Hop til indhold

Hunde-audition på Det Ny Teater


Gæst Det Ny Teater
 Share

Recommended Posts

Gæst Det Ny Teater

Det Ny Teater i København skal i den kommende sæson producere musicalen Annie og søger i den sammenhæng en hund til rollen som Annies hund Sandy. Teatret afholder derfor noget så usædvanligt som en hunde-audition på teatret mandag 20. juni fra kl. 15.

 

Læs alt om kravene og hvordan man tilmelder sig til hunde-audition på teatrets hjemmeside detnyteater.dk/auditionsjob/, hvor du også kan læse om handlingen i musicalen Annie.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst maian889

Og Carlo er også dømt ude. Det kalder jeg diskimination - den kunne da bare hede Sander den hund der :slem:

 

Nåh Carlo skal ha cuttet tissetøjet og 20cm ben og ha en tur med noget hårfarve for at blive kendis... Tror sgu han ville lave body-dive ud blandt publikum bare for at gøre sig interessant :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Høhø, jeg har netop haft min sidste vagt på teatret, så det kunne da være skægt, hvis jeg skulle til at tage derind med Louie hver aften.. Han mangler "desværre" lige nogle centimeter eller ti.

 

Årh lad være, de ekstra par centimeter kan han låne af Ninja.

Dem er jeg sikker på hun gerne vil dele ud af - så kan hun også meget bedre parre sig med de små hunderacer i området. :slem:

 

Så skal I sgu bare se mig lave designerhvalpe! :cool:

Link til indlæg
Del på andre sites

Høhø, jeg har netop haft min sidste vagt på teatret, så det kunne da være skægt, hvis jeg skulle til at tage derind med Louie hver aften.. Han mangler "desværre" lige nogle centimeter eller ti.

 

jeg synes da bare i skal prøve at tage til audition hvis du har lyst og tænker at louie vil trives på de skrå brædder :blink: jeg tænker lidt at det ikke bliver nemt for dem at finde en hund der lever op til alle kravene hvor ejeren samtidig vil låne hunden ud hver aften :vedikke:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...