Hop til indhold

Karlas lillesøster Johna!


Amocca
 Share

Recommended Posts

  • Svar 158
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Til lykke med valget af den lille vapper. Lækkert at du har fundet den/de rigtige.

 

Bliver spændende at se den til stævnerne (altså når Karla skal løbe).

 

hehe, ja der går jo trods alt lige en rum tid inden baby-Johna skal ud og løbe selv ;-) men jeg regner med at hun får sin stævnedebut enten i Vejen i slutningen af juli eller i Nr. Åby i starten af august :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Klüssendorf

Har slet ikke fulgt særlig godt med herinde :oops: så jeg ser først nu, at du endeligt, tiltrods for mange kvaler, har fundet en lillesøster til Karla.

 

Stort

TILLYKKE

Herfra:klap:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst mosgaard

Ej men det er da simpelthen dejligere en dejligt!! Hvor er de skønne:lun: Og tænk at du kunne finde en Karla-klon - så er det vist også meant to be!!!!:banan: Ihhhh hvor jeg glæder mig til at se hvem af dem det bliver - hvor tit må du tage derud og sige nååååårhhhhhh, jeg æææææslker jeg aaaallllle saaaammmen? :blink: Sådan står jeg ihvertfald når der er hvalpe :genert:

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja, så havde jeg jo lige et totalt "jerry Maquire"-moment ("You had me at hello!"), da jge mødte hanhunden her til aften :hjerte: Selvom jeg kom efter en tævehvalp, så havde jeg taget den 3 årige hanhund i bilen og kørt hvis hun havde givet mig lov :mrgreen:

 

Han var simpelthen en Karla-klon i sind og væremåde :lun: hello, I love you! Må jeg sidde på skødet af dig og kysse med dig? Tog ham med ud en tur alene, han kunne afledes fra alle gode dufte og ville sælge sin sjæl for en guf... så om der er beagle i ham eller ej, aner jeg ikke, men jeg håber på at hvalpene arver hans sind :lun:

 

Morhund var den sødeste lille gårdhundetæve, som kom pænt hen og sagde hej og lod mig se hendes helt nyfødte hvalpe. Hun var i fin stand trods nyligt overstået fødsel og glad og helt ok med at vi sad og kiggede ned i hvalpekassen...

 

Jeg er 3. vælger, så ved ikke hvilken af tæverne der bliver min. Jeg håber det bliver en af de brune, men bliver det den sort/hvide, så er det sikkert også den der er den bedste :mrgreen:

 

Og sidst men ikke mindst: billeder :-D

 

Tæve 1: 230 g. Førstefødte

[ATTACH]43001[/ATTACH] [ATTACH]43002[/ATTACH]

 

Tæve 2: 330 g. andenfødte

[ATTACH]43003[/ATTACH] [ATTACH]43004[/ATTACH]

 

Tæve 3: 290 g. tredjefødte

[ATTACH]43005[/ATTACH] [ATTACH]43006[/ATTACH]

 

Derudover er der en smuk brun dreng, men ham er jeg ikke interesseret i.

 

Far:

PicasaUp.jpg

 

PicasaUp.jpg

 

Mor med hvalpe (lige efter fødsel):

[ATTACH]43007[/ATTACH]

 

Ihhh sikke en dejlig nyhed at komme hjem til! Er super glad på dine vegne! :klap:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvornår vælger 1.- og 2.vælger hvalp?

 

Det bliver i samråd med opdrætter - og hun har også mine ønsker med i hovedet - men det bliver jo ikke før de har lidt mere personlighed og er lidt mere mobile... så jeg må væbne mig med tålmodighed et stykke tid endnu tror jeg desværre...

 

Håber meget at der er valgt når vi når den sidste weekend i maj, for der skal manden og søster med over at se hvalpene - så kunne det være rart at vide hvem det var vi "måtte" forelske os i :hjerte:

 

Man tør jo ikke endnu.... selvom jeg må indrømme, at jeg har et ømt punkt for tæve 3... men det heldige er jo, at ligemeget hvilken en det bliver - så er det sjovt nok den bedste af dem jeg får :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

sært! Jeg kan se dem både i mit eget indlæg og i jeres citater.. nå men så prøver vi på en anden måde

 

[ATTACH]43302[/ATTACH]

 

[ATTACH]43303[/ATTACH]

 

[ATTACH]43304[/ATTACH]

 

Nu kan jeg se dem. :5up:

 

Udseendesmæssigt tror jeg, at nr. 2 er min favorit lige nu. Men de er godt nok alle tre mega nuser. :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...