Hop til indhold

Må jeg se dit halsbånd og din snor?


Gæst Buddha
 Share

Recommended Posts

Ja, det er faktisk rigtig lækkert på trods af det ikke er læder !

 

Jeg lavede dog store øjne da jeg modtog det, og så den gamle pris på pricetagget ... :shock: Jeg havde personligt aldrig givet 215kr for et halsbånd der ikke var af læder. Nu ved jeg ikke hvad du gav for dit ??

 

Jeg mener, jeg gav.... 149? Men Splints er så også kun str. S mener jeg.... Lillebit hund :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 194
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Det er bare en skam, at klikspændet ikke kan holde :damn: Har flere gange oplevet, at det er gået op, når tøsen har sat turboen til :shock: Så vi bruger KUN kæde (HS rustfri) - undtaget til svømning, hvor hun har et billigt webbing på i rødt :slem:

 

Liner har vi liiiiidt flere af :genert:

K9 har vi 1, 2, 3, 5 og 10 meter - og bruge dem aldrig, de brænder ad H til, når turboen sættes til :???:

Kenjan læder liner uden ringe og håndtag, har vi 3 af i forskellige længder og bredder - dem bruger vi heller aldrig :oops:

Derudover har vi lidt andet blandet, som vi heller aldrig bruger :oops:

 

Til gåture og træning bruger vi i stedet disse i 1, 2 og 3 m armeret gummi :5up: De brænder ikke, og de glider ingen steder :klap: eneste ulempe er, at 3 meteren er lidt tung :???:

250b_m.jpg

 

Det har jeg aldrig oplevet med mit, og skal hilse og sige, at det ikke er for sjov at Gizmo bliver kaldt det røde lyn... Mon ikke du skal få det byttet???

Link til indlæg
Del på andre sites

Det kan være I kan hjælpe mig lidt.

 

Jeg vil gerne købe en brun lædersnor til Ninja, men vakler lidt mellem disse:

 

[ATTACH]44288[/ATTACH]

 

Til 150kr. Uden håndtag.

 

[ATTACH]44290[/ATTACH]

 

Fra Kenjan til 319kr. Med håndtag.

 

Umiddelbart synes jeg det er en ret vild prisforskel, men går også ud fra at linen fra Kenjan er udført i bedre læder. Og så er der også håndtag, hvilket er et stort plus for mig.

 

Hvad er fordelen ved at der ikke er håndtag på linen ? Jeg tror jeg ville blive træt at konstant at skulle vikle snoren om min hånd... Men igen .. Træt nok til at give over det dobbelte for en line med håndtag ?

Link til indlæg
Del på andre sites

Det kan være I kan hjælpe mig lidt.

 

Jeg vil gerne købe en brun lædersnor til Ninja, men vakler lidt mellem disse:

 

[ATTACH]44288[/ATTACH]

 

Til 150kr. Uden håndtag.

 

[ATTACH]44290[/ATTACH]

 

Fra Kenjan til 319kr. Med håndtag.

 

Umiddelbart synes jeg det er en ret vild prisforskel, men går også ud fra at linen fra Kenjan er udført i bedre læder. Og så er der også håndtag, hvilket er et stort plus for mig.

 

Hvad er fordelen ved at der ikke er håndtag på linen ? Jeg tror jeg ville blive træt at konstant at skulle vikle snoren om min hånd... Men igen .. Træt nok til at give over det dobbelte for en line med håndtag ?

 

Jeg fletter altid håndtagene op :genert: Synes det er bedre at holde på uden håndtag, og ellers så laver man bare en knude i enden, så glider den ikke ud af hånden ;-) Men min erfaring er, at Kenjan´s udstyr holder, og det er super kvalitet :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg fletter altid håndtagene op :genert: Synes det er bedre at holde på uden håndtag, og ellers så laver man bare en knude i enden, så glider den ikke ud af hånden ;-) Men min erfaring er, at Kenjan´s udstyr holder, og det er super kvalitet :5up:

 

Ja, det kan jeg selvfølgelig godt se .. synes bare man har lidt større frihed med et håndtag man lige kan glide ned ad armen, hvis man skal bruge begge hænder.

 

Gad vide om man kan binde løkke på linen ?

Link til indlæg
Del på andre sites

Det har jeg aldrig oplevet med mit, og skal hilse og sige, at det ikke er for sjov at Gizmo bliver kaldt det røde lyn... Mon ikke du skal få det byttet???

