Hop til indhold

Jeg er fulstændigt solgt!


Hewlett
 Share

Recommended Posts

De er godt nok søde :lun:

Sikkert også en udmærket blanding.

 

Jeg har lige fået SMS fra nogle meget søde mennesker, jeg ringede til for nogle uger siden da jeg stadig troede jeg skulle have hvalp. De har én tilbage :hjerte: Og så lige på den dag hvor jeg har bestemt at jeg alligevel ingen skal have :genert: Jeg håber de når at sælge ham i løbet af ugen...

Link til indlæg
Del på andre sites

Min fejl :stupid:

Kan se der også står 8 uger.

 

Så sys jeg du skal hente en :slem:

 

Nej det går virkelig ikke .. Ninja er kun knap et år, og kæresten mener bestemt heller ikke at vi skal have to hunde (lige nu midt i en renovering af lejlighed og alt muligt). Jeg er bare fulstændig solgt - kan slet ikke finde ud af hvilke af dem der er mest nuttede .. De lyse er også bare bedårende :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

De er godt nok søde :lun:

Sikkert også en udmærket blanding.

 

Jeg har lige fået SMS fra nogle meget søde mennesker, jeg ringede til for nogle uger siden da jeg stadig troede jeg skulle have hvalp. De har én tilbage :hjerte: Og så lige på den dag hvor jeg har bestemt at jeg alligevel ingen skal have :genert: Jeg håber de når at sælge ham i løbet af ugen...

 

Det tror jeg helt bestemt også :lun:

 

Ååååh nej .. Det var da tarveligt af dem ikke at have fået solgt den sidste :engel: Mon ikke de når at få ham solgt .... til dig! :slem:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Buddha
Risikoen for et nyt job lige om lidt. Det arbejde tager alt for meget af vores fritid :stupid:

 

Undskyld for ot, men mener du det, at du ikke vil have hvalp alligevel? Har du ikke noget ferie??

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...