Hop til indhold

International udstilling i Vejen d. 28-31/7


Recommended Posts

Vejen var good as always!

Købte tørrede tarme og barf-godbidder. Kom til at byde Vilya og Kimmi på en tarm, og sådan en åben pose kan stinke en bil til PÆNT hurtigt.

 

Chihuahuaerne godkender købet. Dolph spiser ikke, Tweety er i løb og mor er jo den bedste i verden!.. Ahem.

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 462
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

også opdatering herfra :mrgreen:

 

Vi var oppe i øvet og endte med 95 point og blev 3. vinder :banan:

 

 

Vi havde lille Maggie med og taget i betragtning at hun kun er 12 uger, og det var en halvlang formiddag (vi gik ved 1-tiden efter præmieoverrækkelse), klarede hun det rigtig fint.

 

På søndag er vi på den igen - dog uden en ekstra hånd for Jeanette. Det bliver .... interessant hvordan det kommer til at gå med 2 hunde :vedikke:

Redigeret af Dorte
Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Malene Nielsen
også opdatering herfra :mrgreen:

 

Vi var oppe i øvet og endte med 95 point og blev 3. vinder :banan:

 

 

Vi havde lille Maggie med og taget i betragtning at hun kun er 12 uger, og det var en halvlang formiddag (vi gik ved 1-tiden efter præmieoverrækkelse), klarede hun det rigtig fint.

 

På søndag er vi på den igen - dog uden en ekstra hånd for Jeanette. Det bliver .... interessant hvordan det kommer til at gå med 2 hunde :vedikke:

 

Tillykke :klap:

 

Mht Maggie - er hun ikke burtrænet?

Vil du ikke kunne sætte et bur op i skyggen og så holde øje med hende inde fra banen (ved ikke hvor længe en prøve tager indenfor Rally :oops: )

Link til indlæg
Del på andre sites

Tillykke :klap:

 

Mht Maggie - er hun ikke burtrænet?

Vil du ikke kunne sætte et bur op i skyggen og så holde øje med hende inde fra banen (ved ikke hvor længe en prøve tager indenfor Rally :oops: )

 

Opholde sig i buret er ikke noget problem. Det klarede hun til UG

 

Det er mere det at bugsere to hunde, taske, stol og bur fra bilen og ned til banen. Foreløbigt er min konklusion at jeg bliver nødt til at gå 2 gange.

Link til indlæg
Del på andre sites

Uendelig dag er slut, så Zamzams datter, hun er selvfølgelig den smukkeste i verden og har hans brede snude :lun:

 

Mødte Linda (måtte have hjælp af Ida til identifikation), Lise og Ida + Korvis og søster, Tweesa (håber jeg seriøst, det var...jo hun nævnte Dolph, det VAR Tweesa) + hende med Vilya (som ikke er Vi-li-a men vil-ja)

 

Petrine var suveræn, men gad bare ikke slalom i første løb (ellers havde vi en gennemført bane), løbene lå ultratæt og hun fik overhovedet ikke hvilet, mens jeg ventede på 2. løb blev der kaldt til banegennemgang i 3. løb - sidste løb tog petrine et spring og en halv slalom, så kunne hun bare ikke mere, måtte bæres ud fra banen (må ud og studere speed-markedet, har fået enkelte fif).

 

Fik kampshoppet og genialt, har jeg ingen indkøb med hjem (eller kun lidt af dem) resten kører Fox hjem, så jeg slap for at slæbe!

 

Nu har Petrine og jeg spist og er gået i seng, om 10 minutter er vi i dyb søvn, så billeder / film må vente

 

 

ps - jeg vil have hvalp NU!

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Malene Nielsen
Opholde sig i buret er ikke noget problem. Det klarede hun til UG

 

Det er mere det at bugsere to hunde, taske, stol og bur fra bilen og ned til banen. Foreløbigt er min konklusion at jeg bliver nødt til at gå 2 gange.