 

Jeg har oplevet det med 2 stk. Hoopie :vedikke: og har ærlig talt ikke lyst til at prøve igen - det skulle jo nødigt ske, hvis (når :roll:) tøsen beslutter sig for at hyrde biler :damn:

 

Kæden tror jeg ski ikke at hun sådan lige kan springe :blink: selvom man aldrig skal lige aldrig med tøsen :roll: if there's a way, she'll find it :stupid:

Link til indlæg
Del på andre sites

Uha! Mange af Ninjas ting er gemt væk i et skab så kæresten ikke opdager dem :genert: Tror kun han kender til 10% af hvad jeg køber ind til hende når det omhandler hundeudstyr som der ikke er livsnødvendigt (ifølge ham!). Stod det til ham havde Ninja ét halsbånd og én line .. Tsk!

 

[ATTACH]44275[/ATTACH]

 

Købt idag på udsalg :mrgreen:

 

Det første af dem, du har købt på udsalg i dag (halvkvæleren), hvad har du givet for det? og hvor har du købt det henne?

Link til indlæg
Del på andre sites

er det sådan at du måske ville af med en af dem? Jeg mangler en rimelig smal læderline, ca 3 m, uden håndtag/ringe..

 

Så lang tror jeg ikke, jeg har :hmm:ellers kunne/kan vi fint finde ud af noget ...

 

Kan ikke helt huske specifikationerne, da de bare hænger og hænger :roll:

men den ene er vist denne her :hmm:

 

Som hun har brugt i hele 2 dage :cool:

a9-albums-jacki-del-2-picture3805-med-best-buddy-cayman-3.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Så lang tror jeg ikke, jeg har :hmm:ellers kunne/kan vi fint finde ud af noget ...

 

Kan ikke helt huske specifikationerne, da de bare hænger og hænger :roll:

men den ene er vist denne her :hmm:

 

Som hun har brugt i hele 2 dage :cool:

a9-albums-jacki-del-2-picture3805-med-best-buddy-cayman-3.jpg

wow, hehe, hele to gange! Den er jo nærmest slidt op :mrgreen: kan i hvertfald se den der totalt agressive kamprotte er ved at bide den i stykker :mrgreen:

Ej, kan du ikke lige prøve at se om du evt har en der er længere? Ellers kan det godt være at 2,30 er nok, skal lige prøve at måle imod mine snore.

Link til indlæg
Del på andre sites

wow, hehe, hele to gange! Den er jo nærmest slidt op :mrgreen: kan i hvertfald se den der totalt agressive kamprotte er ved at bide den i stykker :mrgreen:

Ej, kan du ikke lige prøve at se om du evt har en der er længere? Ellers kan det godt være at 2,30 er nok, skal lige prøve at måle imod mine snore.

 

Jeg tjekker, når jeg kommer hjem fra det her "sted" ;-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Wolfsang sele

 

02-1309-200-M_9.jpg

 

Dresurline

Dressurline%20Hunter%20smart%20sort-p.jpg

kombineret med et håndtag fra denne snor

EZ-step-4xsingle-v-p.jpg

 

Så har vi et meget bredt læderhals bånd der bruges af og til derhjemme hvis ikke hans hals er nøgen.

 

Og så Back on track om vinteren.

 

Og denne mundkurv (læderstykket lige foran munden er væk, ellers kan han ikke drikke eller få godbid)

 

 

 

IMG103.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Det første af dem, du har købt på udsalg i dag (halvkvæleren), hvad har du givet for det? og hvor har du købt det henne?

 

Ind på alttilhundogkat -> hundeudstyr -> Hundehalsbånd (hvorefter der kommer en lille menu under hvor den første hedder HLS restsalg)

 

Kan se det koster 169kr, men synes bestemt jeg gav 99kr for det igår. Kan da godt være jeg husker forkert :roll:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Chili Con Caia
Uh, de er også fine :5up:

 

Jeg har faktisk også en sort flettet line med sølv perler, som Malene (hvor blev hun egentlig af????) har lavet.... Vilya er bare alt for hvid til en sort line.

 

Jeg har også en show line lavet af Malene til Caia.. Sort med blå perler og sølv kugler..

 

Og ja hvor er hun egentlig henne? Har faktisk gået og tænkt på hende i den seneste tid.. Lang tid siden at jeg har set et indlæg fra hende... :vedikke:

Link til indlæg
Del på andre sites

I de sidste mange år har jeg selv lavet mine liner, det er den lyse. Det er sejlerreb som jeg synes er lækkert at holde på. Dette er 10 mm og fås også tyndere til mindre hunde.

10m koster ikke mere end en god line, så det er billigt og holder i mange år.

 

Den brune line er også rar, det er en sponsorgave og passer i farven til halsbåndet, som er et nomehalsbånd Pelle desværre næsten er vokset ud af.

Billede020.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...