Hop til indhold

Junibilleder


Amocca
 Share

Recommended Posts

Vi var UDENFOR Køge, i Stevns kommune :shock: var på gartneri, det tager lidt over 2 timer med toget, alligevel gør jeg det sådan et par gange om måneden i sæsonen :oops: for det er en oplevelse for både hund og mig!

 

Huskede du at vise passet, da I kørte over Tryggevælde Å??? :mrgreen:

 

Min mor var fra Stevns

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 343
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Seriøst og uden fis - det er ikke en invasiv art, men en af de omkring 50 mariehønearter, der lever i Danmark. Desuden er den et nyttedyr, da den spiser bladlus.

Hvad folk dog ikke finder på :shock:

 

Æv altså, de sagde det i nyhederne, alle andre end den røde med sorte pletter er stygge og skal kvases, jeg troede på det :oops: der var billeder fra en lejlighed på min gade, som var fuldstændigt invaderet af nogle stygge.

 

Godt du fik det rettet, tror Buddha er så fredelig, at den på billedet stadig lever.

Link til indlæg
Del på andre sites

Æv altså, de sagde det i nyhederne, alle andre end den røde med sorte pletter er stygge og skal kvases, jeg troede på det :oops: der var billeder fra en lejlighed på min gade, som var fuldstændigt invaderet af nogle stygge.

 

Godt du fik det rettet, tror Buddha er så fredelig, at den på billedet stadig lever.

 

Der er noget, der hedder en Harlekinmariehøne, som er en invasiv art, men den ligner slet ikke den på Buddhas billede. Der er noget om den her: AU: Det Jordbrugsvidenskabelige Fakultet

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Buddha
Sort 2-plettet mariehøne med æg - godt fund :5up:

 

Nød også resten af billedserien :mrgreen:

Stod og kiggede et stykke tid, men så desværre ikke en "fødsel".

Æv altså, de sagde det i nyhederne, alle andre end den røde med sorte pletter er stygge og skal kvases, jeg troede på det :oops: der var billeder fra en lejlighed på min gade, som var fuldstændigt invaderet af nogle stygge.

 

Godt du fik det rettet, tror Buddha er så fredelig, at den på billedet stadig lever.

 

Ej den lever lykkeligt endnu, overvejede lidt at ringe til mariehønehospitalet, måske den trængte til lidt ve-smertestillende, alligevel mange små søde kommende høns den havde poppet ud.

 

Som Umulia viser, den farlige ligner jo virkelig en i dårlig mariehøne-forklædning!

Link til indlæg
Del på andre sites

Ingen ide :cool:. Smagte ikke på det :mrgreen:

 

:lol: nej kan jeg godt forstå :mrgreen: men ligner bare de grøn gule alger, der var i en sø i Jelling. Min feriehund gik ud i den hver gang vi gik forbi og hun fik hotspots som vi tror kommer af algebakterierne :vedikke: og så er der vist noget med dårlig mave hvisde kommer til at spise algerne :genert:

 

Siger bare...der er forskel :engel::cool:

Link til indlæg
Del på andre sites

:lol: nej kan jeg godt forstå :mrgreen: men ligner bare de grøn gule alger, der var i en sø i Jelling. Min feriehund gik ud i den hver gang vi gik forbi og hun fik hotspots som vi tror kommer af algebakterierne :vedikke: og så er der vist noget med dårlig mave hvisde kommer til at spise algerne :genert:

 

Siger bare...der er forskel :engel::cool:

 

Tror han har spist det (for han drikker af vandet) Og der er intet at se på hans afføring idag :-D.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...