 

Ja, det kan jeg godt se er et problem... at skulle gå to gange :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

:engel:En opdatering herfra

 

Rally ekspert 88 point..

 

Hund dygtig dumme føre dummer sig ved et skilt og går inden hund når at sætte sig - 10 point...

 

 

godt der er en dag i morgen :mrgreen:

 

film er her

 

[media]

[/media]

 

Æv, hvor ærgerligt, når det ellers gik så godt. Men den fejl laver du ikke i morgen. :blink:

 

også opdatering herfra :mrgreen:

 

Vi var oppe i øvet og endte med 95 point og blev 3. vinder :banan:

 

[media]

[/media]

 

Vi havde lille Maggie med og taget i betragtning at hun kun er 12 uger, og det var en halvlang formiddag (vi gik ved 1-tiden efter præmieoverrækkelse), klarede hun det rigtig fint.

 

På søndag er vi på den igen - dog uden en ekstra hånd for Jeanette. Det bliver .... interessant hvordan det kommer til at gå med 2 hunde :vedikke:

 

Flot, stort tillykke. :-D

 

IB'er her, fordi jeg ikke huskede rigtigt:cry:

 

Øv også. :ae: Hvad huskede du forkert?

Link til indlæg
Del på andre sites

Øv øv - hvad skete der?

 

Vi skulle lave: Ind og stop foran-højre om-stop, der glemte jeg sit. Og 3 skilte længere henne, laver jeg en stop-dæk-gå rundt, om fordi jeg glemte sit. Skiltet efter var stop-til side-stop, der lavede jeg bare en almindelige sidestep, fordi jeg forvirrede mig selv ved skiltet før.. Jeg gik gode gennemgange, så det er bare noget gylle.. Hun var meget meget langsom, og det blev jeg påvirket af...:???:

Link til indlæg
Del på andre sites

Vi skulle lave: Ind og stop foran-højre om-stop, der glemte jeg sit. Og 3 skilte længere henne, laver jeg en stop-dæk-gå rundt, om fordi jeg glemte sit. Skiltet efter var stop-til side-stop, der lavede jeg bare en almindelige sidestep, fordi jeg forvirrede mig selv ved skiltet før.. Jeg gik gode gennemgange, så det er bare noget gylle.. Hun var meget meget langsom, og det blev jeg påvirket af...:???:

 

Øvs - du plejer jo også godt at kunne huske banerne! Men det er svært, hvis man samtidig skal "kæmpe" lidt for at få hunden med rundt.... men det er nok også lidt hårdt for hende sådan at være på besøg og være legetante og alting!

Link til indlæg
Del på andre sites

Øvs - du plejer jo også godt at kunne huske banerne! Men det er svært, hvis man samtidig skal "kæmpe" lidt for at få hunden med rundt.... men det er nok også lidt hårdt for hende sådan at være på besøg og være legetante og alting!

 

Ja plus at vi i går var på besøg hos Skipper i går formiddag samt på stranden i Bogense inden vi kørte videre til Dorte.. Så hun var meget træt i går og meget lidt glad for hvalp, men det har ændret sig nu!

 

Den finte lavede jeg også, da Tyson og jeg var til rallyprøve, der røg lige 10 point. :stupid: Men virkelig ærgerligt at du glemte flere af skiltene. :ae: Håber at I trods alt havde en god dag alligevel.

 

Ja det var træls, og jeg har været meget ærgelig over det i nogle timer.. Men jo, jeg har haft en dejlig dag.. og Luna har lige smeltet mit hjerte:lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja plus at vi i går var på besøg hos Skipper i går formiddag samt på stranden i Bogense inden vi kørte videre til Dorte.. Så hun var meget træt i går og meget lidt glad for hvalp, men det har ændret sig nu!

 

 

 

Ja det var træls, og jeg har været meget ærgelig over det i nogle timer.. Men jo, jeg har haft en dejlig dag.. og Luna har lige smeltet mit hjerte:lun:

 

Nåhhhh. :lun: Hvad har hun gjort? :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...