Hop til indhold

Må jeg se dit halsbånd og din snor?


Gæst Buddha
 Share

Recommended Posts

Gæst Buddha
Det synes jeg jo også.... og den er virkelig lækker! Har dem også i enkeltliner og de er super at holde på :5up: Og håndtaget kan bruges som trækkelegetøj :blink: Men nu er mine hunde heller ikke ret gode til at gå i snor :genert:

 

Tror jeg skal have sådan en enkelt een, den ser også vildt fed ud - og så en dobbelt til aftentisseturen (hva BlackGSD, tjek lige mig der ikke går ned på udstyr :mrgreen:)

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 194
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Gæst Buddha

Når vi skal ud i agility konkurrencer, vil jeg dog gerne have fundet en fin agilityline. :-D

 

Hvad gør den line? Hvordan virker den? Hvorfor bruges den til agility - troede hunden løb uden snor?

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Sitto
Hvad gør den line? Hvordan virker den? Hvorfor bruges den til agility - troede hunden løb uden snor?

 

Hunden løber også uden snor - de må hverken have halsbånd eller sele på.

Men en agilityline er bare sådan en line hvor halsbånd og line er ud i ét, og derfor nem og hurtigt at tage af og på før og efter løb - dur ikke man skal stå og fumle med at få halsbåndet/selen af og på! :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Buddha
Hunden løber også uden snor - de må hverken have halsbånd eller sele på.

Men en agilityline er bare sådan en line hvor halsbånd og line er ud i ét, og derfor nem og hurtigt at tage af og på før og efter løb - dur ikke man skal stå og fumle med at få halsbåndet/selen af og på! :-D

 

Ahhh smart :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hunden løber også uden snor - de må hverken have halsbånd eller sele på.

Men en agilityline er bare sådan en line hvor halsbånd og line er ud i ét, og derfor nem og hurtigt at tage af og på før og efter løb - dur ikke man skal stå og fumle med at få halsbåndet/selen af og på! :-D

 

Agilityline ... er det den nye retrieverline ? :slem:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Sitto
Agilityline ... er det den nye retrieverline ? :slem:

 

Det er det samme som retrieverline - de forhandles også bare under navnet agilityline ;-)

Og så er der nogle i samme princip, men lidt anderledes - fx Nomehalsbåndets udgave som Amocca har vist. :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Nå blev da inspireret af denne tråd til at Diesel også skulle have sit eget halsbånd nu - men da han vokser så hurtigt, så blev navnet lavet så det kan pilles af og en anden kan få glæde af halsbåndet ;-)

 

Det er i blødt imiteret læder med reflekskanter

/Carina, Bubben og Diesel

Link til indlæg
Del på andre sites

mine har halsbånd fra hende her https://www.facebook.com/#!/pages/Lauras-collars/114309038596298

Får altid lavet mine så de ikke er martingale, men bare faste. Jeg kan godt lide at der ikke er spænde i dem, så de skal justeres ind/ud for at komme af og på.

 

og de almindelige webbing dressurliner. En sort og en meget lys grøn (ikke den armygrønne).

DRESSURLINE SORT

Link til indlæg
Del på andre sites

af snore bruger jeg mest:

image.asp?file=Liner56.JPG&folder=1012&width=185&height=120

til Diesel i sort med farvede prikker (ikke så stor en knude fornede på mine)

 

Til Bubben bruger jeg denne fra Kenjan eller flexline, eller en 2 m læderline:

 

image.asp?file=Liner15.JPG&folder=1000&width=185&height=120

 

Derud over har de rigtig mange liner som jeg aldrig får brugt...

/Carina, Bubebn og Diesel

Link til indlæg
Del på andre sites

mine har halsbånd fra hende her https://www.facebook.com/#!/pages/Lauras-collars/114309038596298

Får altid lavet mine så de ikke er martingale, men bare faste. Jeg kan godt lide at der ikke er spænde i dem, så de skal justeres ind/ud for at komme af og på.

 

Hvor har hun nogle flotte halsbånd :lun:

 

Ved du hvad hun tager for dem og hvad det koster at få dem leveret fra England?

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Buddha
opdate på koblingslinen:-D

 

to chier kan ikke hive i snoren, så den ene får længere end den anden, men en stor og en lille kan ret nemt:genert:

Dammit!

 

Nå men man kan vel bare binde knude rundt om den der duttelut de sidder gennem.. ikk? :engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvad sker der for hendes profilbillede? :lol:

hun er selv temmelig meget tatoveret, så tror det er en joke :lol:

 

Hvor har hun nogle flotte halsbånd :lun:

 

Ved du hvad hun tager for dem og hvad det koster at få dem leveret fra England?

jeg ved hun tager £10 men ved ikke med porto til DK. Kan kun anbefale at du bliver "ven" med hende, og spørger over facebook.

Link til indlæg
Del på andre sites

Dammit!

 

Nå men man kan vel bare binde knude rundt om den der duttelut de sidder gennem.. ikk? :engel:

 

jo, dte kan man sagtens og jeg tror også at den sorte gummidut holder bedre end de tidligere modeller. Måske slet ikke så galt, for jeg hev jo uden modstand i den anden ene:genert:

Link til indlæg
Del på andre sites

wow, hehe, hele to gange! Den er jo nærmest slidt op :mrgreen: kan i hvertfald se den der totalt agressive kamprotte er ved at bide den i stykker :mrgreen:

Ej, kan du ikke lige prøve at se om du evt har en der er længere? Ellers kan det godt være at 2,30 er nok, skal lige prøve at måle imod mine snore.

 

Har husket at tjekke :banan:

 

Bredde 12 mm - længde 2,45 m ekskl. karabin

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Buddha
NY KOBLINGSLINE-TEST

 

I forrig test hev jeg bare nedad, men hvis jeg hev sådan, at den ene hund jo er foran den anden, så er det ret svært:slem:

 

Tror jeg må have den ligegyldigt hvad, og den skal alligevel mest bruges til små tisseture, der trækker Motor ikke rigtigt.

 

Men bliver nødt til at veeeente, for singlelinen er udsolgt i sort OG grøn:fornaermet:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 2 weeks later...

så fik jeg afprøver linen. Og det gik faktisk rigtig rigtig fint og med at justere i farten, når man fx kommer til en vej:5up:

 

Jeg indså jo så, at jeg må indlære dem at gå på samme side af mig, medmindre de løber sammen foran, for ellers blir man nemt kludret ind. Det kunne de næsten, da vi var hjemme. Hundene blir ikke kludret, da den drejer i sammenkoblingen.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...