Hop til indhold

Vis mig din labrador


skipper-odense
 Share

Recommended Posts

Vi var ude at træne med vores hof-fotograf i tirsdags..

 

Det kom der disse flotte billeder ud af..

 

Cody8.jpg

 

Sjovt, som han er begyndt at nuancere fra næsten helt sort, til de lyse pletter der begynder at pible frem i hovedet..

Han har dog altid haft sine "snog-pletter" bag ørene :lun:

Cody9.jpg

Cody1.jpg

Cody3.jpg

Cody4.jpg

Cody5.jpg

Cody6.jpg

Cody7.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 89
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Vi var ude at træne med vores hof-fotograf i tirsdags..

 

Det kom der disse flotte billeder ud af..

 

[ATTACH=CONFIG]69719[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]69720[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]69721[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]69722[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]69723[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]69724[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]69725[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]69726[/ATTACH]

 

Sjovt, som han er begyndt at nuancere fra næsten helt sort, til de lyse pletter der begynder at pible frem i hovedet..

Han har dog altid haft sine "snog-pletter" bag ørene :lun:

 

Hvor er han fin

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Chocolate Labrador

Hold nu helt op en lækker hund :hjerte: Må jeg spørge til "sammensætningen" og hvor du har ham fra? Det skal ikke være nogen hemmelighed, jeg går lidt i tanker med nr. 2 - muligvis en labrador til - muligvis en spaniel. Manden og jeg er lidt "ueninge" p.t. Hmm..men lækker hund - no doubt!!

Link til indlæg
Del på andre sites

Hold nu helt op en lækker hund :hjerte: Må jeg spørge til "sammensætningen" og hvor du har ham fra? Det skal ikke være nogen hemmelighed, jeg går lidt i tanker med nr. 2 - muligvis en labrador til - muligvis en spaniel. Manden og jeg er lidt "ueninge" p.t. Hmm..men lækker hund - no doubt!!

 

Han er fra Lab Treasure på sjælland..

Du kan se det hele på hans hjemmeside www.lablover.dk

Link til indlæg
Del på andre sites

Vi var ude at træne med vores hof-fotograf i tirsdags..

 

Det kom der disse flotte billeder ud af..

 

[ATTACH=CONFIG]69719[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]69720[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]69721[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]69722[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]69723[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]69724[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]69725[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]69726[/ATTACH]

 

Sjovt, som han er begyndt at nuancere fra næsten helt sort, til de lyse pletter der begynder at pible frem i hovedet..

Han har dog altid haft sine "snog-pletter" bag ørene :lun:

 

 

Hold k*ft hvor er han bare flot!! Det er da helt vildt :lun:

:lun::lun::lun::lun::lun::lun::lun::lun::lun::lun::lun::lun::lun::lun::lun::lun:

Helt OT. Jeg tror nok, at jeg parkerede lige bag ved jer i går i Herning. Er din bil ikke en lille hvid én med hundepoter på??

Du kørte samtidig med jeg var ude og hente Maggie.

 

 

*fnis*

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst little-wagner

Hov hov i skal da også se min dejlig lille hund

DSCN5933.jpg

Har så mange billeder jeg har lyst til at vise frem men det er nok bedst at stoppe ellers så bliver det bare for meget, så tog bare 4 billeder :-D

DSCN6117.jpg

DSCN6087.jpg

Untitled klumpe flyver.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Chocolate Labrador
Hov hov i skal da også se min dejlig lille hund

[ATTACH=CONFIG]69998[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]69999[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]70000[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]70001[/ATTACH]

Har så mange billeder jeg har lyst til at vise frem men det er nok bedst at stoppe ellers så bliver det bare for meget, så tog bare 4 billeder :-D

 

det ser søreme ud til, at I hygger jer :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Chocolate Labrador

Hej jeanette

Jeg har faktisk også skiftet en del af tiden til en hunter. Den ligger som y sele foran - med lidt bedre bevægelighe til skuldrene og noge bag forbenende. Jeg synes den fungerer bedre på berta. Det et dog solgt som en bilsele. Jeg synes pasformen er god så jeg bilder mig selv ind at det ikke betyder noget

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 6 months later...
Gæst Heidi og Rex

Her er lidt billeder af vores lille Rex på 13 uger. Nogle af dem har I set, men han kan ikke vises nok frem. !!!

 

 

På vej hjem 8 uger.IMG_4430.jpg

Mors konge. IMG_4452.jpg

Slapper af med lidt drinks. IMG_4473.jpg

Elsker sin pude. IMG_4480.jpg

4.jpg

IMG_4450.jpg

IMG_4467.jpg

IMG_4477.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Greyhounds
[ATTACH=CONFIG]69980[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]69981[/ATTACH]

 

Jeps.. Den lille hundebil :mrgreen:

 

Jeg ved godt det er et gammelt indlæg, men hold da op - det er den cooleste bil dekoration jeg nogenside har set. Hvad skal man med flammer når man kan få poter! Genialt!

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...