Hop til indhold

Junibilleder


Amocca
 Share

Recommended Posts

  • Svar 343
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Men hun kan også se så knusende dejlig ud :hjerte: ...... jeg er vist bare nået dertil, hvor jeg elsker hende helt som hun er :lun:

3f5c0fad.jpg

 

Fotograf: Belinda T. Raab

 

:hjerte: Hun er altså også bare smuk smuk smuk :lun: og sød og dejlig og fræk og og og ................... hun er bare Mitte-mus :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Luna har et eller andet med folk i uniformer.. Især gårdmændene her i bebyggelsen. Den ene af dem, Bodil, giver guffer, men Luna er nu lige så glad for de andre..

 

Her kan I se hendes reaktion, når hun hører og ser gårdmændene:lun: Hun begynder at sætte farten op og går meget målrettet. Vi har på det her tidspunkt gået 7-8 km i meget varmt vejr, men det skal da ikke stoppe hende:mrgreen:

 

th_Lunamdergrdmnd.jpg

 

Det er optaget på mobilen, så undskyld kvaliteten:genert:Måske man skulle sige ja til det gode tilbud fra 3:hmm:

 

:lol:

 

Forestiller mig, at hun ville nå over Øresund i løbet af et kvarters tid med den hale som motor!

Link til indlæg
Del på andre sites

:lol:

 

Forestiller mig, at hun ville nå over Øresund i løbet af et kvarters tid med den hale som motor!

 

Hun er simpelthen så sjov, når hun ser/hører folk, hun mener hun kender:lol::lol: :lol: Ellers går hun bare.. halen er enten oppe eller nede.. Men når så hun ser noget, SÅ går halen amok:mrgreen: Og det her er faktisk ikke rigtig noget i forhold til, når hun går rigtig amok:lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hun er simpelthen så sjov, når hun ser/hører folk, hun mener hun kender:lol::lol: :lol: Ellers går hun bare.. halen er enten oppe eller nede.. Men når så hun ser noget, SÅ går halen amok:mrgreen: Og det her er faktisk ikke rigtig noget i forhold til, når hun går rigtig amok:lol:

det er præcis ligesom cujo hvis han spotter en skraldemand, eller bare andet i uniform :lol: de plejer så også at have guffer i lommerne.

Link til indlæg
Del på andre sites

Således ser man ud, når man har været med 5 busser og 1 S-tog, plus det løse for at komme til hvalpetræning, som man i øvrigt gennemførte... :hjerte:

 

IMG_1491.JPG

 

Hun har hverken orket at spise et stykke gulerod, eller følge efter mig da jeg gik ud af køkkenet... Stakkels vuf.

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg ved det :stupid:

 

Picasa er enormt belastende lige nu! Aner ikke hvorfor den ikke vil vise billedet :confused:

 

Men ja hun har bare været så dygtig i dag

 

Jeg kan overhovedet ikke finde ud af picasa, så bare det du har fået en firakant frem med et rødt kryds er flot synes jeg:klap: hehe

 

Du må være stolt hundemor idag:mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Ella er altså bare for smuk:hjerte: Hvad var det nu hun var mere end border collie?

 

Labrador blandet i :-D

 

Så vil vi da også lige smide et par billeder fra idag, hvor vi har været på besøg hos mine forældre i campingvognen i Middelfart...

 

247211_10150229128013377_38821563376_7102505_8156181_n.jpg

 

259842_10150229250598377_38821563376_7104105_6367542_n.jpg

 

Baywatch dog :mrgreen: hun holder øje med børnene der bader, min søster mente helt klart, hun var klar til at rykke ud på et sekund, hvis der opstod krise :lol:

 

254568_10150641268570346_662040345_18541012_3636005_n.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Buddha
Således ser man ud, når man har været med 5 busser og 1 S-tog, plus det løse for at komme til hvalpetræning, som man i øvrigt gennemførte... :hjerte:

 

IMG_1491.JPG

 

Hun har hverken orket at spise et stykke gulerod, eller følge efter mig da jeg gik ud af køkkenet... Stakkels vuf.

 

Nåårh trætte vaps :lun: Og hold da fast en tur i skal på :shock:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...