Hop til indhold

Lidt hvalpebilleder


Juelsgaard
 Share

Recommended Posts

Så er det vist ved at være tid til at vise Kasia's små basser frem. De er født d. 2/5 og dermed 14 dage gamle i dag. Billederne er fra de første 3 uger:

 

hvalpe11.jpg

 

hvalpe9.jpg

 

 

hvalpe14.jpg

 

 

Kasia er heldigvis en super mor, lige tilpas overvågende, sådan at de andre hunde fint må være i stuen men at Kasia samtidig passer på hvalpene. Og er helt rolig ved at man tager hvalpene, samtidig med at hun holder godt øje med hvor de er.

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja, der er kun de 3.

 

Det betyder til gengæld også at Kasia har mere end rigelig mælk og de er smælderfede.

 

Sjovt nok så fik Kasia's mor også 8 i hendes første kuld (ligesom Kasia gjorde i hendes første kuld for 1½ år siden) og så fik hun 2 små kuld bagefter. Men jeg havde ikke lige regnet med at Kasia også ville lave et så lille kuld, men på den anden side så får jeg jo nu masser af tid til hver enkelt hvalp. Så selvom der godt måtte have været et par stykker mere, så er det nu også hyggeligt med et lille kuld.

Link til indlæg
Del på andre sites

Så er det vist tid til at vise et par billeder mere frem. Hvalpene bliver 3 uger i morgen, så nu begynder den skønne tid med aktive og sjove basser.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

hvalpe29.jpg

 

Et (synes jeg i hvert fald) superskønt billede af mor og søn.

 

:lun::lun::lun::lun::lun:

 

Er der fundet hjem til alle 3? Små dejlige tykke labbebasser:lun::lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...