Hop til indhold

458 ægte løver - næsten


kennel-lowchen
 Share

Recommended Posts

  • Svar 255
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Se lige lille Barbiegirls udtryk. :lun:

P5038982.JPG

 

Løvehvalpe er altså alt for kære. Og der er ALT for få billeder af dem!

 

Jeg smeltede altså også som smør, da jeg så hende... Hun ser bare lækker ud..!! Også pga. hende, at jeg oprettede "hypotetisk spørgsmål" tråden...:lun::lun:

 

men sandt ja - aaalt for få billeder...!

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg smeltede altså også som smør, da jeg så hende... Hun ser bare lækker ud..!! Også pga. hende, at jeg oprettede "hypotetisk spørgsmål" tråden...:lun::lun:

 

men sandt ja - aaalt for få billeder...!

 

Lige til at spise, ja. :hjerte: Og Janni er aaaaalt for dårlig til at opdatere med billeder. :fyfy:

Link til indlæg
Del på andre sites

Faktisk tænker jeg... at Janni har jo ikke så meget at lave, hun går nok og keder sig. :mrgreen: Så burde hun ikke lægge nogle flere billedserier ind af hundene, hvor hun viser udviklingen fra hvalp - unghund - voksen? :klap: Der er jo det der med, at løverne fader... men så får de åbenbart farven igen, når de bliver ældre, lærte jeg i onsdags. :shock: Det gad jeg da godt at se billedserier af. :engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Findus
:lol: altså når jeg engang flytter hjemmefra, ved mindre nogen af vores venner får cavalier hvalpe :drille:

 

Løver har ikk jagtinstinkt vel? :confused:

 

Tjo, Duffy har nu lidt.. Hvis hun fik lov, ville hun jage katten, ligesom hun prøver at jage fugle.. Altså det er ikke sådan hun er pist væk agtig, men hun løber lige efter dem til de letter...

Link til indlæg
Del på andre sites

Tjo, Duffy har nu lidt.. Hvis hun fik lov, ville hun jage katten, ligesom hun prøver at jage fugle.. Altså det er ikke sådan hun er pist væk agtig, men hun løber lige efter dem til de letter...

 

Det lyder mere.... okay... end jeg jager fuglen indtil den flyver op i træet, hvor jeg gøer til den flyver igen... hvorefter jeg løber efter den indtil dum ejer distrahere mig, så jeg ikk ser hvor min fugl flyver hen agtigt :stupid::mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...