Hop til indhold

Motor eksplosion


Gæst Buddha
 Share

Recommended Posts

Gæst Buddha

Det startede sådan fint og ganske roligt, næsten nybørstet hund, yndig, artig og så fremdeles..

 

IMG_3427.jpg

 

Det var så lummert, så lummert, så tænkte vi ville gå ned og soppe. Fandt en lang kæp, jeg smed den ud, Motor hentede den ind, jeg smed den ud....

IMG_3452.jpg

 

Strengt når damen kaster en mursten, de er jo UMULIGE at få op :mrgreen:

IMG_3465.jpg

 

Lidt badebilleder, se som han leger til han kan gå på vandet

IMG_3480.jpg

 

IMG_3510.jpg

 

IMG_3503.jpg

 

Og på eet ben kan han også, cirkushunden

IMG_3509.jpg

 

Pyha.. ikke mere vand

IMG_3517.jpg

 

 

Så gik vi egentlig hjemad. Motor skulle liiiige tørre sig lidt.. Han har sådan en ting med sand, han elsker at ligge og tvære næsen rundt i det, elsker elsker det.

IMG_3520.jpg

 

IMG_3521.jpg

 

 

Og så var det, at Motor lige eksploderede i en spastisk lykkerus :mrgreen: Det var noget med at løøøøøøøbe efter den lille pind jeg kastede, kaste sig ned hvor den landede og grave-grave-grave hul, hoppe rundt (tror jeg) i og omkring hullet og så spæne med ild i røven tilbage - forbi mig - gøre det hele forfra!

IMG_3528.jpg

 

IMG_3529.jpg

 

Fedt stunt! Det er 'kaste-sig-rundt'-delen

IMG_3545.jpg

 

IMG_3546.jpg

 

IMG_3548.jpg

 

IMG_3551.jpg

 

IMG_3562.jpg

 

Her er der en mand på den anden side af gaden (ikke trafikeret gade, bare rolig), som syntes Motor så sød ud og kaldte på ham - hans kone med de hvide bukser var IKKE imponeret, Motor var stadig i lyksalig rus og han tog en 5-6 spurteture rundt om parret :lol: Hvad kan jeg sige, måske lærte de aldrig at kalde på en psykotisk hund igen?

IMG_3565.jpg

 

 

Så havde vi vist kogt suppe nok på det sand.. min hund, vældigt tilfreds med sig selv:

IMG_3567.jpg

 

IMG_3573.jpg

 

 

Åhh han ser så sød ud :lun:

IMG_3584.jpg

 

Osse når han er beskidt :mrgreen:

IMG_3577.jpg

 

 

Hjemme mødte jeg så freak 2, han syntes det var vææældigt morsomt:

IMG_3589.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst malula

årh jamen altså - skønne, skønne Motor! :lun:

Han har da haft en skønherlig dag, ser det ud til!

Det er skønt når "ungerne" bliver beskidte, for det er betyder at de KAN :slem:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Buddha
Hold kæft, jeg gad SÅ godt være hund hjemme ved dig :klap::klap:

 

Legendariske Motorbilleder :lun:

 

Haha det kan du da hurtigt blive :mrgreen: Må sige, jeg er imponeret over at han kan blive véd med at finde på noget at blive SÅ lykkelig over!

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Buddha
Hvor er han bare den skønneste hvide galning... eller... plummerhvide :klap::klap::klap::klap::hjerte::hjerte::hjerte:

 

Han fik faktisk en skyller med vandslangen da vi kom hjem, ikke så meget for min skyld, men tænkte det ville blive rigeligt klamt for ham at ligge i sommerheden med 400 kilo sand :mrgreen:

 

smukke dejlige motor :lun: ih hvor jeg glæder mig til der kan begynde at komme billeder af ham og lillebror sammen :klap:

 

Hvis det bliver en ligesom Motor.... så får jeg sørme nok at holde styr på :shock:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst mosgaard

Det er svært ikke at blive forelsket i den hund:lun: Motor er simpelthen så lækker!! Og den leg gir da helt vildt meget mening, hvad er det lige du ikke forstår?:roll::lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst spitZ

Hold op nogle lækre billeder!! Og lækker hund! Det er sådan en billed serie der ikke gør det nemmere at vente på at få hund :fornaermet:

( :lun: :hjerte:)

 

Tusind tak fordi du gider dele dem :-D :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Buddha
Motor, Motor, Motor altså .. Du må gerne hoppe op ad mine hvide bukser (hvis jeg altså havde nogle), lave spurtetur og vælte sand ud over mig :lun:

 

Han har faktisk aldrig hoppet op af fremmede, mærkværdigt nok, han gør det kun af mig og Anders (jeg var næsten ligeså smurt ind i sand :lol:), men hende damen var VIRKELIG bange for at han gjorde det, forståeligt nok - han løb med 2000km/timen meget tæt rundt om hende :mrgreen:

 

Hvis vi herhjemme engang får den bil der, så må vi da mødes et fedt øde sted hvor hundene må møge sig og fræse rundt :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Han har faktisk aldrig hoppet op af fremmede, mærkværdigt nok, han gør det kun af mig og Anders (jeg var næsten ligeså smurt ind i sand :lol:), men hende damen var VIRKELIG bange for at han gjorde det, forståeligt nok - han løb med 2000km/timen meget tæt rundt om hende :mrgreen:

 

Hvis vi herhjemme engang får den bil der, så må vi da mødes et fedt øde sted hvor hundene må møge sig og fræse rundt :-D

 

 

Ja, man forstår hende egentlig godt, baseret på billederne af den grå snebold :lol:

 

Jah, jeg vil gerne møde jer :-D, jeg ved ikke om Motorstilen er Milles kop te lige i øjeblikket, men hun plejer at have det ok med snebolde iøvrigt, så længe de er artige :engel: Og vi bor jo tæt på jer :klap:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...