suk - jeg hader at være voksen)

 

Nå men.... svampekjole?

 

 

svampekjole-378521-110x0.jpg

 

svampekjole fra MANIA copenhagen

 

Bare ikke Yvonne eller abekjolen, for hvis jeg nu skulle finde nogle penge et sted, så er de miiiiiine!

 

Jeg er gået glip af noget...?

Link til indlæg
Del på andre sites

du er da også vildt besværlig :lol:

 

hvad med nogle af dem her så, lidt mere loose:

 

image1xl.jpg

 

image1xl.jpg

 

image1xl.jpg

 

image1xl.jpg

 

:mrgreen:

 

 

MEGET kritisk!!! :roll::genert:

ALT for spraglede... sry...

 

 

Jeg køber tit tøj af mærken Esprit...

Dem findes også på nettet...

 

Jeg kan jo ikke linke i nu, men prøve esprit.dk og så

R23121 som søgeord...

 

Kunne den være noget til dig? De har også mange flotte sko på hjemmesiden...

 

 

Heller ikke min type :genert:

 

 

Århhh.... hvem der skulle til bryllup (eller bare havde en god grund til at købe kjole.... men med hvalp på vej, campingsvognsplaner og en gul motorlampe, der lyser i bilen.... suk - jeg hader at være voksen)

 

Nå men.... svampekjole?

 

 

svampekjole-378521-110x0.jpg

 

svampekjole fra MANIA copenhagen

 

Bare ikke Yvonne eller abekjolen, for hvis jeg nu skulle finde nogle penge et sted, så er de miiiiiine!

 

 

De er søde, altså svampe-og abekjolen, men synes bare ikke de er bryllupsagtige... :genert:

Link til indlæg
Del på andre sites

Århhh.... hvem der skulle til bryllup (eller bare havde en god grund til at købe kjole.... men med hvalp på vej, campingsvognsplaner og en gul motorlampe, der lyser i bilen.... suk - jeg hader at være voksen)

 

Nå men.... svampekjole?

 

 

svampekjole-378521-110x0.jpg

 

svampekjole fra MANIA copenhagen

 

Bare ikke Yvonne eller abekjolen, for hvis jeg nu skulle finde nogle penge et sted, så er de miiiiiine!

 

Elsker den!

 

OG skykjolen inde på samme side :lun:

 

skykjole-turkis-331612-110x0.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

damer, jeg håber, at jeg må bruge tråden til lidt råd og vejledning. jeg skal til min lillebrors konfirmation, har ikke været til sådan en i 10 år, og kan ikke finde ud af, hvad jeg skal iføre mig :vedikke:

 

hvad siger i:

elskekjolen, som ville kræve en hudfarvet strømpebuks, hvilket jeg altid er lidt loren ved, og som jeg hverken har sko eller cardigan til:

[ATTACH]42974[/ATTACH]

 

marimekkoen, som måske er lidt hverdagsagtig:

[ATTACH]42975[/ATTACH]

 

silkekjolen, som er lidt kedelig:

[ATTACH]42976[/ATTACH]

 

og det lette, men måske rigeligt casuale valg:

[ATTACH]42977[/ATTACH]

Link til indlæg
Del på andre sites

Elske kjolen, helt sikkert.:lun:

Med bare ben (så er du ude over hudfarvet-strømpebuks-issuet) og mht sko og cardi...så er det jo bare en ganske glimrende undskyldning til at gå ud og investere!!

 

ja, det er også for sjældent, at jeg har lejlighed til at tage den på :hjerte: men bare ben er desværre udelukket, mine er blåviolette, åreknudeplagede og ... ikke egnede for offentlighedens øjne generelt :genert:

Link til indlæg
Del på andre sites

ja, det er også for sjældent, at jeg har lejlighed til at tage den på :hjerte: men bare ben er desværre udelukket, mine er blåviolette, åreknudeplagede og ... ikke egnede for offentlighedens øjne generelt :genert:

 

Næhh, det er jeg helt sikker på de ikke er (altså uegnede)...har du ikke lige fået at vide at du har pæne knæ, måske?.:engel:

Desuden så er hvidt det nye sort.:mrgreen: Det signalerer at man ikke udsætter sig selv for kræftfremkaldene solstråler, og dermed er super sund, helsebevist og alle mulige andre fremragende ting..:mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

ja, det er også for sjældent, at jeg har lejlighed til at tage den på :hjerte: men bare ben er desværre udelukket, mine er blåviolette, åreknudeplagede og ... ikke egnede for offentlighedens øjne generelt :genert:

 

Kan du ikke prøve en af de der.. gradvise-tan-med-body-lotion? Jeg har endelig fået dem til at virke, uden sære striber (ja, det kan godt ske når man har SÅ hvide ben)..

Efter et par gange har man ikke orange ben, bare mere.. sådan.. ensfarvede ben :genert:

Link til indlæg
Del på andre sites

Næhh, det er jeg helt sikker på de ikke er (altså uegnede)...har du ikke lige fået at vide at du har pæne knæ, måske?.:engel:

Desuden så er hvidt det nye sort.:mrgreen: Det signalerer at man ikke udsætter sig selv for kræftfremkaldene solstråler, og dermed er super sund, helsebevist og alle mulige andre fremragende ting..:mrgreen:

 

hah! ok, jeg må overveje. og prøve at lufte dem lidt op til, så vi kan få taget toppen af rå-medisterpølse-looket :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...