Hop til indhold

International udstilling i Vejen d. 28-31/7


Recommended Posts

  • Svar 462
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

I bruger ikke rigtig de der sølvstjerner vel? :hmm:

 

Jeg gør :cool:

 

:lol: Så sølvstjerne og "Tjikson" på ryggen af min trøje.. også er der forhåbentlig nogen der gider hilse på mig? :vedikke:

 

Håber jeg finder løvelejren den her gang.. har kun ikke kunne finde dem tre gange :megaked:

 

Jo så hilser folk :5up:

 

Petrine hilste kun på mig pga sølvstjernen :klap:

Link til indlæg
Del på andre sites

Nå, men vi kommer jo så i morgen ved 11 tiden, og forhåbentlig udstiller vi åben bastard udstilling :mrgreen::mrgreen::mrgreen:

 

Kan ikke få fat på fox, har fox ikke udstillet for nogle HF'er herinde engang??

 

Jeg troede kun at de havde bastard-udstilling i går?

 

 

Fox camperer med løvemor, hun tog af sted tidligt i morges og er der til søndag. Tror ikke rigtigt, at hun er på nettet, mens hun er derovre. :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvornår åbner dkk telt?

 

Er der ikke nogen der kan spørge dem så snart de åbner og så ringe til mig med svar på om det er alle dage eller kun torsdag?

 

For tv siger en ting, og avisen noget andet :hmm:

 

Vi snakkede med en DKK-dame, som Jeanette kender, og hun sagde altså at det var alle dage

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Malene Nielsen
OK Fox går op og tjekke kl 8 ved Dkk når hun alligevel skal købe katalog :mrgreen:

 

Så ringer/skriver hun, men hun mener også at det er alle dage. Men nu får vi se. :vinken::vinken:

 

Du kan jo evt ringe til udstillingslederen - nummeret burde være at finde på indbydelsen på DKK´s side :-)

 

Mht udstilling - er lidt nysgerrig og håber du opfatter mit spørgsmål som det er ment - positiv nysgerrighed :genert:

 

Hvad vil I bruge det til/hvorfor vil I gerne udstille Aslan - jeg går ud fra, at I godt ved, at han ikke vil blive bedømt efter hvordan fx en Broholmer skal se ud, når der ikke er tavle på ham :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Malene Nielsen
Ja det er bare SÅ træls! Ville have været rigtigt godt for hende, men der duer bare ikke... og folk kan hurtigt begynde at snakke...

 

Havde hende lige med på en kort tur og med det samme det gik hurtigere end at gå, begyndte hun at halte :cry:

 

Bare en idé...

 

Kender I ikke en der har en trækvogn? :genert:

Hun er jo stadigvæk hvalp, så I kan være heldige, at det er begrænset med underlige blikke I vil få - og så kan hun jo gå lidt ind imellem.

Man kan jo se på det, som en form for træning 'sid stille under alle forhold' :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Du kan jo evt ringe til udstillingslederen - nummeret burde være at finde på indbydelsen på DKK´s side :-)

 

Mht udstilling - er lidt nysgerrig og håber du opfatter mit spørgsmål som det er ment - positiv nysgerrighed :genert:

 

Hvad vil I bruge det til/hvorfor vil I gerne udstille Aslan - jeg går ud fra, at I godt ved, at han ikke vil blive bedømt efter hvordan fx en Broholmer skal se ud, når der ikke er tavle på ham :-)

 

 

Bare for sjov :mrgreen:

 

EDIT: tror aldrig jeg har taget spørgsmål ang aslan negativt, han er i bund og grund en bastard uden stamtavle, alle broholmere er bastarder, de fleste har bare en stamtavle på det :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Du kan jo evt ringe til udstillingslederen - nummeret burde være at finde på indbydelsen på DKK´s side :-)

 

Mht udstilling - er lidt nysgerrig og håber du opfatter mit spørgsmål som det er ment - positiv nysgerrighed :genert:

 

Hvad vil I bruge det til/hvorfor vil I gerne udstille Aslan - jeg går ud fra, at I godt ved, at han ikke vil blive bedømt efter hvordan fx en Broholmer skal se ud, når der ikke er tavle på ham :-)

 

Ifølge det der tv-indslag der blev linket til lød det nu til, at hundene blev bedømt i forhold til den race, der er, hvis der er "ægte uden tavle". :hmm:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...