Hop til indhold

hejsa


Gæst Zantie
 Share

Recommended Posts

Gæst Zantie

Hej allesammen.

 

Nu tænkte jeg at jeg også ville oprette mig herinde. Har jo fulgt lidt med på sidelinjen:-)

 

Ja jeg bor jo sammen med Dogue1 og Lexus. Har boet i jylland i ca 4 1/2 år. Er jo oprindelig fra sjælland, men lod mig lokke herover. For jyden ville jo ikke til sjælland:rolleyes: Men her er nu ganske dejligt at bo.

 

Har elsket hunde lige så langt jeg kan huske tilbage. Måtte desværre ikke ha' hund hvor jeg boede som barn.

Så et år efter jeg flyttede hjemmefra var jeg heldig at få Zantie. (schæfer)

Hun betød alt for mig, savner hende stadig helt vildt...

 

Mødte Dogue1 for snart 5 år siden og heldigvis er han ligeså hundegal som mig:-P

 

Han havde jo Billie (fransk mastiff) Havde aldrig set racen i live, kun på film. Hold da op en kæmpe, men dejlig tøs. Skulle lige vænne mig til at hun var en helt anden type en end schæfer:shock: Aldrig har jeg mødt en så selvstændig og stædig hund....Meeen nu er jeg jo også faldet pladask for den race:lun:

 

Som en del af jer herinde ved, har vi jo desværre ikke Billie og Zantie hos os mere.......Meen er heldige at vi har klumpen Lexus til at holde os i godt humør.

 

Det var lige lidt om mig og om hvordan jeg havnede her på forumet:vinken:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hej :vinken:

 

Godt at du fik ham skubbet væk fra Pc'ene, så du også kunne komme herind :mrgreen:

 

Det er så hårdt at miste sin hund, sørger også stadig over Lucki og Bondo :( savner deres finurligheder og at kunne begrave næsen i deres pels, de vil aldrig blive glemt :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst anne-marie

Det var på tide du fik ham flyttet fra computeren :lol:

 

Velkommen til :-D

 

 

Lexus er en skøn klump, som jer har jeg også sorgen over de der var, de bliver aldrig glemt :(

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Zantie

Hej...

 

Tak for jeres søde velkomst hilsner:-D

med hensyn til flere billeder af Lexus, så skal jeg lige ha lært at lægge dem ind. Meen mon ikke jeg kan lokke frank til at vise mig det.. tror i ik at han sidder lige ved siden af og siger til mig, om jeg selv tror på at han vil lære mig det:shock:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hej...

 

Tak for jeres søde velkomst hilsner:-D

med hensyn til flere billeder af Lexus, så skal jeg lige ha lært at lægge dem ind. Meen mon ikke jeg kan lokke frank til at vise mig det.. tror i ik at han sidder lige ved siden af og siger til mig, om jeg selv tror på at han vil lære mig det:shock:

 

Hvad er han for én! Der kan han godt tro om igen, for vi vil ha' dobbeltop billeder af Lexus! Frank! Lær hende det så! :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hej...

 

Tak for jeres søde velkomst hilsner:-D

med hensyn til flere billeder af Lexus, så skal jeg lige ha lært at lægge dem ind. Meen mon ikke jeg kan lokke frank til at vise mig det.. tror i ik at han sidder lige ved siden af og siger til mig, om jeg selv tror på at han vil lære mig det:shock:

Velkommen til :vinken:

 

Tænkte nok det var dig da jeg så navnet :blink:

 

Så skal vi nok lære dig det... Det er jo også umuligt at bagtale Frank når han sidder der ved siden af hele tiden (ikke at jeg kunne finde på det)

 

pssst... sig lige til når han er gået :pift:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hej...

 

Tak for jeres søde velkomst hilsner:-D

med hensyn til flere billeder af Lexus, så skal jeg lige ha lært at lægge dem ind. Meen mon ikke jeg kan lokke frank til at vise mig det.. tror i ik at han sidder lige ved siden af og siger til mig, om jeg selv tror på at han vil lære mig det:shock:

Det er bare fordi, han selv vil have æren af at poste billederne :roll: :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...