Hop til indhold

1 år


Tine1
 Share

Recommended Posts

I anledning af Ottos fødselsdag, vil jeg udsætte jer for mindre fotospam af Ottos første år...:mrgreen:

 

tine1-albums-otto-5-uger-til-6-mdr-picture15241-pa-besog-hos-opdraetter-otto-5-uger.jpg

 

tine1-albums-otto-5-uger-til-6-mdr-picture15613-otto-7-uger.jpg

 

tine1-albums-otto-5-uger-til-6-mdr-picture16101-1-dag-hjemme.jpg

 

tine1-albums-otto-5-uger-til-6-mdr-picture17989-naesten-6-mdr.jpg

 

35143d1289743091-strandtur-ishoj-strandtur-nov.-2010-030.jpg

 

IMG_9111.JPG

 

IMG_1357.JPG

 

Og så fødselsdagsturen:

 

IMG_1691.JPG

 

IMG_1700.JPG

 

IMG_1696.JPG

 

IMG_1694.JPG

 

IMG_1689.JPG

 

Tillykke med fødselsdag skønne Otto:lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Tillykke Otto :lun:

 

- Hahah dette glemmer jeg aldrig nogensinde

35143d1289743091-strandtur-ishoj-strandtur-nov.-2010-030.jpg

:lol::lol::lol:

 

 

Tillykke søde Otto - og jeg melder mig også til under dem der aldrig glemmer dette billede :lol: Han var så sød og troede at han kunne gå på tang - lige indtil Møffe kom tumlende - ups en dukkert han så fik :mrgreen: Men han var sej :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Tillykke søde Otto - og jeg melder mig også til under dem der aldrig glemmer dette billede :lol: Han var så sød og troede at han kunne gå på tang - lige indtil Møffe kom tumlende - ups en dukkert han så fik :mrgreen: Men han var sej :5up:

 

*host* Bassil *host*

 

Møffe havde spist en tennisbold dengang :engel: Jeg skulle jo baaaare lige købe nogle halsbånd af BlackGSD, men smuttede så med på hele turen i stedet :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Bille

Stort tillykke med Otto, dejligt med en god gang billedspam af ham det sidste år, rigtig god ide :banan:

 

Uanset hvilken frisure han har, så er han altså bare lækker :lun: men jeg synes altså billedet fra december med Otto i løveklip er :5up: og løveklip er SÅ flot til ham :hjerte:

Link til indlæg
Del på andre sites

Skulle hilse fra Otto og sige tak for tillykkerne...

 

tillykke til otto, glemmer heller aldrig ishøj-drukningen :lol:

 

 

kan se, at i har været ude at gå tur hjemme hos mine svigere, et super dejligt område er det :-D

 

Ja jeg var - fedt område.. Det kan være, at det er der vi skal mødes, når Halfdan skal have sine spil tilbage:mrgreen:

 

Tillykke søde Otto - og jeg melder mig også til under dem der aldrig glemmer dette billede :lol: Han var så sød og troede at han kunne gå på tang - lige indtil Møffe kom tumlende - ups en dukkert han så fik :mrgreen: Men han var sej :5up:

 

Jeg tror desværre heller aldrig, at Otto glemmer det - Han går en stoooor bue uden om alt vand, selvom det ifølge racebeskrivelsen skulle være lidt af en vandhund... :lol: - og endnu engang tak for billedet... så vidt jeg kan huske, er det dig, der står bag kameraet:-)

 

Stort tillykke med Otto, dejligt med en god gang billedspam af ham det sidste år, rigtig god ide :banan:

 

Uanset hvilken frisure han har, så er han altså bare lækker :lun: men jeg synes altså billedet fra december med Otto i løveklip er :5up: og løveklip er SÅ flot til ham :hjerte:

 

Taaak - jeg synes jo også at han er lækker, uanset frisure.. Og som sagt elsker jeg, at man kan lave om på ham på den måde.. Jeg synes nu, at han er lidt for kortbenet til løveklippet.. men kunne sagtens forestille mig hund nr. 2 som løveklippet repræsentant for racen:engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...