Hop til indhold

2. gang er lykkens gang


Dorte
 Share

Recommended Posts

  • Svar 224
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

:lun::lun::lun::lun:

 

 

 

Altså jeg er jo egoist, så jeg håber din hvalp beholder de dårlige vaner, sådan at vi andre kan grine af alle de billeder du kommer til at ligge ind :engel::engel::engel:

 

Ja, det kunne jeg tænke mig, at du synes.

 

Jeg satser nu stærkt på, at hun er på almindelig tørkost, når hun flytter ind.

Link til indlæg
Del på andre sites

:hjerte::hjerte::hjerte::hjerte:

 

Dorte hvornår ved du hvilken en der bliver din? Først når de er 6-7 uger?!

 

De bliver først hvalpetestet, når de er 7 uger, så jeg ved det først en uges tid før jeg henter hende.

 

Opdrætter har tidligere afleveret hunde til Servicehunde til Handicappede og det er deres hvalpetest, de bruger.

 

De holder deres årlige hvalpetræf (for alle kuld) weekenden før afhentning, så vi skal til vores hvalpetræf inden hun flytter ind.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Chili Con Caia
De bliver først hvalpetestet, når de er 7 uger, så jeg ved det først en uges tid før jeg henter hende.

 

Opdrætter har tidligere afleveret hunde til Servicehunde til Handicappede og det er deres hvalpetest, de bruger.

 

De holder deres årlige hvalpetræf (for alle kuld) weekenden før afhentning, så vi skal til vores hvalpetræf inden hun flytter ind.

 

Lyder som et godt sted:-) vi fik det også først af vide da de var 7 uger og efter hvalpe testen! Hvor bliver det bare super spændende....

Link til indlæg
Del på andre sites

skipper havde også en kuldsøster der først blev solgt i sidste øjeblik, nøj jeg var fristet. Men i dag er jeg nu meget glad for at jeg ikke stod med 2 hvalpe :lol:

 

Alle tre tøser er også solgt, men der er stadig 2 drenge som ikke er solgt endnu ;-)

 

Spøg til side - én hvalp er nu også rigeligt

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...