Hop til indhold

Når vagt hunden bliver kælepot


Aslan
 Share

Recommended Posts

Jeg havde jo en del HF'er på besøg igår.

 

Og Martin og jeg låser altid vores dør, for HVIS nu nogen kunne gå ind, ville aslan æde dem :mrgreen:

 

 

Lige indtil igår, for først kom Fox, Missing og Daniella, vi hyggede os, og Aslan blev kløet.

 

Lidt i et stod der pludselig en pige inde i udestuen :mrgreen:

 

Og vores VOGTER RACE, vores VAGT HUND, som helt klart æder folk han ikke kender, som bare går ind i stuen..........

 

 

Han tænkte: :lun: en pige til mig, flere møzzer og klø til mig :lun:

 

 

Det var den dag Bagge ikke blev spist og den dag jeg mistede alt for min vagt hund :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Aslan er deeeejliiiiig!:hjerte:

Ud fra beskrivelsen i kagetråden, havde jeg forventet han vil forsøge at springe rundt fra skød til skød, når folk sad rundt om bordet, og ellers bare springe rundt og være vildt lalleglad resten af tiden.:mrgreen::mrgreen:

 

Men han tullede jo bare stille og roligt rundt med logrende hale og tungen på sned, og holdt øje med at alle hyggede sig og at kagebordet ikke kom noget til. Han klarede værtsrollen til UG:5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jamen jeg ved heller ikke hvad der skete, er selv total chockeret over at han ikke var anmassende og træls :shock:

 

Og hvad undre mig endnu mere er at bare accepterede at han ikke skulle være ved siden af Gracie HELE tiden.

 

 

Men varmen havde nok en hel del at sige - men han kunne jo også bare ligge stille med en håndklæde på :rolleyes:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst n1nna

Hehe, Aslan-kælepot!!! :klap: :lun: Hvorfor også være reserveret overfor fremmede, når de altid kommer for at nusse eller give guf?! :vedikke::mrgreen:

 

Lyder som om I har haft en hyggelig kage/nusse-dag! :vuf:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jamen jeg ved heller ikke hvad der skete, er selv total chockeret over at han ikke var anmassende og træls :shock:

 

Og hvad undre mig endnu mere er at bare accepterede at han ikke skulle være ved siden af Gracie HELE tiden.

 

 

Men varmen havde nok en hel del at sige - men han kun

 

ne jo også bare ligge stille med en håndklæde på :rolleyes:

 

Jamen Gracie var vist også hans kedeligste gæst. Hun råbte jo nærmest "SKRIIID" bare han kiggede på hende.:oops:(især da hun vogtede Balis forder)

Jeg er glad for at hun kun er sådan lige efter løbetid. Sidst hun havde været i løb, blev jeg lidt ked af hendes 0-tolerance over for hanhunde, især når hun blev sur på hunde hun plejer at være glad for. Jeg var virkelig bange for at det var noget der ikke gik væk.:???:

 

Men som du skriver, tror jeg også at varmen har sat en dæmper på dem.

Link til indlæg
Del på andre sites

Hehe, Aslan-kælepot!!! :klap: :lun: Hvorfor også være reserveret overfor fremmede, når de altid kommer for at nusse eller give guf?! :vedikke::mrgreen:

 

Lyder som om I har haft en hyggelig kage/nusse-dag! :vuf:

 

Ja og sp hvis man putter verdensherredømmet oven i :mrgreen:

Sikke en coktail :mrgreen:

 

Jamen Gracie var vist også hans kedeligste gæst. Hun råbte jo nærmest "SKRIIID" bare han kiggede på hende.:oops:(især da hun vogtede Balis forder)

Jeg er glad for at hun kun er sådan lige efter løbetid. Sidst hun havde været i løb, blev jeg lidt ked af hendes 0-tolerance over for hanhunde, især når hun blev sur på hunde hun plejer at være glad for. Jeg var virkelig bange for at det var noget der ikke gik væk.:???:

 

Men som du skriver, tror jeg også at varmen har sat en dæmper på dem.

 

 

Altså, jeg sætter jo pris på 0 tolerance - for så behøvede jeg ikke være obs på monstrummets........ tjae, værste sider, så jeg kunne faktisk slappe af :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja og sp hvis man putter verdensherredømmet oven i :mrgreen:

Sikke en coktail :mrgreen:

 

 

 

 

Altså, jeg sætter jo pris på 0 tolerance - for så behøvede jeg ikke være obs på monstrummets........ tjae, værste sider, så jeg kunne faktisk slappe af :blink:

 

Ja, det var dejligt det ikke foregik sådan at vi hele tiden skulle være obs på dem og dæmpe dem, hvis de var ved at vælte hele huset inkl. have.:mrgreen:

Men måske skal jeg også bare til at indse at Gracie interesserer sig mere for mennesker og biler fremfor leg med andre hunde.:lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja, det var dejligt det ikke foregik sådan at vi hele tiden skulle være obs på dem og dæmpe dem, hvis de var ved at vælte hele huset inkl. have.:mrgreen:

Men måske skal jeg også bare til at indse at Gracie interesserer sig mere for mennesker og biler fremfor leg med andre hunde.:lol:

 

 

Hun er enhver mands drøm :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Måske jeg skal til at bruge hende som scoretrick?:banan:

Hun trækker jo, når hun ser biler der holder stille - for det gør de jo udelukkende fordi de skal have hende med - og sidder der en flot fyr i en lækker bil (eller omvendt), skal jeg bare lade som om jeg ikke kan holde hende, og lade mig trække med.:mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Aslan er deeeejliiiiig!:hjerte:

Ud fra beskrivelsen i kagetråden, havde jeg forventet han vil forsøge at springe rundt fra skød til skød, når folk sad rundt om bordet, og ellers bare springe rundt og være vildt lalleglad resten af tiden.:mrgreen::mrgreen:

 

Men han tullede jo bare stille og roligt rundt med logrende hale og tungen på sned, og holdt øje med at alle hyggede sig og at kagebordet ikke kom noget til. Han klarede værtsrollen til UG:5up:

 

Sådan havde jeg det også, derfor havde jeg hundetøj på. Men Aslan var rolig, han er skøn.

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg er nu også meget glad for han ikke var en voldsom vagthund :genert:

 

Mere et dejligt nussehoved :lun:

 

 

 

Godt du ser sød ud, ellers havde han ædt dig (nej jeg ville ikke slippe tanken om en vagt hund!:mrgreen:)

 

 

Var det egentlig hårdt at komme på arbejde? sådan helt opkogt af solen osv?

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...